mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (41839) skrev:http://i43.tinypic.com/2v3lzmc.jpg
Sådan der - det er sket over weekenden. Det er harddisk-klappen som jo sidder på undersiden.
Svært at se med så dårligt et billede, men det er trods alt en Nokia.
Men det kunne ligne syreaflejninger, eventuelt fra et punkteret batteri eller lignende. Dog passer det ikke så godt med at computeren skulle være helt gennemvædet.
Mnc (41855) skrev:... der ikke havde været syg i hele 2 måneder.
Det er da også for dårligt, det kan jeg godt se.
Hyperaktivt immunsystem? Eller måske bare godt gammeldags "held".
Du ønsker dig ikke et hyperaktivt immunsystem
Mnc (41855) skrev:... der ikke havde været syg i hele 2 måneder.
Det er da også for dårligt, det kan jeg godt se.
Hyperaktivt immunsystem? Eller måske bare godt gammeldags "held".
Jeg kan gå i flere måneder (6+) uden så meget som en lille forkølelse? Er stort set aldrig syg ...
Brugernavn (41857) skrev:Han skal da bare ha et skud binyrebark-hormon. Det løser alle problemer. True story.
Aaaarh, ka' det nu os' pas'?
Daniel-Dane (41858) skrev:... som elsker episode 1 af den nye sæson af Eureka. Den serie bliver bedre og bedre!
Synes nu slutningen var lidt for WTF.
Det kunne jeg også indtil jeg begyndte at bruge offentlig transport for et halvt år siden. Har været syg/sløj (forkølet fx) 4-5 gange på den tid, inden det havde jeg stort set ikke fejlet andet end en lille forkølelse i næsten et år.Thoroughbreed (41859) skrev:Jeg kan gå i flere måneder (6+) uden så meget som en lille forkølelse? Er stort set aldrig syg ...
Så jeg siger snart farvel til offentlig transport, selvom det er rart at kunne bruge transporttiden på at læse.
...som her til morgen blev spammed med en masse reklamer fra google play (igen) selvom jeg har slået det fra inde i indstillingerne og den eneste app jeg har indstalleret (ud over standard apps) er Minecraft. Så ved ikke lige hvad man skal gøre for at slå det fra :-/
Begynd at løbe eller cykel(motion i det fri) det skulle hjælpe en hel del på ens immunforsvar(har ikke været syg i over et år)
Begynd at løbe eller cykel(motion i det fri) det skulle hjælpe en hel del på ens immunforsvar(har ikke været syg i over et år)
Xperia S (helt ny) og har kun installeret minecraft på den.
Edit: reklamer i notifikations baren. Får dem ca. 8-9 gange om dagen og de er fra google play omkring tilbud på apps
Xperia S (helt ny) og har kun installeret minecraft på den.
Edit: reklamer i notifikations baren. Får dem ca. 8-9 gange om dagen og de er fra google play omkring tilbud på apps
Weird. Jeg har installeret alt muligt skrammel, og har aldrig fået en reklame fra Google Play/Android Market...
Jakob Jakobsen (41860) skrev:Daniel-Dane (41858) skrev:... som elsker episode 1 af den nye sæson af Eureka. Den serie bliver bedre og bedre!
Synes nu slutningen var lidt for WTF.
Tja. Det kunne kun være hende, som stod bag. Allerede i sæsonafslutningen, da de mistede kontrollen, vidste man, at det var hende. Men ja, jeg havde ikke set den komme på den måde.
...der er ved at være meget træt af Pest Danmark.
...der kan se at en pakke han mangler er ankommet til postcentralen 1 km fra mit hus i mandags og har lige nu status som "Henligger til næste omdeling".
Så er spørgsmålet om Pest Danmark stadig bringer ud mere end en gang om ugen, eller de er begyndt på månedlige udbringninger, for de 100+kr jeg har betalt i fragt, kan jo ikke dække ret meget.
...der kan se at en pakke han mangler er ankommet til postcentralen 1 km fra mit hus i mandags og har lige nu status som "Henligger til næste omdeling".
