mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
eller 5-kantede negle...
har flashet bios. nu siger den "charging" hmm"
Prøver lige at tage strømmen...
har flashet bios. nu siger den "charging" hmm"
Prøver lige at tage strømmen...
Magten din dejlige dreng... nu fungere batteriet igen
http://imnotboredanymore.com/wp-content/uploads/20...
http://imnotboredanymore.com/wp-content/uploads/20...
Hehe :)
Det er nu heller ikke fordi jeg ser noget problem i det.. Det holder folk uden forstand på det, fra at gå igang med det..
På samme måde krævede min første knallert også specialværktøj for at skifte nogle dele.. Jeg skulle nok have fattet hentydningen istedet for at skaffe værktøjet og få en defekt knallert ud af det i lange perioder :P
Det er nu heller ikke fordi jeg ser noget problem i det.. Det holder folk uden forstand på det, fra at gå igang med det..
På samme måde krævede min første knallert også specialværktøj for at skifte nogle dele.. Jeg skulle nok have fattet hentydningen istedet for at skaffe værktøjet og få en defekt knallert ud af det i lange perioder :P
Magten (24008) skrev:På samme måde krævede min første knallert også specialværktøj for at skifte nogle dele.. Jeg skulle nok have fattet hentydningen istedet for at skaffe værktøjet og få en defekt knallert ud af det i lange perioder :P
+
Du står på hovedet i Sæd
= Det forklarer en del...
Jeg må tit høre for det ^^vandfarve (24009) skrev:+
Du står på hovedet i Sæd
= Det forklarer en del...
Til mit forsvar så tog det mig 3 gange så lang tid at komme på arbejde med det offentlige og kostede 3 gange så meget som benzinen.
Og så var der jo friheden ved ikke at være bundet til det offentlige og en cykel..
Nu har jeg den sidste uge taget bus og metro, og det er satme bare døden.. Får heldigvis bilen tilbage idag..
...der har fri nu.. Later bitches!
terracide (24010) skrev:SlettetBruger (24004) skrev:Dell studio 1555
til mit forsvar er den købt pga BD drev og konge-lyd
Wut?
Lyden er god for en bærbar ^^ Den tager de højeste toner uden at knække.
@terracide
Du ved godt, hvad "Reserve-Sverige" står for, ikke?
For den knap-så-skarpsindige læser kan jeg forklare, at begrebet bruges om Bornholm og ikke Sjælland og/eller den danske del af Ørestaden.
Så, nej, FYP er et dårligt begreb at bruge i denne sammenhæng. :)
For den knap-så-skarpsindige læser kan jeg forklare, at begrebet bruges om Bornholm og ikke Sjælland og/eller den danske del af Ørestaden.
...Der ikke kan komme over hvor tæt han var på at knække og kaste min bærbar ud over altanen. ^^ Jeg var helt sikker på jeg skulle vurdere det som et tegn på at komme væk fra skidtet ( nettet )
<3, skal du nogensinde bruge løbesko Magten ;D så sir du til! haha
...der håber hun ryger en tur i fængsel.
...der er træt af idioter der tror de kan slippe afsted med alt, bare fordi de er "på tv" eller journalister.
...der er træt af idioter der tror de kan slippe afsted med alt, bare fordi de er "på tv" eller journalister.
vandfarve (24016) skrev:@terracide
I Jylland bruges det om Sjælland.
Ronson (24022) skrev:Ligeledes på Fyn. Og tilsvarende anses Jylland mere eller mindre som en del af Tyskland, men det er en helt anden snak.
Arh.. Jyder mener, at Sjælland er reserve-sverige, Fyn er fartbumpet mellem Jylland og reserve-sverige, mens Jylland er det eneste rigtige Danmark.
Ja, velbekomme. Kan vi så få lidt ro?vandfarve (24005) skrev:Tak til alle jer for at have fundet jer i mit lort de sidste 24.004 indlæg i denne tråd.
...der føler sig som en flue der har stiftet uventet bekendtskab med en bilrude, oven på dagens spinning. Ufatteligt hvor meget styrets højde siger.
gnarfsan (24025) skrev:Ja, velbekomme. Kan vi så få lidt ro?
...der føler sig som en flue der har stiftet uventet bekendtskab med en bilrude, oven på dagens spinning. Ufatteligt hvor meget styrets højde siger.
Det er jo derfor de kan indstilles :D At side rigtig på cyklen er sku vigtigt for ens poweroutput.
