mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (23960) skrev:...Der Spreder glæde
Er det ikke pige sokker? Der er jo flere gule striber.
SlettetBruger (23960) skrev:...Der Spreder glæde
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_flag_(LGBT_mo...
Kris (23963) skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_flag_(LGBT_movement)
OH MY FUCKING... gay.
^^
Rasmus064 (23962) skrev:Er det ikke pige sokker? Der er jo flere gule striber.
Dunno, dont care :D folk kan ikke kigge på dem uden at smile.
LinguaIgnota (23965) skrev:Challenge accepted.
Et "fuck nogen homosokker"-smil er også et smil ^^ grunden er underordnet
...Der kan sige at Kingdom of Heavon nok er den eneste 3 timer lange film hvor der ikke er bare ét tidspunkt man føler den er truket i langedrag.
SlettetBruger (23967) skrev:...Der kan sige at Kingdom of Heavon nok er den eneste 3 timer lange film hvor der ikke er bare ét tidspunkt man IKKE føler den er truket i langdrag.
Fixxed. Der findes masser af fantastiske 3+timers film, Kingdom of Heaven er ikke en af dem.
Fixed. (Og mener jeg så alder eller kanalen? Ja, mhm!)OxxY (23968) skrev:Der findes masser af fantastiske 3+-film.
Rent faktisk er kingdom of heaven jo kun 2½ time.
http://www.listal.com/list/3-hour-fillms der findes ikke super mange film der i deres originale/bio cut er over 3 timer. Men der er godt nok mange af filmene på den liste der er gode imho.
edit: kongdom of heaven føles bare som om den er langt over 3 timer, modsat mange af dem der rent faktisk er det :D
http://www.listal.com/list/3-hour-fillms der findes ikke super mange film der i deres originale/bio cut er over 3 timer. Men der er godt nok mange af filmene på den liste der er gode imho.
edit: kongdom of heaven føles bare som om den er langt over 3 timer, modsat mange af dem der rent faktisk er det :D
Der står 189min bag på min BD
+ er ret sikker på der stod 2:54 på maskinen, da rulleteksterne gik igang :)
+ er ret sikker på der stod 2:54 på maskinen, da rulleteksterne gik igang :)
fjols (23975) skrev:Det kommer an på om det er director's cut eller ej.
Har ladet mig fortælle original udgaven er lort og DC er super fed.
Og at der generelt er forskel på omkring 9 % på amerikanske og europæiske udgaver, når man snakker om opgørelsen på bagsiden af coveret. Don't ask me why.
Disclaimer: Kommentaren er mere eller mindre hevet ud af røven på den nærmeste kollega, og jeg har derfor ikke umiddelbart en kilde. Spørg om, om det rø'r mig, og så skal jeg nok vende tilbage med noget/nogen dokumentation.
...der havde lyst til at smække en gammel nar han var oppe at diskutere med.
Narren var 100% sikker på at havde forkørselsret i det han kører fra Brugsens parkeringsplads og ud på vejen.
Narren var 100% sikker på at havde forkørselsret i det han kører fra Brugsens parkeringsplads og ud på vejen.
vandfarve (23977) skrev:fjols (23975) skrev:Det kommer an på om det er director's cut eller ej.
Har ladet mig fortælle original udgaven er lort og DC er super fed.
Og at der generelt er forskel på omkring 9 % på amerikanske og europæiske udgaver, når man snakker om opgørelsen på bagsiden af coveret. Don't ask me why.
Disclaimer: Kommentaren er mere eller mindre hevet ud af røven på den nærmeste kollega, og jeg har derfor ikke umiddelbart en kilde. Spørg om, om det rø'r mig, og så skal jeg nok vende tilbage med noget/nogen dokumentation.
I dvd'ens startid var der altid forskel fordi pal/ntsc ikke havde samme framerate 23.9xx vs 25 (som iøvrigt giver 4% forskel ikke 9% =P). Men med nyere film (aka bluray transfers) er de stort set alle sammen 24p og derfor samme længde.
Jakob Jakobsen (23981) skrev:...der havde lyst til at smække en gammel nar han var oppe at diskutere med.
Jeg måtte bide mig i tungen i morges, da jeg sku hører på min vendinde forklare hvorfor "der var sollys", "vi snakkede" og "Han er mega god til at køre" Var gode undskyldninger for hvorfor hun og ham kørte overfor rødt uden at opdage de kørte over et kryds før efter krydset.
Flippede engang en kriger på min, dengang, kærestes veninde fordi denne havde ( med min kæreste og 2 andre i bilen ) spurtet derudaf med 190km/t på en motorvejen.
...Der ikke har flere histoer om kørsel på stående fod.