Så er spørgsmålet om Pest Danmark stadig bringer ud mere end en gang om ugen, eller de er begyndt på månedlige udbringninger, for de 100+kr jeg har betalt i fragt, kan jo ikke dække ret meget.
...der så Iron Sky i Århus i går :D Den sluttede 23.15 og det sidste tog mod Viborg gik kl. 23 så jeg blev nødt til at overnatte der og tage toget i dag i stedet for.
...der skulle op kl. 6.15 for at nå toget i morges .___.
...der skulle op kl. 6.15 for at nå toget i morges .___.
... der er blevet så uendeligt træt af den norske terrorist, flot af medierne at give ham så meget spalteplads.
b.dk "liveblogger" fra retssagen. Klaphatter.
... som kan informere, at Domino's har halv pris i denne uge, så nu er det faktisk BILLIGERE end andre steder.
Also, jeg har lært noget nyt om Gmail (funktionen virker bare ikke):
http://peecee.dk/uploads/042012/TIL.png
Edit: Jeg har også indset, at min email står der. Flot, Daniel.
Edit: Fixed My Post.
Also, jeg har lært noget nyt om Gmail (funktionen virker bare ikke):
http://peecee.dk/uploads/042012/TIL.png
Edit: Jeg har også indset, at min email står der. Flot, Daniel.
Edit: Fixed My Post.
...Der fik sit nye TV.
Dog noget der irritere mig er de kalibrerings-guides jeg har fundet..
"Sæt X til 80"
Men X går kun til 60 >_<
Må være noget US/EU snask
Dog noget der irritere mig er de kalibrerings-guides jeg har fundet..
"Sæt X til 80"
Men X går kun til 60 >_<
Må være noget US/EU snask
Alrekr (41877) skrev:#41876
På tide I går i gang med det.
Forvent ikke noget forløbigt...der er knas med firmwares til en del udstyr...mange quirks der skal bankes ud...men et skridt af gangen.
Men du skulle kigge på hvor få ASN der rent faktisk har et ipv6 segment...vi er en meget lille minoritet...vi er langt fra bagud i det store billede, selv om hvis man læser den kulørte presse så lyder det som at det er lige rundt om hjørnet...nok det der forvirre dig...
terracide (41880) skrev:Forvent ikke noget forløbigt...der er knas med firmwares til en del udstyr...mange quirks der skal bankes ud...men et skridt af gangen.
For ikke at tale om hvor meget som skal køres software (= store hardwarekrav) fremfor direkte i hardware.
terracide (41880) skrev:selv om hvis man læser den kulørte presse så lyder det som at det er lige rundt om hjørnet...nok det der forvirre dig...
Næ. TDC åbnede for IPv6 for næsten et år siden og Foreningen Kollegienet er også igennem de indledende faser i forhold til at udrulle IPv6 til de ca. 3200 medlemmer. Forvirret er jeg ikke - kun forundret over at I først går i gang nu.
Daniel-Dane (41878) skrev:Det er tydeligt, at det er terracide, som har lavet den label.
Faktisk ikke ;)
Alrekr (41881) skrev:For ikke at tale om hvor meget som skal køres software (= store hardwarekrav) fremfor direkte i hardware.terracide (41880) skrev:selv om hvis man læser den kulørte presse så lyder det som at det er lige rundt om hjørnet...nok det der forvirre dig...
Næ. TDC åbnede for IPv6 for næsten et år siden og Foreningen Kollegienet er også igennem de indledende faser i forhold til at udrulle IPv6 til de ca. 3200 medlemmer. Forvirret er jeg ikke - kun forundret over at I først går i gang nu.
Fordi det ikke er presserende...it's that simple.
terracide (41882) skrev:Daniel-Dane (41878) skrev:Det er tydeligt, at det er terracide, som har lavet den label.
Faktisk ikke ;)
Du har også selv svært ved at tro på det, kan jeg se.
Daniel-Dane (41883) skrev:Faktisk ikke ;)
Du har også selv svært ved at tro på det, kan jeg se. [/quote]
Nope...du skulle have været der ;)
BTW så synes jeg folk skulle rigne til TDC som privat kunder og bede om at få IPv6 *snickers*
Når vi lukker op...lukker vi op for alle, ikke kun en udvalgt skare.
