mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mamad (moveax1ret) (42349) skrev:....der blev chokeret over denne besked:
http://imgur.com/LZuUi
WTF........DAGLIGE trusler? Are you fucking shitting me.............
Hvor i verden er det?
minimuun (42351) skrev:Hvor i verden er det?
I vejle, jeg er i tvivl om addressen, jeg droppede ind forbi en fakta efter jeg havde været ved en tilfældig frisør.
Kunder er syge.
Efter vi har været med til at implementere et nyt kortsystem i Shell så var der også en butik (hvor det nye system rent ud sagt kørte af helvede til) hvor kunderne gik amok og nogle kastede med varer. De ansatte måtte gå grædende hjem.
Hvad fanden ligner det..
Efter vi har været med til at implementere et nyt kortsystem i Shell så var der også en butik (hvor det nye system rent ud sagt kørte af helvede til) hvor kunderne gik amok og nogle kastede med varer. De ansatte måtte gå grædende hjem.
Hvad fanden ligner det..
Den almindelige dansker får mindre og mindre tålmodighed, og tror de kan tillade sig at sige hvad som helst ...
Imho er det en af de ting som internettet har ført med sig :/
Den almindelige dansker får mindre og mindre tålmodighed, og tror de kan tillade sig at sige hvad som helst ...
Imho er det en af de ting som internettet har ført med sig :/
Ronson (42359) skrev:Efter vi har været med til at implementere et nyt kortsystem i Shell så var der også en butik (hvor det nye system rent ud sagt kørte af helvede til) hvor kunderne gik amok og nogle kastede med varer.
Haha. Hvad sker der for det?
"Ak, skal jeg vente 30 sekunder på at betalingen går igennem? Fuck dig så!" - hvorefter vedkommende så tager en pose slik og tyrer igennem butikken? :D
Efter at have set en mor blevet tvunget ud i baglokalet med en barnevogn, kun fordi deres latterlige alarm gik af i den lokale brugs. Så har jeg håbet på det samme skete for mig.
Hvis der er nogen der tager fat i mig på baggrund af en skide ustabil alarm der alligevel går af 20 gange om dagen uden grund. Så betragter jeg det som et overfald og pacificerer personen, hvorefter politiet bliver tilkaldt.
De har ikke ret til at tvinge en ind i baglokalet eller visitere en på nogen måde. Du har derimod krav på at de tilkalder politiet og lader dem gøre resten.
Hvis der er nogen der tager fat i mig på baggrund af en skide ustabil alarm der alligevel går af 20 gange om dagen uden grund. Så betragter jeg det som et overfald og pacificerer personen, hvorefter politiet bliver tilkaldt.
De har ikke ret til at tvinge en ind i baglokalet eller visitere en på nogen måde. Du har derimod krav på at de tilkalder politiet og lader dem gøre resten.
De kan ekskortere kunder ud i baglokalet, men må ikke lægge hånd på kunden. Det ved alle som arbejder i butik.
Hvis kunden ikke vil følge med, så ringer man gerne efter politiet, og mange ansatte er klar på at følge efter kunden (i bil og det hele) indtil politiet dukker op.
De kan ekskortere kunder ud i baglokalet, men må ikke lægge hånd på kunden. Det ved alle som arbejder i butik.
Hvis kunden ikke vil følge med, så ringer man gerne efter politiet, og mange ansatte er klar på at følge efter kunden (i bil og det hele) indtil politiet dukker op.
Kvinden med barnevognen fik bare at vide at hun skulle med ud bagud, så de kunne gennemse hendes barnevogn, hvorefter hun blev taget i armen og hevet med ud bagved.
Kvinden med barnevognen fik bare at vide at hun skulle med ud bagud, så de kunne gennemse hendes barnevogn, hvorefter hun blev taget i armen og hevet med ud bagved.
Alrekr (42364) skrev:#42363
jeg har arbejdet i en dagligvare butik i 2 år og der fik ví intet at vide om hvad vi måtte gøre ;-)
Woller (42374) skrev:Nej, det gjorde jeg ikke. Men nu sagde du jo at alle som arbejder i butik vidste det ;-)
ABC lavpris.
True - men så vil jeg moderere min udtalelse: Alle som arbejder i butik burde vide det. Det er i øvrigt helt almindelig lovgivning: Du må ikke tvinge en person til at gå et sted hen. Hvis du gør det er det frihedberøvelse (kidnapning) - no shit.
