mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har forsøgt at sætte en PBS på en regning igang her de sidste par måneder, jeg kontaktede så min bankrådgiver, hun forklarer mig så at en PBS aftale på regningen allerede er aktiv hos Danske Bank (?!) og hun nu vil forsøg at flytte betalingen til min konto.
Yeah, mine resterende midler er prioriteret til toiletpapir og "tøsen" - ikke nødvendigvis to usammenhængene emner.
Think so.. Har haft et par stykker der ringede efter skift af toner i deres printere..SlettetBruger (44352) skrev:Magten-> er det international "læs ikke fejlbeskeder"-dag?
"Den virker ikke"
"Står der noget på displayet?"
"Ja, close cover"
"Har i så lukket den?"
"Næh, skal jeg prøve?"
.....
snesman (44356) skrev:Tli
Just Kidding, har masser at toiletpapir...
...Hvis kollega holder W, I, P, og E inde på en qwerty blackberry imens den startede, fordi jeg bildte hende ind at så kunne man wipe den uden at skulle ind i management.
Hun gav op efter 2 minutter - heller ikke nemt med lange negle ^^
snesman (44360) skrev:Porren plejer at være til at presse for ekstra detaljer.
Ja, man skal jo nærmest vride armen om mig for at få mig til at skrive noget på det her forum.
...Der er overrasket:
http://newz.dk/om-os/statistik/5
sgt.borup (44364) skrev:det tager ca. en uges tid og så må du slås med slim i halsen 2-3 dage bagefter. :-)
ARGH! Ja så skal jeg dæleme da snart have anskaffet mig nyt hardware. :p
SlettetBruger (44365) skrev:
...Der er overrasket:
... der er mere overrasket end Porre! o_O wtf?!
Magten (44371) skrev:...der har brugt 10 minutter på at læse 4 relativt korte linjer i en sag, fordi en kollega bliver ved med at spørge mig om alt muligt ligegyldigt pis angående hvilken telefon hun skal vælge.. STFU!!
Lumia 800... problem solved.
...Der iøvrigt havde en Lumia 900 i hænderne i weekenden - lækkert lækkert
...hvis arbejdes telefonlinje (i Glostrup) er nede, så vi får ingen supportkald i Kolding.
Nu har vi så smidt en analog telefon på vores faxnummer og sms'et det midlertidige nummer til alle kunderne.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s72...
Hurra for analog support!
Nu har vi så smidt en analog telefon på vores faxnummer og sms'et det midlertidige nummer til alle kunderne.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s72...
Hurra for analog support!
Nå, men jeg er jo i sommerhus på Enø. Eller, jeg tager hjem i dag, men whatever.
Der er så denne her kat, der for nogle uger siden (4-5 stykker, tror jeg) lagde æg under træterrassen, hvilket har resulteret i 3 superduperoverdrevetOMG nuttede kattekyllinger, som render rundt og ser nuttede ud. Problemet er så, at de piver af helvede til og at vi ikke har set noget som helst til moderen. Man kunne jo let komme til at tænke, at de ikke får noget mad, når deres mor nu er sådan en uansvarlig møgkælling, så vi ringede til Kattens Værn for at høre hvordan og hvorledes. Vi vil jo gerne hjælpe de kære små, hvis de går og er kede af det indeni.
Det viser sig så, at Kattens Værn vil have 560 kr. pr. kylling for at overtage lortet, såfremt de går og er sultne indvendigt og alt det der. 560 kr. pr. kylling gange 3 kyllinger, det er... 12-15.000 kr. eller sådan noget.
Hvil i fred, små kyllinger.
