mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har du så overvejet at lave nogen musetrapper?
De er både festlige, pynter og ser mega godt ud.
fjols (24056) skrev:Har du så overvejet at lave nogen musetrapper?
Undskyld mig, men har du ikke en knægt, som du skal passe?
fjols (24058) skrev:Han sover. Når man kun vejer 560 gram så kan man ikke så meget.
Jeg har prøvet at lege gemmeleg med ham, men han er fandme dårlig til at gemme sig inde i kuvøsen.
Det er nu, hvor du skal ud og investere i det første hardware-setup til knægten. Han kan lige så godt lære at være "n3wz 1334" tidligt.
NioBe (24066) skrev:Tropefisk?
Saltvandsfisk, Ferskvandsfisk? Alt der ikke kommer fra Danmark er trope :oP
I mit hovede er alt der kommer fra bare lidt varmere himmelstrøg tropisk! ^^
Men i 'extended edition' snakker jeg nok om koralrevs-fisk. Klovnefisk osv.!
TherkelMJ (24067) skrev:...der stener noget Shakes & Fidget =)
Flot... Nu fik jeg jo også begyndt!
TherkelMJ (24067) skrev:...der stener noget Shakes & Fidget =)
hrm, det ligner en tidsrøver uden lige. Hvem der bare havde et kedeligt arbejde hvor man kunne surfe halvdelen af tiden.
edit: ps. meget underligt system med det taget tid at rejse, er det fordi så kan folk lave noget arbejde imens? =O
OxxY (24070) skrev:hrm, det ligner en tidsrøver uden lige. Hvem der bare havde et kedeligt arbejde hvor man kunne surfe halvdelen af tiden.
edit: ps. meget underligt system med det taget tid at rejse, er det fordi så kan folk lave noget arbejde imens? =O
det er netop et smart spil hvor man kan nøjes med at bruge 10 minutter om dagen på det og stadig følge nogenlunde med de andre i spillet på xp (man kan dog også begynde at bruge vor gode danske krone på at købe svampe som kan give ekstra eventyr lyst så man kan queste 3 gange så meget som normalt hver dag og købe et mount der gør at man rejser 50% hurtigere. man kan også købe mount for ingame penge)
... who didn't know what to get for tonight, so he GRABBED SOMETHING ON THE WAY HOOOOOME.
Eller sådan noget. God reklame.
Eller sådan noget. God reklame.
...der snart kaster sin router ud af vinduet..
Har hele dagen kunne komme på den udefra.. Så kommer man hjem og kører med kabel det første stykke tid og der er intet galt.. Slår over på det trådløse og BANG så crasher den..
Fullrate får ihvertfald lige et kald imorgen.
Wooosaaaaaaah
Har hele dagen kunne komme på den udefra.. Så kommer man hjem og kører med kabel det første stykke tid og der er intet galt.. Slår over på det trådløse og BANG så crasher den..
Wooosaaaaaaah
Nah, så skal jeg bare diskutere med ham om hvorfor jeg har en piratlinje ^^
Jeg synes virkelig det er utroligt at ISP'er sender så noget lort ud.. Den her er nok defekt udover det normale, men det er langt fra første gang jeg oplever problemer lige så snart man rent faktisk skal bruges routerens funktioner, såsom portforward og wifi..
Og når de så endda kræver at have deres pis på som første led så kan man jo kun græde :(
Jeg synes virkelig det er utroligt at ISP'er sender så noget lort ud.. Den her er nok defekt udover det normale, men det er langt fra første gang jeg oplever problemer lige så snart man rent faktisk skal bruges routerens funktioner, såsom portforward og wifi..
Og når de så endda kræver at have deres pis på som første led så kan man jo kun græde :(
Min (ISP's!) VDSL2-box fungerer perfekt <3Magten (24081) skrev:Nah, så skal jeg bare diskutere med ham om hvorfor jeg har en piratlinje ^^
Magten (24079) skrev:...der snart kaster sin router ud af vinduet..
Wooosaaaaaaah
SlettetBruger (24080) skrev:Spørg efter Terra :)
eller sig du kender ham
Magten (24081) skrev:Nah, så skal jeg bare diskutere med ham om hvorfor jeg har en piratlinje ^^
Man kan ikke ringe ind og bede om at snakke mig mig...eller det kan man godt, men medmindre man er samarbejdspartner, så vil en supporter skulle tage sig af det der.
Men jeg ved at om du kører med Zyxel eller Netgear, så er der beta-firmwares til begge...som supporten kan lægge på for dig.
We are teh newz.dk-partners! Mon ikke den går?terracide (24086) skrev:Man kan ikke ringe ind og bede om at snakke mig mig...eller det kan man godt, men medmindre man er samarbejdspartner, så vil en supporter skulle tage sig af det der.
Gider ikke rigtig satse på at den virker.. Får den i bridge mode idag, og smider min m0n0wall op.terracide (24086) skrev:Men jeg ved at om du kører med Zyxel eller Netgear, så er der beta-firmwares til begge...som supporten kan lægge på for dig
Så håber jeg bare at den ikke crasher når den kun skal lege modem ^_^
Magten (24087) skrev:We are teh newz.dk-partners! Mon ikke den går?
Nope...
Gider ikke rigtig satse på at den virker.. Får den i bridge mode idag, og smider min m0n0wall op.
Så håber jeg bare at den ikke crasher når den kun skal lege modem ^_^
Jeg ville stadig opdatere IAD'en...no matter what.
... der i går har set resident Evil 4.
... som uden tvivl kan sige at det er den værste film han har set siden the happening, med mark whalberg.
... som fik lyst til at tage et bad, efter at havde set den film. Det var som om den havde befamlet en på steder den ikke må røre.
... som uden tvivl kan sige at det er den værste film han har set siden the happening, med mark whalberg.
... som fik lyst til at tage et bad, efter at havde set den film. Det var som om den havde befamlet en på steder den ikke må røre.
åhhh, hold nu kæft med de lorte sko, jeg ville sige- start en blog, men det har du allerede gjort.
Du giver mig spat- stop med det
Du giver mig spat- stop med det
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.