Alrekr (42376) skrev:True - men så vil jeg moderere min udtalelse: Alle som arbejder i butik burde vide det. Det er i øvrigt helt almindelig lovgivning: Du må ikke tvinge en person til at gå et sted hen. Hvis du gør det er det frihedberøvelse (kidnapning) - no shit.
Det vil jeg så give dig ret i at de burde ;-)
I Føtex skulle vi kontakte vagten eller en leder som så tog kontakt til vagten. Vagten tog så, hvis personen stadig rendte rundt i butikken, fat i detektiven (hvis han var var der, ellers klarede vagten det selv) som holdte øje med personen.Alrekr (42375) skrev:Næ. Men det bør kun være lederne som tager sig af butikstyve - mest fordi det kræver en hvis oplæring at håndtere dem korrekt.
...der skal i Fælledparken med en pose øl imorgen, hvis vejrudsigten da holder..
Magten (42384) skrev:...der skal i Fælledparken med en pose øl imorgen, hvis vejrudsigten da holder..
Jeg er blevet inviteret med af en kammerat, han har sagt en hvis "Dr. Busk" har fået 1000 likes eller noget på facebook, og derfor vil han dele et par hundrede gram skunk ud eller noget i den retning.
Det lyder ganske hyggeligt, men jeg har sagt nej, da arrangementet er alt alt alt for rødt til mig.
Magten (42388) skrev:Jeg kommer nu også kun for at nyde vejret, nogle kolde øl og lidt musik.. Har ingen ønsker om at høre på taler :P
Er det ikke tilfældet for langt de fleste personer, der "fejrer" 1. maj? Jeg kender et par stykker, der går meget op i det, men alle andre jeg kender nyder bare fridage.
Og så er der mig, der ikke har fri >:(
Mamad (moveax1ret) (42387) skrev:Jeg er blevet inviteret med af en kammerat, han har sagt en hvis "Dr. Busk" har fået 1000 likes eller noget på facebook, og derfor vil han dele et par hundrede gram skunk ud eller noget i den retning.
Det lyder ganske hyggeligt, men jeg har sagt nej, da arrangementet er alt alt alt for rødt til mig.
Weeeeell...
Jo det er nu også min opfattelse efterhånden :PXorpiZ (42389) skrev:Magten (42388) skrev:Jeg kommer nu også kun for at nyde vejret, nogle kolde øl og lidt musik.. Har ingen ønsker om at høre på taler :P
Er det ikke tilfældet for langt de fleste personer, der "fejrer" 1. maj? Jeg kender et par stykker, der går meget op i det, men alle andre jeg kender nyder bare fridage.
Og så er der mig, der ikke har fri >:(
Har kun fri fordi jeg har en helvedes masse flextimer opsparet, og så havde jeg to feriedage der skulle brændes af så holdte fri i fredags og idag.. Så kan jeg godt lige bruge de 22,2 flextimer på at holde fri hele ugen :P
...der VIL have noget video af den skide mus/rotte der render rundt i boligblokken.
http://rickroll.ronson.dk/filer/nmdslo.png
http://rickroll.ronson.dk/filer/nmdslo.png
... Der lige har klaret aftensmaden
5 slags velhængt spansk pølse importeret fra nordøst Spanien (tak svigerfar!) ... Måååms!
5 slags velhængt spansk pølse importeret fra nordøst Spanien (tak svigerfar!) ... Måååms!
...der lige blev logget af newz. Hmm.
Når man har et trådløst ip-kamera man ikke rigtig bruger så får man lyst til at stikke det forskellige steder hen, hvis du forstår.
Also, jeg har siden billedet introduceret en musefælde.
Kameraet sender mig en mail ved bevægelse og min NAS optager 24/7.
Når man har et trådløst ip-kamera man ikke rigtig bruger så får man lyst til at stikke det forskellige steder hen, hvis du forstår.
Also, jeg har siden billedet introduceret en musefælde.
Kameraet sender mig en mail ved bevægelse og min NAS optager 24/7.
Ronson (42396) skrev:...der lige blev logget af newz. Hmm.
Bliver tit på min telefon smidt videre til noget "/login?" værk - nogengange bliver jeg så logget ud :S
...Der ville ønske der var en måde man kunne at lære at være lidt mere tolerant overfor varme.
Vi er allerede her i dag nået et punkt hvor jeg bare ikke gider mere. (gå turen på vej hjem fra work i direkte sollys)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.