mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ved ikke lige hvem der kan slæbe et 60" tv med i bussen...
Tror jeg vil give min hulemands opdragelse skylden for at jeg ikke spørger venner om hjælp - det er sikkert noget med ikke at kunne klare sig selv.
Tror jeg vil give min hulemands opdragelse skylden for at jeg ikke spørger venner om hjælp - det er sikkert noget med ikke at kunne klare sig selv.
Kostumer: Politi, skolepige, Fransk stuepige, Missekat, Army, Cavewoman, Lak og læder, Manvedanser.
Du må få hende til at klæde sig ud som Manvedanser - det gad jeg godt se hvordan foregår :D
Du må få hende til at klæde sig ud som Manvedanser - det gad jeg godt se hvordan foregår :D
OxxY (41804) skrev:Hånter (41803) skrev:... som har fået bekræftet, at Lindsay kommer og smider tøjet i hans lejlighed.
Edit: Fucking lorte dansk... :p
pics when it has happened!
"Salgsbetingelser" skrev:7.
Såfremt der ønskes fotooptagelser under showet, skal de enkelte artister give sit samtykke hertil. Billeder og optagelser er til privat brug og må ikke mangfoldiggøres på f.eks. internettet, i blade, på tv eller andre offentlige steder.
Brugsretten tilhører stripperen personligt og kan kun frigies ved underskrift på gyldig release kontrakt. Ikke mundligt.
Hmm... Jeg ser hvad jeg kan gøre.
SlettetBruger (41798) skrev:Hva fanden gør folk uden bil egentlig når de køber et nyt tv og det skal fragtes?
Køber det på nettet og får det leveret til døren velsagtens?
Thoroughbreed (41807) skrev:Køber det på nettet og får det leveret til døren velsagtens?
Vi er nogen der har et arbejde you know
Ronson (41809) skrev:SlettetBruger tror at hvis man ikke er hjemme så kan man ikke få sin pakke. Sødt.
Ja jeg kan godt se ideen i at bestille et tv til levering fordi man ikke har mulighed for transport - for så at skulle til at transportere det fra posthuset der ligger få meter fra butikken :P
true dat.Ronson (41809) skrev:De fleste respektable fragtselskaber er temmelig fleksible med levering.
Men så er vi ude i at skulle spørge fri en halv til en hel dag. Jeg er mægtig konfrontations-sky.
Må finde mig en mindre lejlighed så jeg kan leve med et tv jeg kan bære éne mand... Problem solved.
Ronson (41812) skrev:Hvor stort tv er det lige du vil have?
Jeg har båret kolossale plasmaskærme, så kan du også.
Han følger vel Terras råd og får god IQ?
http://i.current.com/images/asset/898/752/67/phpzf...
Min kammerat har 50", derfor skal det ikke være mindre.
Måtte godt være Samsungs 51" plasma - men kan ikke finde nogen reviews
Måtte godt være Samsungs 51" plasma - men kan ikke finde nogen reviews
SlettetBruger (41811) skrev:true dat.
Men så er vi ude i at skulle spørge fri en halv til en hel dag. Jeg er mægtig konfrontations-sky.
Må finde mig en mindre lejlighed så jeg kan leve med et tv jeg kan bære éne mand... Problem solved.
De fleste fragtselskaber er som der stod rimelig large - nu ved jeg ikke hvordan du arbejder, men du kan godt lave en "efter 16"-aftale eller "før 9"-aftale ...
Nogle selskaber yder endda lørdagslevering :)
Hvorfor ikke bare give dem en engangsfuldmagt til enten at stille pakken et sikkert sted, eller aflevere den hos en god nabo, som man ved er hjemme.
Den eneste nabo jeg har "kontakt" med er min underbo som prøver at give mig det mad han har til overs fra plejehjemmet.
Han ville sælge tv'et for øl indenfor en time. ^^
Han ville sælge tv'et for øl indenfor en time. ^^
Jakob Jakobsen (41818) skrev:Hvorfor ikke bare give dem en engangsfuldmagt til enten at stille pakken et sikkert sted, eller aflevere den hos en god nabo, som man ved er hjemme.
Nu er porres naboer jo fulde grønlændere så det er nok nogo :P
Men altså hvis man gir penge for 50" tommer har man vel også råd til de småpenge det gør at få leveret med en ordenlig fragtmand.
SlettetBruger (41801) skrev:Ved ikke lige hvem der kan slæbe et 60" tv med i bussen...
Du kan låne en trailer af mig! B~)
snesman (41822) skrev:SlettetBruger (41814) skrev:LE636
vejer 32,6 kg. Det kan man godt bære.
Jow, men ikke langt. Det er uhåndterligt i den størrelse, og giver dårlige bærestillinger.
Hvor jeg egentlig normalt er meget for at slæbe ting - så tror jeg lige at jeg holder igen når det gælder tv :P
Jeg tager chancen og bestiller det med levering.
Brugernavn (41824) skrev:snesman (41822) skrev:SlettetBruger (41814) skrev:LE636
vejer 32,6 kg. Det kan man godt bære.
Jow, men ikke langt. Det er uhåndterligt i den størrelse, og giver dårlige bærestillinger.
hippie-excuses. Hvis man har en ven til at hjælpe kan jeg ikke se problemet.
snesman (41827) skrev:vejer 32,6 kg. Det kan man godt bære.
