mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (41349) skrev:CheetPunk!!1!
Det er sikkert vildt hårdt og svært, men jeg kan ikke lade være med at blive en smule skuffet over at videoen ikke er længere end 5 sek. :)
Qw_freak (41351) skrev:Det er sikkert vildt hårdt og svært, men jeg kan ikke lade være med at blive en smule skuffet over at videoen ikke er længere end 5 sek. :)
Jo tak :D Faktisk er den en smule længere :D
Brugernavn (41350) skrev:For et halvt år siden blev jeg indlagt og opereret fordi jeg havde nogle symptomer, der var meget usædvanlige, og de fandt en af årsagerne. Nu er symptomerne tilbage, og jeg har prøvet forgæves at få fat i lægen, de sidste 3 dage. Det kan være alvorligt, så jeg vil gerne have en henvisning til nogen, der kan afgøre det. Jeg vil helst ikke vente på det er for sent.
Le' fournier gangrene?
Og hvis man møder 2 mænd i byen i aften i København, der holder 30 års, så er der en god chance for du er blevet meget fuld? :Dsnesman (41356) skrev:Hvis man møder 2 mænd i byen i aften i Odense, der holder 30 års, er der en god chance for at en af dem er mig.
...der nok er at finde i baren på The Mermaid i aften.. Altså på en stol med en fadøl foran baren, ikke bag baren..
..der laver chili con carne
..der i den forbindelse skar habaneroer
..der kom til at stikke fingeren i munden.. Det gjorde nas
..der lige bagefter gned sig øjet.. Det gjorde rigtig nas :(
..der i den forbindelse skar habaneroer
..der kom til at stikke fingeren i munden.. Det gjorde nas
..der lige bagefter gned sig øjet.. Det gjorde rigtig nas :(
der har opdaget at når jeg læser posts af terracide højt i mit hovede så læser jeg dem i en rasende råbende stemme inde i mit hovede- newz larmer her til morgen!
Hånter (41373) skrev:Er de så gode Ronson?
Tjae... hvis man er glad for ekstremt hårde chips der smager af harsk olie.
Der er i det mindste rigeligt af olien.
Jakob Jakobsen (41374) skrev:Hånter (41373) skrev:Er de så gode Ronson?
Tjae... hvis man er glad for ekstremt hårde chips der smager af harsk olie.
Der er i det mindste rigeligt af olien.
Altså hvis dine chips er harske skal du vel klage.
Chipsene er aldeles glimrende og nok de bedste value for money chips man kan få.
...der aldrig køber SanDisk hukommelseskort mere.
...der netop har opdaget at det "SanDisk Mobile Ultra 16GB" kort der var i telefonen er afgået ved døden... Andet SanDisk kort der er afgået ved døden under normalt brug, inden for et halvt år.
...der har bestilt et 16GB Samsung Class 10 kort i stedet.
...der netop har opdaget at det "SanDisk Mobile Ultra 16GB" kort der var i telefonen er afgået ved døden... Andet SanDisk kort der er afgået ved døden under normalt brug, inden for et halvt år.
Mnc (41360) skrev:Aflever dine symptomer, så skal Newz.dk nok diagnosticere dig! :P
Jeg kender diagnosen. Det åndsvage ved det er, at alt, jeg skal bruge, er en henvisning.
Så vent en måned. "Her er papirene. Jeg skal bruge en henvisning. Ok, tak, hej", og vent en måned mere. Det kunne halveres.
Jakob Jakobsen (41380) skrev:...der aldrig køber SanDisk hukommelseskort mere.
http://img101.imageshack.us/img101/6954/wrong2500x...
Har aldrig haft problemer med mine SanDisk-kort, og de har dælme prøvet lidt af hvert efterhånden!
- dog burde de også overleve det, Extreme-kort er lidt pricy
tormok (41383) skrev:Man har en ekstremt lille penis, hvis man er nødt til at blære sig med, at man har dræbt mange fisk.
Eller bare en fisker der fortæller han er bedre end konkurrenten?
... der nu har slæbt ti kilo akvariegrus de 2 km hjem fra dyrhandlen. Så nu gør min skulder ondt. Det eneste, jeg mangler nu, er planter (sker på onsdag) og fisk (om mindst 2 uger). Og nu skal jeg skylle grus -.-
... der tegner med markers (tuscher) på kurset, og det er awesome. Og jeg får ros for det jeg laver <3
... der tegner med markers (tuscher) på kurset, og det er awesome. Og jeg får ros for det jeg laver <3
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.