mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Windcape (41397) skrev:Det er faktisk ret uhørt i Jylland...Ronson (41396) skrev:Hvad, sælger de god rom i en sprutbiks! Uhørt.
Øh, du er vist i den forkerte del at jylland så >_<
Windcape (41400) skrev:
Som bonus kan i få Terracide tilbage i Kongedømmet Danmark!
Thanks, but no thanks!
...Der iøvrigt lige må påpege at buddet på mit tv (Sharp 40LE820) er oppe på 4000 - Just in case der er nogen herinde der kan bedre.
Mnc (41413) skrev:Men det er jo stadig i jylland... Ergo er det stadig forkert. ;)
Næ, det er nord-schleswig ;-P
Magten (41418) skrev:Så har du jo fred til at nyde chokoosten :)NightZtorm (41416) skrev:Der synes Newz er ret dødt her i påsken...
der er bare ikke meget chokoost at nyde på et enkelt rundstykke =(
Alrekr (41422) skrev:NightZtorm (41421) skrev:Chokoost
Aprilsnar, ikke? Pleeeaaase lad det være en aprilsnar!!
nope
Efter man har tasted Princip!'s mørke chokolade smørrepålæg kan man ikke æde nutella eller nutella kopier. 50% mere kakao end andre produkter :D
http://www.princip.dk/#/products/konfekture/sm&osl... kaffe/
Det samme gælder iøvrigt deres pålægs-chokolade
http://www.princip.dk/#/products/konfekture/Lys pålægschokolade/
Læg iøvrigt mærke til hvor fucked up deres links er :P "Smørrepålæg kaffe" og "Lys...."
http://www.princip.dk/#/products/konfekture/sm&osl... kaffe/
Det samme gælder iøvrigt deres pålægs-chokolade
http://www.princip.dk/#/products/konfekture/Lys pålægschokolade/
Læg iøvrigt mærke til hvor fucked up deres links er :P "Smørrepålæg kaffe" og "Lys...."
Mnc (41388) skrev:#87
Hvis du får ros, så er vi da næsten nødt til at se nogle ekstremt dårlige mobilkamerabilleder. Hvis der er tegn på en urolig hånd, og hvis billedet er ude af fokus, så er der ekstra point.
EDIT: Ikke sandt, Rene? :D
Okay:
Fisketegning i farver
Min første markertegning
Baggrunden har jeg gjort mere ved siden jeg tog billedet.
Markers er fucking svært og tager en evighed.
Elskov (41428) skrev:
Okay:
Fisketegning i farver
Min første markertegning
Baggrunden har jeg gjort mere ved siden jeg tog billedet.
Markers er fucking svært og tager en evighed.
Ganske imponerende!
Mega Epic Fuckup.
Har glemt Secret passwordet til vores Ipad VPN setup.
Dvs den skal rettes og indtastes på samtlige brugere med IOS enheder og VPN.
Lækkert.
Det stod forkert i dokumentationen - og alligevel er det lykkedes mig at sætte det korrekt op på 10 enheder - nu kan jeg så bare ikke længere.
Brain... WORK
Der er 1 tegn mindre i dét i dokumentationen end det der står i secret feltet på de enheder der virker.
De fleste er på ferie >_< og jeg SKAL ha en iPad ud af huset i morgen.
Har glemt Secret passwordet til vores Ipad VPN setup.
Dvs den skal rettes og indtastes på samtlige brugere med IOS enheder og VPN.
Lækkert.
Det stod forkert i dokumentationen - og alligevel er det lykkedes mig at sætte det korrekt op på 10 enheder - nu kan jeg så bare ikke længere.
Brain... WORK
Der er 1 tegn mindre i dét i dokumentationen end det der står i secret feltet på de enheder der virker.
De fleste er på ferie >_< og jeg SKAL ha en iPad ud af huset i morgen.
...der burde rydde op i det setup vi bruger til et deploye pc'er til en kunde :/
Det er heldigvis kun et klargøringsrum så der må godt rodes lidt.. Serverne på bordet til venstre er ikke mig :DXorpiZ (41433) skrev:Haha - det ser sgu værre ud end mit "serverrum" på jobbet! Godt klaret :D
Fik dog ryddet lidt op i testmiljøet forleden.. Så kan i tænke jer til hvor rodet kablerne var før :P
m910q (41435) skrev:#34
Mon ikke bare det er spam?
Det er meget normalt, at de prøver at snyde dig på den måde.
Det ligner ikke spam... Men det værste der kan ske er vel, at de lukker mine accounts? Og det er jeg ret ligeglad med...
... der nu har skyllet 10 kg grus og smidt det i akvariet sammen med nogle sten fra stranden.
Jakob Jakobsen (41441) skrev:...der ikke kan sove og skal op om et par timer.
...der lige har brugt små 3000 kr på værktøj.
Alt efter hvad "værktøj" dækker over, så +1 :D
Så fandt vi Secret passwordet til iPad vpn..
Disaster avoided.
Forstår nu stadig ikke at jeg kunne ha det stående forkert i 4x dokumentation og så stadig har kunne installere det hos 10 mennesker :P
Disaster avoided.
Forstår nu stadig ikke at jeg kunne ha det stående forkert i 4x dokumentation og så stadig har kunne installere det hos 10 mennesker :P
SlettetBruger (41443) skrev:Disaster avoided.
Det er ikke et særlig godt password - slet ikke når du har postet det her!
B~)
Sådan!Magten (41432) skrev:...der burde rydde op i det setup vi bruger til et deploye pc'er til en kunde :/
...der snart er klar til 11 dages ferie.. Weee!
...der blev forstyrret midt i dette indlæg.. Der kom en SlettetBruger løbende nede på gaden..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.