Hah, det var da så lidt ^^SlettetBruger (24017) skrev:...Der ikke kan komme over hvor tæt han var på at knække og kaste min bærbar ud over altanen. ^^ Jeg var helt sikker på jeg skulle vurdere det som et tegn på at komme væk fra skidtet ( nettet )
Har jyder ikke så nogen små tøse føder?
Bare nu når vi er igang med at kaste med mudder..
Magten (24031) skrev:...der er godt og grundigt træt af Fullrates elendige lorte router. Det kan fanme ikke være rigtigt at man skal genstarte den 3-4 gange om dagen for at have hul til omverdenen.
Utroligt man kan give sine kunder så noget ustabilgt pis.
Du har ikke, øhm, ligesom, måske, overvejet at ringe til dem og bede dem give dig en ny?
Hvis man har mistanke om at routeren er defekt plejer de at sende en ny medmindre de kan se noget andet der er galt.
fjols (24035) skrev:I stedet for at rest din case, skulle du så ikke hellere rest in peace?
Jeg troede i hvert fald det var jer dødesnogen's yndlingsbeskæftigelse.
Jeg troede, at du var SlettetBrugers far, men sådan er der jo så
LinguaIgnota (24036) skrev:WHY WON'T YOU STAY DEAD, DAMNIT?!
Kan du ikke lige hysse dig lidt ned? Du generer mine tømmermænd, mester.
Det var måske en tand overdrevet.. Det er kun 2-3 gange siden jeg fik den for en måned siden, at jeg har måtte genstarte den 3-4 gange på en dag. Ellers er det kun ca hver 3. dag jeg må gøre det.fjols (24034) skrev:
Du har ikke, øhm, ligesom, måske, overvejet at ringe til dem og bede dem give dig en ny?
Hvis man har mistanke om at routeren er defekt plejer de at sende en ny medmindre de kan se noget andet der er galt.
Mine erfaringer med at få udskiftet udstyr hos Fullrate er udover det ret dårlige..
Jeg håber bare at jeg snart får tid til at smide m0n0wall op og få sat routeren i bridge mode så man kan slippe for routerdelen.
Magten (24038) skrev:Det var måske en tand overdrevet.. Det er kun 2-3 gange siden jeg fik den for en måned siden, at jeg har måtte genstarte den 3-4 gange på en dag. Ellers er det kun ca hver 3. dag jeg må gøre det.
Og jeg har ikke været nødt til at genstarte min Netgear-router i snart et halvt år, den har fungeret uden problemer non-stop.
Konklusion: Køb dit eget lort - så ved du hvad du får. Du ved ikke hvad andre har spist!
Fullrate kræver at deres udstyr er første enhed på netværket.Alrekr (24039) skrev:Og jeg har ikke været nødt til at genstarte min Netgear-router i snart et halvt år, den har fungeret uden problemer non-stop.
Konklusion: Køb dit eget lort - så ved du hvad du får. Du ved ikke hvad andre har spist!
Ellers havde jeg skam skiftet den ud for længe siden :P
...og så genstarter vi den lige igen.. 5. gang på 3 timer.. Rimelig irriterende når man streamer sine film og serier..
...der er træt af sit uheld i øjeblikket... Har på en eller anden måde præsteret at vælte min MacBook Pro ned fra bordet i nat, hvilket har resulteret i en ødelagt skærm...
FML
FML
...der synes Sheen burde få hjælp. Han lyder mere og mere som Terra.
Magten (24043) skrev:...der er træt af sit uheld i øjeblikket... Har på en eller anden måde præsteret at vælte min MacBook Pro ned fra bordet i nat, hvilket har resulteret i en ødelagt skærm...
Nitten.. Men i det mindste kan du rent faktisk se hvad der foregår. Dengang jeg havde en Acer flækkede skærmen diagonalt fordi jeg bøjede ned i den i siden.. Dét var en fucked skærm.
Håber du har en forsikring til at tage reparationen. Ellers er det helt sikkert:
FYL
Ja, det er altid noget den stadig kan bruges.. Det er bare sur røv :(Alrekr (24045) skrev:Nitten.. Men i det mindste kan du rent faktisk se hvad der foregår. Dengang jeg havde en Acer flækkede skærmen diagonalt fordi jeg bøjede ned i den i siden.. Dét var en fucked skærm.
Håber du har en forsikring til at tage reparationen. Ellers er det helt sikkert:
FYL
Det eneste der er på den er noget AppleCare, men jeg kan ikke huske om det er 1 eller 3 år, og om det overhovedet dækker det. Det er 1 år og en måned siden jeg fik den, så det skal nok passe at det kun er 1 år ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.