mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der på fredag skal til samtale om at starte på et tegnekursus/daghøjskole :D :D 20 timer om ugen til at starte med. Er lidt spændt på, om det viser sig at være for meget. Hvis ikke, så er det bare awesome!
Elskov (40151) skrev:... der på fredag skal til samtale om at starte på et tegnekursus/daghøjskole :D :D 20 timer om ugen til at starte med. Er lidt spændt på, om det viser sig at være for meget. Hvis ikke, så er det bare awesome!
Grats, så var det vidst ikke så slemt at komme op til "Det Offentlige" alligevel? :)
Hånter (40152) skrev:Grats, så var det vidst ikke så slemt at komme op til "Det Offentlige" alligevel? :)
Overhovedet ikke, han var meget forstående :D han sagde endda, at det var okay, hvis jeg ikke kunne holde til at lave noget overhovedet :O men jeg gider da ikke bare gå herhjemme. Det er jeg allerede blevet træt af.
to125539 (40141) skrev:Jeg synes det er sjovt..
1. Jeg er ikke Henrik (går ud fra det er Terra)
2. Jeg er ikke Terra
3. Jeg er ikke kollega
4. Jeg er ansat ved Telenor
Ååååh gud..!
Det er nu alligevel vældig interessant at du opfører dig cirka lige så arrogant som Henrik (Jep, Terra) når du oplyser, at du arbejder med xDSL for Telenor. :D
Så når man arbejder med xDSL, så bliver man automatisk en tard? :D
Men normaltfungerende mennesker må da kunne skille arbejdsdagen fra virkeligheden. :P
Nu ved jeg ikke hvordan to125539 opfører sig når det omhandler andre emner, så kan af gode grunde kun dømme ham udfra "op til" tråden...
Men vi ved jo alle at Henrik er et af de sødeste og blødeste folk på forummet, right...(...)?
Nu ved jeg ikke hvordan to125539 opfører sig når det omhandler andre emner, så kan af gode grunde kun dømme ham udfra "op til" tråden...
Men vi ved jo alle at Henrik er et af de sødeste og blødeste folk på forummet, right...(...)?
Jeg er blevet OK glad for Netflix. Det fungerer rigtig godt og udvalget er fint nok i de genrer, som jeg typisk bevæger mig i. Men én ting, som irriterer mig grænseløst, er kvaliteten af deres undertekster. Langt de fleste af dem er ude af sync og i all caps - og på flere af dem gentager forrige linie sig, før næste linie fortsætter. Liek this:
- I like to eat turtles.
- Turtles are cute.
- I Like to eat turtles.
- I also like raping virgins.
- Turtles are cute.
Jeg ved ikke, om det er et specifikt ATV-problem eller om deres undertekster bare ikke er bedre, men for fanden, mand...
- I like to eat turtles.
- Turtles are cute.
- I Like to eat turtles.
- I also like raping virgins.
- Turtles are cute.
Jeg ved ikke, om det er et specifikt ATV-problem eller om deres undertekster bare ikke er bedre, men for fanden, mand...
Mnc (40154) skrev:to125539 (40141) skrev:Jeg synes det er sjovt..
1. Jeg er ikke Henrik (går ud fra det er Terra)
2. Jeg er ikke Terra
3. Jeg er ikke kollega
4. Jeg er ansat ved Telenor
Ååååh gud..!
Det er nu alligevel vældig interessant at du opfører dig cirka lige så arrogant som Henrik (Jep, Terra) når du oplyser, at du arbejder med xDSL for Telenor. :D
Så når man arbejder med xDSL, så bliver man automatisk en tard? :D
Nej, det bliver man når man skal høre på ignorante tåber som dig der bræger op uden at vide noget om det de bræger op om...var der mere?
XorpiZ (40155) skrev:Jeg tror man bliver sådan, når man sidder i supportafdelingen hos en ISP. Det må være et forfærdeligt job.
Så nu er vi en flok "supportere" der har lukket kæften på "oppositionen " på et såkaldt nørdsite?
Undskyldningerne og bortforklaringerne bliver mere og mere morsomme..i takt med de blivere mere og mere dumme.
terracide (40159) skrev:Så nu er vi en flok "supportere" der har lukket kæften på "oppositionen " på et såkaldt nørdsite?
Undskyldningerne og bortforklaringerne bliver mere og mere morsomme..i takt med de blivere mere og mere dumme.
