mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
sgt.borup (44302) skrev:pewbe (44301) skrev:...der skal til eksamen i OOP om en times tid.
Hvem har du som underviser i det ? Jens Dalsgaard, Jan Dimon ??
René Hansen.
Elskov (44288) skrev:Turen frem og tilbage var forfærdelig. Turen derud var ved at drive mig til vanvid pga larmende teenagere og turen hjem... jeg har aldrig før været så kold og gennemblødt. Jeg var i Djurs Sommerland hele dagen. Og det PISSEDE ned konstant! Og jeg kunne ikke gå i gummistøvler pga vabler, kunne kun gå i sandaler. Jeg har intet regntøj og jeg havde glemt min paraply -.- varmt bad og tørt tøj, JA TAK!
Jeg burde nok have ondt af dig .. Men ... Haahahahahahaha!!!...
Hånter (44310) skrev:... som lige har købt en kolonihavehus. FUCK YEARH!
Hvor? Forhåbentlig ikke i Aabenraa >_<
Og hvad sker der med fusker langsomt skydrive-billede-fis?!
Og, kiksekage +1!
Hånter (44314) skrev:
Fuck no - i Kolding. Lige ved stadion. Fucking awesome!
Du giver en øl næste gang jeg er i Kolding! Basta!
... Der gerne vil dele mine findings med jer ... Login til ordbogen.com hvis der er nogle interesserede
Thoroughbreed (44316) skrev:Hånter (44314) skrev:
Fuck no - i Kolding. Lige ved stadion. Fucking awesome!
Du giver en øl næste gang jeg er i Kolding! Basta!
... Der gerne vil dele mine findings med jer ... Login til ordbogen.com hvis der er nogle interesserede
Ja, det kan vi da godt blive enige om. Det gælder forresten også andre Newz'ere.
Hånter (44317) skrev:Ja, det kan vi da godt blive enige om. Det gælder forresten også andre Newz'ere.
Men kun dem med et halvspist-æble-produkt!..
/fanboy
Spøg til side - jeg mener det fandme!
Thoroughbreed (44320) skrev:Hånter (44317) skrev:Ja, det kan vi da godt blive enige om. Det gælder forresten også andre Newz'ere.
Men kun dem med et halvspist-æble-produkt!..
/fanboy
Spøg til side - jeg mener det fandme!
Så må du jo give lyd fra dig, når du er i Kolding.
Hånter (44321) skrev:Så må du jo give lyd fra dig, når du er i Kolding.
Top dollar - har vist stadig dit nummer
pewbe (44301) skrev:...der skal til eksamen i OOP om en times tid.
...der OWNEDE den. Man ved det går godt når døren kun lige når at blive lukket for at der kan voteres, og den bliver åbnet igen med det samme ;)
Magten (44323) skrev:...der elsker p-vagter...
"PARKOMATREGLER OVERTRÅDT
Ulæselig p-billet"
Come on man...
The website declined to show this webpage
Typisk når man gør det godt :Ppewbe (44326) skrev:Det var uden karakter :(
Så får i da bare det langsomme link: http://sdrv.ms/MprOXnSlettetBruger (44327) skrev:The website declined to show this webpage
Denne hjemmeside er blokeret i henhold til gældende Internetpolitik (Blue Coat Web filter)
Hjemmesiden som er blokeret:
URL er: http://sdrv.ms/MprOXn
Kategorien er:
Online Storage
Hjemmesiden som er blokeret:
URL er: http://sdrv.ms/MprOXn
Kategorien er:
Online Storage
...Der nu 2 dage i streg har haft en opgave med 2 forskellige brugere der mener vi blokere for nogen hjemmesider de prøver at tilgå.
De fik begge denne fejl:
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: "Connection refused"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
Your request was categorized by Blue Coat Web Filter as 'Business/Economy'.
If you wish to question or dispute this result, please click here.
Dét de bruger til at påstå vi blokere for siderne, er at de ser der står "Blue Coat Web Filter"
Men hvordan de kommer helt ned og læse den del, uden først at læse "The Web Server may be down" som er noget af det første der står - forbløffer mig.
De fik begge denne fejl:
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: "Connection refused"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
Your request was categorized by Blue Coat Web Filter as 'Business/Economy'.
If you wish to question or dispute this result, please click here.
Dét de bruger til at påstå vi blokere for siderne, er at de ser der står "Blue Coat Web Filter"
Men hvordan de kommer helt ned og læse den del, uden først at læse "The Web Server may be down" som er noget af det første der står - forbløffer mig.
"Jamen det har jo virket før, så burde det altså også virke nu!"SlettetBruger (44336) skrev:Men hvordan de kommer helt ned og læse den del, uden først at læse "The Web Server may be down" som er noget af det første der står - forbløffer mig.
Brugere.. Can't live with them, can live without them.
XorpiZ (44338) skrev:De er vel vant til at se "Blue Coat", når de ikke kan få adgang til siderne? :<
Ja, me"Blue Coat Web Filter" er ikke engang fremhævet - så de er nød til i det mindste at skimte teksten.
Når en side er nede:
http://i46.tinypic.com/ifx5ac.png
Når en side er blokeret
http://i46.tinypic.com/2uqdc8z.png
Du har min adresse, send dit plastikkort inkl. kode, og jeg skal med glæde fylde toget mod Esbjerg med ethanol!
...der fik en haste haste haste sag... "VORES FTP VIRKER IKKE!!!!" - og de fik angiveligt ingen fejl når de prøvede at logge på.. Prøver at logge på med deres bruger:
Det var en af de svære må man sige.
530-User cannot log in.
Win32 error: Logon failure: the specified account password has expired.
Error details: An error occured during the authentication process.
Det var en af de svære må man sige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.