mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
[sarkasm]
... der lige fik lyst til at få en tattoo ...
http://www.tattoos-images.org/wp-content/uploads/2...
- man er vel en nørd?
[/sarkasm]
... der lige fik lyst til at få en tattoo ...
http://www.tattoos-images.org/wp-content/uploads/2...
- man er vel en nørd?
[/sarkasm]
Mnc (42312) skrev:Jeg nægter at støtte Cocio før de udvikler en flaske, som ikke på magisk vis får kakaoen til at forsvinde, så snart man tager en lille tår.
Oh god en overbrugt joke.
Fordi man undervurdere tykkelsen af glasset, og overvurdere mængden af indholdet. det er jo ikke mere end 40/70cl.
Ronson (42311) skrev:Klassisk matilde er alt for tynd,sødletmælks-matilde er derimod noget bedre. Men stadig ikke i nærheden af cocio.
Jamen?
Den røde Mathilde af letmælk er ikke tynd - og den hedder svjv Mathilde Classic ...
- og hvis du med "tynd" mener dens viskositet - så slår Mathilde cocio med flere længder imho!
Mathilde classic er blå.
Premium er rød - og er den bedste. næst efter den er den grønne øko, og så blå classic.
Premium er rød - og er den bedste. næst efter den er den grønne øko, og så blå classic.
Måske. Med klassisk matilde tænker jeg på skummetmælksudgaven (den blå). Jeg holder desværre ikke min matildeviden ved lige.Thoroughbreed (42316) skrev:Den røde Mathilde af letmælk er ikke tynd - og den hedder svjv Mathilde Classic ...
- og hvis du med "tynd" mener dens viskositet - så slår Mathilde cocio med flere længder imho!
Og med "tynd" mener jeg "tynd smag".
Brugernavn (42320) skrev:bitter erfaring :-(
SEE!
Der er ikke én samtale med cocio som emnet uden dén joke :P
...Der gør sig klar til løb!
Playliste:
HTTP link
Og ja, der ér nogen nickelback sange... men hvem ville ikke løbe fra det?
J/K det er sange fra før de blev emo.
SlettetBruger (42321) skrev:Der er ikke én samtale med cocio som emnet uden dén joke :P
Det er ingen joke. Det er rigtigt :-(
Men mon ikke det hænger sammen med at det er så sødt at det overhovedet ikke slukker tørsten...
... der ikke vil handle i Aldi for fremtiden og vil opfordre andre til at gøre det samme.
Jakob Jakobsen (42323) skrev:... der ikke vil handle i Aldi for fremtiden og vil opfordre andre til at gøre det samme.
Lortevilkår, men artiklen er nu også lidt farvet. F.eks. ingen aktiv ferie er altså i virkeligheden ikke noget arbejde i ferien.
Brugernavn (42322) skrev:Det er ingen joke. Det er rigtigt :-(
Men mon ikke det hænger sammen med at det er så sødt at det overhovedet ikke slukker tørsten...
Dér var den igen ;)
SlettetBruger (42325) skrev:Brugernavn (42322) skrev:Det er ingen joke. Det er rigtigt :-(
Dér var den igen ;)
Og igen...
SlettetBruger (42328) skrev:Efter en løbetur er der intet bedre end en Bacon-burger
That's no burger...
SlettetBruger (42328) skrev:Efter en løbetur er der intet bedre end en https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash...
Bacon-burger
Slet ikke dårligt!
- Men det der "Pågen" brød er imho ikke fem potter pis værd ...
Smager godt det brød :)
Anyhow, kom lige til at kigge på mit løb:
Jeg løb længere end sidst (100meter lol, måtte gi op da mit skinneben gjørde nas) på samme tid, men gennemsnitshastigheden er lavere.
wtf?
Edit.. nevermind, det er kun på min telefon den har talt forkert.
Det slår mig, at den igennem løbeturen aldrig kunne specificere hastigheden korrekt (min/km) Men når data'erne er uploaded ser alt korrekt ud.
Anyhow, kom lige til at kigge på mit løb:
Jeg løb længere end sidst (100meter lol, måtte gi op da mit skinneben gjørde nas) på samme tid, men gennemsnitshastigheden er lavere.
wtf?
Edit.. nevermind, det er kun på min telefon den har talt forkert.