Se ovenstående indlæg. Du bliver mere og mere hyklerisk. Det er ganske underholdende :D
LinguaIgnota (40160) skrev:terracide (40159) skrev:Undskyldningerne og bortforklaringerne bliver mere og mere morsomme..i takt med de blivere mere og mere dumme.
F U Lingu!!!
Nu kom jeg til at læse hele tråden i stedet for at læse op!!!
You owe me time!!!
terracide (40166) skrev:...der til stadighed bliver overrasket over hvor sucky graikken er på crapboxe i forhold til en PC:
...der til stadighed bliver overrasket over hvor lam Intellicide kan være.
At sammenligne et spil på en 6 år gammel konsol, med samme spil på en ny PC, lyder da helt fear.
...Der Apropos er ved at samle sin første stationær siden 2005
NZXT H2 ("lydisoleret")
Corsair AX850 (80+ Gold)
Asus P8Z68-V/GEN3 (PCI-e3.0, Ivy bridge ready)
Celeron 460 (Lame at købe high end, med IB hjørnet)
HD4850 (Mit nuværende; midlertidigt til Kepler er klar i butikkerne)
16GB ram (CMZ16GX3M4A1600C9B)
2x Intel 520 SSD 120GB som skal Mirror'es
Den kommer til at skulle bruges primært som Mediacenter.. og Boinc-bandit
NZXT H2 ("lydisoleret")
Corsair AX850 (80+ Gold)
ROFL! Din tåbe.terracide (40131) skrev:Ronson (40097) skrev:...der synes det er sødt sådan som Henriks kolleger opretter brugere for at støtte ham. Aldrig har en tråd haft besøg af så mange nye brugere.
Jeg synes du skal poste dit indlæg i den tråd og blive voldsomt til grin i stedet for at sidde på sidelinjen og gemme dig som den ignorante idiot du nu engang er.
Hvis du ikke gør dét, så linker jeg dit indlæg til tråden...skal nok blive et billigt grin...
Terra - Har du noget at sige, så kom frem med det kryster...
Jeg vælger at være on topic, ikke at poste bræk i diverse tråde. Det klarer du nemlig så udmærket :D
Link du bare løs til du får jern på.
Also, selv om JJ jo sådan set har skrevet det, det er temmelig retarderet at sammenligne gamle konsoller til 1500 kr og en PC til 3-4-5-6-10 gange så meget.
Det er så retarderet at kun du kan overgå det, og hvis du arbejder hårdt nok skal det nok lykkes dig en dag.
SlettetBruger (40168) skrev:...Der Apropos er ved at samle sin første stationær siden 2005
NZXT H2 (100 % LYDLØS!!!)
Corsair AX850 (80+ Gold)
Fixed.
SlettetBruger (40171) skrev:Magten (40169) skrev:Er det ikke jævnt overkill som mediecenter?
Man card... Hand it over now.
Jeg havde nu nok bare valgt at kaste pengene efter min server istedet, eller højtalere, eller touchskærme til køkkenet og badeværelset.
Skal jeg stadig aflevere mit kort? :P
Magten (40173) skrev:Skal jeg stadig aflevere mit kort? :P
Nah, du slipper...
Indholdet kan ændre sig endnu. Det er kun kabinettet der er bestilt.
Det jeg har noteret mig der er hvad jeg har råd til. :)
[quote=terracide (40166)]...der til stadighed bliver overrasket over hvor sucky graikken er på crapboxe i forhold til en PC:
Og jeg er stadigvæk overrasket over at han er så langsom om at opfatte det, siden at han bliver ved med at skrive om det.
...der godt kan lide at hendes nummer til sin ip telefon står under én der laver kursus. Tosser der ikke kan finde ud af at administere deres telefoner ordenligt!
Og jeg er stadigvæk overrasket over at han er så langsom om at opfatte det, siden at han bliver ved med at skrive om det.
...der godt kan lide at hendes nummer til sin ip telefon står under én der laver kursus. Tosser der ikke kan finde ud af at administere deres telefoner ordenligt!
ROFL! Din tåbe.Ronson (40170) skrev:Jeg synes du skal poste dit indlæg i den tråd og blive voldsomt til grin i stedet for at sidde på sidelinjen og gemme dig som den ignorante idiot du nu engang er.
Hvis du ikke gør dét, så linker jeg dit indlæg til tråden...skal nok blive et billigt grin...