Der er så denne her kat, der for nogle uger siden (4-5 stykker, tror jeg) lagde æg under træterrassen, hvilket har resulteret i 3 superduperoverdrevetOMG nuttede kattekyllinger, som render rundt og ser nuttede ud. Problemet er så, at de piver af helvede til og at vi ikke har set noget som helst til moderen. Man kunne jo let komme til at tænke, at de ikke får noget mad, når deres mor nu er sådan en uansvarlig møgkælling, så vi ringede til Kattens Værn for at høre hvordan og hvorledes. Vi vil jo gerne hjælpe de kære små, hvis de går og er kede af det indeni.
Det viser sig så, at Kattens Værn vil have 560 kr. pr. kylling for at overtage lortet, såfremt de går og er sultne indvendigt og alt det der. 560 kr. pr. kylling gange 3 kyllinger, det er... 12-15.000 kr. eller sådan noget.
LinguaIgnota (44376) skrev:Nå, men jeg er jo i sommerhus på Enø. Eller, jeg tager hjem i dag, men whatever.
Hvad med dyerenes beskyttelse? Eller Inges kattehjem?
SlettetBruger (44365) skrev:snesman (44360) skrev:Porren plejer at være til at presse for ekstra detaljer.
Ja, man skal jo nærmest vride armen om mig for at få mig til at skrive noget på det her forum.
...Der er overrasket:
Over at du slacker så meget?
Jeg er mere overrasket over at være på alle 3 listers side1 (måned, år, EVER) så meget som jeg slacker.
Daniel-Dane (44393) skrev:http://lulushjoerne.blogspot.dk/
siden skrev:"Rotten" var vist ikke færdig med mig, så han forsøgte at få en eller anden form for kommunikation igang over sms. Det resulterede i, at han kaldte mig for en selvcentreret kost! blandt andre skældsord! Det byggede han på, at jeg havde blandet mig i, at han slog en edderkop ihjel, og i at jeg havde kommenteret hans sprogbrug. Han har ligesom mange folk her i landet en tendens til at genbruge ordet lort ligesom ordet smølf i smølfesangen!
dafunk
... hvis Norton udløb I DAG!
- Vandt det i en konkurrence (5 licens-halløj)
- Lod det samle støv i 5-6 mdr.
- Formaterede min søsters bærbar og tænkte "Nåja, hvorfor ikke?!"
- Installerede Norton Internet Security
- Kunne ikke gå på nettet
- Fjernede NIS
- Kunne gå på nettet
- Reformat og smed MSE på
- Fik denne mail
Damn! Gik glip af min præmie i den konkurrence!!
min e-mail skrev:
ADVARSEL! DIN NORTON™ INTERNET SECURITY UDLØB I DAG.
Kære kunde
Du skal være opmærksom på, at dit abonnement på Norton™ Internet Security udløb I DAG.
- Vandt det i en konkurrence (5 licens-halløj)
- Lod det samle støv i 5-6 mdr.
- Formaterede min søsters bærbar og tænkte "Nåja, hvorfor ikke?!"
- Installerede Norton Internet Security
- Kunne ikke gå på nettet
- Fjernede NIS
- Kunne gå på nettet
- Reformat og smed MSE på
- Fik denne mail
Damn! Gik glip af min præmie i den konkurrence!!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1782490.ece skrev:Hvis unge drenge i Tyskland bliver omskåret af religiøse årsager, er der tale om et problematisk indgreb, som må betragtes som en form for vold, der juridisk bør sidestilles med grov legemsbeskadigelse.
Det mener en domstol i den tyske by Köln i en opsigtvækkende dom, som fjerner en lovgivningsmæssig gråzone for læger.
Domstolen mener, at "barnets kropslige fundamentale rettigheder er vægtigere end forældrenes fundamentale rettigheder".
- Forældrenes religionsfrihed og ret til at uddanne deres børn vil ikke blive uacceptabelt kompromitteret, hvis de venter, indtil barnet selv kan beslutte sig for at blive omskåret, lyder det i dommen.
Fuck yeah.
...der er glad på Amys vegne, men håber stadig at de ansvarlige får forbud at ha(ndle)ve med børn igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.