Det slår mig, at den igennem løbeturen aldrig kunne specificere hastigheden korrekt (min/km) Men når data'erne er uploaded ser alt korrekt ud.
Så app'en kender positioner og tidspunkter... Men den kan ikke regne hastighed ud?
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Så app'en kender positioner og tidspunkter... Men den kan ikke regne hastighed ud?
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Brugernavn (42324) skrev:Lortevilkår, men artiklen er nu også lidt farvet. F.eks. ingen aktiv ferie er altså i virkeligheden ikke noget arbejde i ferien.
Ja, medarbejderne er forbudt at tage andet arbejde i sin ferie.
Aldi kan/skal da ikke bestemme hvad deres ansatte laver i deres ferie eller fritid.
Ferie er for at stresse af. Ikke for at tage andet arbejde. Så er chancen jo at man kommer tilbage fra ferie ligeså stresset som da man smuttede.
en anden ting. Hvis man har penge på feriekonto.dk er det ulovligt at arbejde i de dage man specificere for at få dem udbetalt.
en anden ting. Hvis man har penge på feriekonto.dk er det ulovligt at arbejde i de dage man specificere for at få dem udbetalt.
Jakob Jakobsen (42337) skrev:Ja, medarbejderne er forbudt at tage andet arbejde i sin ferie.
Aldi kan/skal da ikke bestemme hvad deres ansatte laver i deres ferie eller fritid.
Du må skam ikke arbejde når du holder ferie( og dermed får feriepenge udbetalt)...stod det ikke på google, mensa turd? LOL
Er du allerede så presset så du skal komme med personlige svinere i din første kommentar?
Jo, man må skam gerne arbejde i sin ferie hvis man ikke får udbetalt feriepenge eller løn under ferie.
Og nej, min arbejdsgiver skal absolut ikke bestemme hvad jeg laver i min fritid, så længe det ikke går direkte ud over firmaet.
Er du allerede så presset så du skal komme med personlige svinere i din første kommentar?
Jo, man må skam gerne arbejde i sin ferie hvis man ikke får udbetalt feriepenge eller løn under ferie.
Og nej, min arbejdsgiver skal absolut ikke bestemme hvad jeg laver i min fritid, så længe det ikke går direkte ud over firmaet.
Det er ikke din arbejdsgiver der siger det...det er loven..og da det er 99,9999% sikkert af de er på feriepenge i deres ferie...er det skam ulovligt at arbejde...ring til en ven...brug google..those are the facts.
Medmindre du kan vise at de holder ferie for egen regning?
Medmindre du kan vise at de holder ferie for egen regning?
SlettetBruger (42342) skrev:Så hvis det er betalt ferie må man ikke arbejde.
Får aldi banditterne betalt ferie?
Gør du?
Nej...får man ferie penge...du ved de der 12,5% (eller noget) som staten napper og scorer renterne på...så må du ikke.
Hvilket minder mig om at jeg skal til i gang med at planlægge ferie...ellers får jeg aldrig presset 5 ugers ferie og 5 ferie/fridage ind imellem mine normale friuger(med løn)...hårdt at have så meget fri..min 19 uger om året ;)
minimuun (42335) skrev:..der lige ville informere om at Rema 1000 har "fødselsdag" - dvs. rigeligt med tilbud.. Blandt andet 1,5 l rigtig (Coca) Cola til 12,5 kr...
Mig bekendt sælger Fakta da 2 liter Coca-Cola til 15-20 kr normalt?...
Dog skal det siges at det er 4-5 år siden jeg sidst har købt cola i fakta (eller i Danmark generelt)
Thoroughbreed (42346) skrev:minimuun (42335) skrev:..der lige ville informere om at Rema 1000 har "fødselsdag" - dvs. rigeligt med tilbud.. Blandt andet 1,5 l rigtig (Coca) Cola til 12,5 kr...
Mig bekendt sælger Fakta da 2 liter Coca-Cola til 15-20 kr normalt?...
Dog skal det siges at det er 4-5 år siden jeg sidst har købt cola i fakta (eller i Danmark generelt)
De koster omkring 30 kr.
....der blev chokeret over denne besked:
http://imgur.com/LZuUi
WTF........DAGLIGE trusler? Are you fucking shitting me.............
http://imgur.com/LZuUi
WTF........DAGLIGE trusler? Are you fucking shitting me.............
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.