Terra - Har du noget at sige, så kom frem med det kryster...
Jeg vælger at være on topic, ikke at poste bræk i diverse tråde. Det klarer du nemlig så udmærket :D
Link du bare løs til du får jern på.
Also, selv om JJ jo sådan set har skrevet det, det er temmelig retarderet at sammenligne gamle konsoller til 1500 kr og en PC til 3-4-5-6-10 gange så meget.
Det er så retarderet at kun du kan overgå det, og hvis du arbejder hårdt nok skal det nok lykkes dig en dag. [/quote]
Nej, du valgte at poste enl øgn i en anden tråd end netop den relevante..et cheapshot.
At det så gav bagslag er bare morsomt...flere guldkorn? :)
...der har fundet de 1500 kr som grønlandske Birthe ifølge artiklen mangler
http://peecee.dk/uploads/022012/Untitled11.jpg
Jeg vil anbefale man ikke tager et lån til de 1500 kr man mangler hver måned og så betaler 1000 kr af på dem hver måned. Det er ret dumt.
Jeg vil anbefale man ikke tager et lån til de 1500 kr man mangler hver måned og så betaler 1000 kr af på dem hver måned. Det er ret dumt.
Radiolicens samt INTERNET OG MOBIL.
Den er vist ikke godkendt af DR.
De 400 kroner der er cirklet om for telefon, er nok afbetaling for køb af telefon. Men hun skal nok stadig have mistet/ødelagt den gamle før det er en nødvendig udgift (ikke at en telefon skal koste min. 2400,- for at kunne tale/sms).
Lidt åndsvagt at købe ny telefon, bare fordi den gamle er "gammel", hvis man i forvejen sidder stramt i det. :P
De 400 kroner der er cirklet om for telefon, er nok afbetaling for køb af telefon. Men hun skal nok stadig have mistet/ødelagt den gamle før det er en nødvendig udgift (ikke at en telefon skal koste min. 2400,- for at kunne tale/sms).
Lidt åndsvagt at købe ny telefon, bare fordi den gamle er "gammel", hvis man i forvejen sidder stramt i det. :P
Mnc (40188) skrev:Radiolicens samt INTERNET OG MOBIL.
studesede også over den med licensen :P Og hvorfor fan skal man forbedre sit køkken på kontanthjælp, i mean gimme a break. Og ottehundrede fucking seksoghalvtreds kr i varme? Selv hvis det er inkl. vand som det nogen steder er, er det fanme mange penge. vi er to i min lejlighed og vi bruger under 800kr per måned i el+vand+varme.
...der lige ville prøve at bruge Bing maps på WP7 til at finde spisesteder. Jeg søgte derfor på Sushi. Den fandt bogstaveligt talt en by i Rusland!
Ronson (40186) skrev:...der har fundet de 1500 kr som grønlandske Birthe ifølge artiklen mangler
Jeg synes da også det lyder som ret meget at bruge 856 kroner om måneden på varme.
Jeg bruger omkring 300 kroner og jeg bor i et 72km rækkehus. Hvis Birthe er fra grønland, burde hun være vant til temperaturer på under 28 grader indenfor.
Brugernavn (40194) skrev:...der lige ville prøve at bruge Bing maps på WP7 til at finde spisesteder. Jeg søgte derfor på Sushi. Den fandt bogstaveligt talt en by i Rusland!
Der mangler noget Street View der.
Daniel-Dane (40196) skrev:Der mangler noget Street View der.
Hørt. Det var også derfor, jeg bestemte mig for at spise et andet sted.
Det kommer meget an på hvor man bor. Sidste år fik jeg en ekstra regning på 7.000 kr for varme, på trods af jeg betaler 300 kr om måneden - og det var selvom der var 18-19 grader i lejligheden hele vinteren.Mort (40195) skrev:Ronson (40186) skrev:...der har fundet de 1500 kr som grønlandske Birthe ifølge artiklen mangler
Jeg synes da også det lyder som ret meget at bruge 856 kroner om måneden på varme.
Jeg bruger omkring 300 kroner og jeg bor i et 72km rækkehus. Hvis Birthe er fra grønland, burde hun være vant til temperaturer på under 28 grader indenfor.
Min lejlighed på 54 kvm ligger halvt oven på en port til gården og halvt oven på et lokale der ikke er opvarmet, så der er intet varme at hente der, tilgengæld er der masser af kulde :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.