Jow, men ikke langt. Det er uhåndterligt i den størrelse, og giver dårlige bærestillinger. [/quote]
hippie-excuses. Hvis man har en ven til at hjælpe kan jeg ikke se problemet. [/quote]
There you go. Det er jo Porre vi snakker om. Der er ingen der vil ses i fuld dagslys med ham og hans sko.
Edit:
Btw., min chef lagde lige mærke til at jeg har mine 5-fingers på og flækkede sammen i et grin. :(
...der er en unsuccessful troll :(
http://alltheragefaces.com/img/faces/png/troll-sad...
Kære Rune
Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar
http://alltheragefaces.com/img/faces/png/troll-sad...
...der ikke forstår visse folks trang til at fortælle om hver en opgave de har løst.. De må virkelig have lidt at lave.. Og tro at jeg har lige så lidt at lave..
Also... Red Hot Chili Peppers - Pretty Little Ditty - endelig er de kommet på Spotify :D
Also... Red Hot Chili Peppers - Pretty Little Ditty - endelig er de kommet på Spotify :D
Hamderbob (41826) skrev:SlettetBruger (41825) skrev:
Hvilket tv endte det så med at blive?
Jeg tog den billige udvej denne generation med en Panasonic 50ST50
Thoroughbreed (41833) skrev:Synes aldrig der skete mere mht femfingersko Porre?
Er du også glad for din chef?
Thoroughbreed (41833) skrev:Apropros hippie ... Synes aldrig der skete mere mht femfingersko Porre?
Nææ. Det kræver at jeg rent faktisk laver noget :D
... som skriver et indlæg for derefter at skifte side.
... som kommer tilbage for at rette indlægget.
Nu kan man rette indlæg efter at have skiftet side med SNES. 1 down, 10 to go.
... som kommer tilbage for at rette indlægget.
Nu kan man rette indlæg efter at have skiftet side med SNES. 1 down, 10 to go.
...Der egentlig har ferie i denne uge men er på arbejde for anden gang (1 time igår)
I mandags kom der en bruger med hans pc.. den ville ikke starte.
Min kollega åbner pc'en for så i skræk at opdage skærmen er vædet i vand - det render faktisk bare ud af den.
Brugeren aner ikke hvorfor den skulle være våd.
vi har skildt den ad, og der er aflejringer af et eller andet snask allerede som bestemt ikke lige ligner kalk fra postevand - så enten har han haft pc'en ude i regnvejr, eller spildt et eller andet klart men ulækkert i den (måske vand med hovedpins pille?)
Uanset hvad - han aner ikke hvad der er sket :S
Tror faktisk på ham... han kom i fredags ind for at hente en psu til hans bærbar - og forlod IT kontoret uden pc'en men med en ekstra PSU :P Han var på vej ud af hoveddøren da jeg fangede ham og gav ham pc'en.
Brugere <3
I mandags kom der en bruger med hans pc.. den ville ikke starte.
Min kollega åbner pc'en for så i skræk at opdage skærmen er vædet i vand - det render faktisk bare ud af den.
Brugeren aner ikke hvorfor den skulle være våd.
vi har skildt den ad, og der er aflejringer af et eller andet snask allerede som bestemt ikke lige ligner kalk fra postevand - så enten har han haft pc'en ude i regnvejr, eller spildt et eller andet klart men ulækkert i den (måske vand med hovedpins pille?)
Uanset hvad - han aner ikke hvad der er sket :S
Tror faktisk på ham... han kom i fredags ind for at hente en psu til hans bærbar - og forlod IT kontoret uden pc'en men med en ekstra PSU :P Han var på vej ud af hoveddøren da jeg fangede ham og gav ham pc'en.
Brugere <3
http://i43.tinypic.com/2v3lzmc.jpg
Sådan der - det er sket over weekenden. Det er harddisk-klappen som jo sidder på undersiden.
Sådan der - det er sket over weekenden. Det er harddisk-klappen som jo sidder på undersiden.
Digital zoom vil jeg give skylden denne gang.
Alle andre billeder vil jeg gi facebooks resizing skylden (eller det foregår jo nok på telefonen inden den uploader)
Og igen: Telefoner er til Snapshots...
Alle andre billeder vil jeg gi facebooks resizing skylden (eller det foregår jo nok på telefonen inden den uploader)
Og igen: Telefoner er til Snapshots...
...som er træt af de lorte reklamer som kommer fra google play(app storen på android) Hvorfor skal de spamme en med reklamer??. Man kan ikke engang slå det fra -__-
Jo, man kan. Gå ind i indstillinger og gå helt ned og fravælg "Google AdMob-annoncer".
Edit: Nå, det gør ingen forskel. Jeg får stadig ingen reklamer. :S
Edit: Nå, det gør ingen forskel. Jeg får stadig ingen reklamer. :S
(41842) skrev:...som er træt af de lorte reklamer som kommer fra google play(app storen på android) Hvorfor skal de spamme en med reklamer??. Man kan ikke engang slå det fra -__-
Hvor får du dem henne?
:-/ havde ellers kigget i instillinger...når men tak...
:-/ havde ellers kigget i instillinger...når men tak...
SlettetBruger (41835) skrev:Nææ. Det kræver at jeg rent faktisk laver noget :D
Var det ikke noget med din søsters neger eller what not ...?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.