...Hvis 600kr batteri til min pc er gået død over de sidste 8 timer.
Virkede i morges, gået død imens den har stået på standby iløbet af dagen. Jeg føler ikke jeg orker at sende batteriet tilbage. det er ikke engang en uge gammelt.
Traditionen tro sker der selvfølgelig en kædereaktion. Chrome har smidt mine personlige instillinger, genvejstaster fungere ikke.
djieses
Mit gamle defekte batteri kan heldigvis holde strøm i 30 minutter.
Nogen tricks hvad angår det nye batteri? måleren på selve batteriet siger fuld.
Bærbaren siger den er tom. medmindre jeg piller batteriet ud og sætter det i igen. Måske den ellers knap så succesfulde 'put den i fryseren'?
Virkede i morges, gået død imens den har stået på standby iløbet af dagen. Jeg føler ikke jeg orker at sende batteriet tilbage. det er ikke engang en uge gammelt.
Traditionen tro sker der selvfølgelig en kædereaktion. Chrome har smidt mine personlige instillinger, genvejstaster fungere ikke.
djieses
Mit gamle defekte batteri kan heldigvis holde strøm i 30 minutter.
Nogen tricks hvad angår det nye batteri? måleren på selve batteriet siger fuld.
Bærbaren siger den er tom. medmindre jeg piller batteriet ud og sætter det i igen. Måske den ellers knap så succesfulde 'put den i fryseren'?
Min eks bor i Holsted. men nice try ^^
Also:
#23985 ->
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
CRY CRY. hvorfor kan ting bare ikke virke?
Also:
#23985 ->
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
CRY CRY. hvorfor kan ting bare ikke virke?
Men se, nu døde mit batteri, og jeg kunne sæte min reserve i.. var det en MAC skulle hele maskinen sendes ind
Tilgengæld skal man ud og have special værktøj hvis man skal klare det selv.Aputech (23993) skrev:Det er decideret forkert, PK.
http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/...
Magten (23994) skrev:Tilgengæld skal man ud og have special værktøj hvis man skal klare det selv.
http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/...
Det er også forkert.
Kun hvis man mener det er normalt at have det her liggende:Aputech (23995) skrev:Det er også forkert.
http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/macbook-pro-unibody-faq/macbook-pro-13-15-17-mid-2009-how-to-replace-battery.html skrev:As also noted by iFixit, different 13-Inch, 15-Inch, and 17-Inch MacBook Pro models in the "Mid-2009" and "Mid-2010" lines use different types of screws -- either tri-wing or five-point Torx screws -- to hold the battery in place. The 13-Inch models, for example, use two tri-wing screws, the "Mid-2009" 15-Inch and 17-Inch models use three five-point Torx screws, and the "Mid-2010" 15-Inch and 17-Inch models use three tri-wing screws.
Kan man skifte batteri i macs nu om dage? der kan man bare se.
Magten -> will do.
Det er noget pis, det kan ødelægge min dag fuldstændig, når sådan noget ulogisk crap virker.
Har mest lyst til at pakke mig ind i 3 dyner og sove/tude.
Løbetur->bad->spise->bodyrock tv->diverse meditation->sove
Magten -> will do.
Det er noget pis, det kan ødelægge min dag fuldstændig, når sådan noget ulogisk crap virker.
Har mest lyst til at pakke mig ind i 3 dyner og sove/tude.
Løbetur->bad->spise->bodyrock tv->diverse meditation->sove
Magten (23996) skrev:Kun hvis man mener det er normalt at have det her liggende:http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/macbook-pro-unibody-faq/macbook-pro-13-15-17-mid-2009-how-to-replace-battery.html skrev:As also noted by iFixit, different 13-Inch, 15-Inch, and 17-Inch MacBook Pro models in the "Mid-2009" and "Mid-2010" lines use different types of screws -- either tri-wing or five-point Torx screws -- to hold the battery in place. The 13-Inch models, for example, use two tri-wing screws, the "Mid-2009" 15-Inch and 17-Inch models use three five-point Torx screws, and the "Mid-2010" 15-Inch and 17-Inch models use three tri-wing screws.
Du skal ikke skrue noget op for at komme til batteriet.
Pic
I lader jer styre lidt for meget af jeres fordomme, gutter.
Eller du skal læse hvad der bliver skrevet?
Du får ikke batteriet ud uden de skruetrækkere.
As also noted by iFixit, different 13-Inch, 15-Inch, and 17-Inch MacBook Pro models in the "Mid-2009" and "Mid-2010" lines use different types of screws -- either tri-wing or five-point Torx screws -- to hold the battery in place.
Du får ikke batteriet ud uden de skruetrækkere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.