Skulle det være tidligt at stå op? :DCaek of Doom (41871) skrev:...der skulle op kl. 6.15 for at nå toget i morges .___.
Er det ikke meget begrænset hvem der kan få IPv6 hos TDC? Synes jeg har hørt om en del mindre firmaer der har prøvet, men fået nej.Alrekr (41881) skrev:
...Der hader AMD's drivere.
Herp derp - installere Windows 8 driveren? nå så installere den ikke selv Catalyst control center...
Installere Windows 7 driveren, så er CCC med, men virker ikke. Prøve at installere Windows 8 driveren oven i "herp derp CCC er up to date"
Afinstallere win7 CCC, installer win8 CCC = "CCC kender jeg ikke noget til."
FFS - Jeg har et overscan issue.
Herp derp - installere Windows 8 driveren? nå så installere den ikke selv Catalyst control center...
Installere Windows 7 driveren, så er CCC med, men virker ikke. Prøve at installere Windows 8 driveren oven i "herp derp CCC er up to date"
Afinstallere win7 CCC, installer win8 CCC = "CCC kender jeg ikke noget til."
FFS - Jeg har et overscan issue.
terracide (41888) skrev:Så kan du lære at købe AMD...learning by doing.
Det er købt for mange år siden - da jeg stadig var ung og prone to propaganda...
Venter kun på release af 650
XorpiZ (41889) skrev:Alternativt lære at acceptere, at beta-systemer er netop det :)
Ach...
Nu fik jeg installeret en version fra tidlig 2011 som andre kan få at virke... blot ikke mig -.-
Manofsciencemanoffaith (41872) skrev:... der er blevet så uendeligt træt af den norske terrorist, flot af medierne at give ham så meget spalteplads.
Jeg er uenig.
Han skal have lov til at sige hvad han vil, så hele verden kan se hans idioti og ikke sammenhængende forklaringer.
Han (eller nogen der måske skulle være enige i hans verdenssyn) skal ikke have lov til at kunne sige at han blev censureret eller at hans holdninger bliver fremstillet forkert.
Der skal være live-dækning når anklageren forhåbenligt får hans verdensbillede til at krakelere.
...der endelig klokken 16 modtager sine pakker.
...der i forsøget (stadig godt sløj og næsten ingen følelse i benene) på at bære sit nye kabinet ind, var ved at tabe dette, hvilket resulterede i et godt knæk i ryggen.
...FML!
...der i forsøget (stadig godt sløj og næsten ingen følelse i benene) på at bære sit nye kabinet ind, var ved at tabe dette, hvilket resulterede i et godt knæk i ryggen.
...FML!
Magten (41895) skrev:...der synes det er irriterende Apple ikke skriver specialtegn på deres tastaturer.. Og i det hele taget gemmer dem bag 3 tast-kombinationer.. Det er jo et helvede.. ARGH!
Jeg bliver nødt til at google hver gang jeg skal lave en backslash på et apple-keyboard.
Thoroughbreed (41894) skrev:Jakob Jakobsen (41892) skrev:
...FML!
¿Que?
FML
means Fix My Lighthouse. Back in the 17th Century, lighthouse keepers were tthe butt of everyone's jokes. When a lighthouse keeper was made fun of, his retort would be "why dont you fix my lighthouse!" which was shortened over time to FML. This term was made famous in the great battle of the Sole Bay in 1902 where 14 peolpe died and 1 person broke their glasses.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fml
Præcis.. Denne gang var det dog et pipe tegn jeg skulle bruge.. Da jeg så endelig havde fundet det, kunne jeg ikke bruge det over RDP :DXorpiZ (41897) skrev:Jeg bliver nødt til at google hver gang jeg skal lave en backslash på et apple-keyboard.
Men så virkede ctrl+alt+´ heldigvis :)
Det er ikke sådan når man skal prøve at klare opgaverne i Scripting Games og ikke lige har en Windows maskine ved hånden :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.