mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har fået lettere frostskader på hænderne efter at have leget med tøris.
...der tror han vil tage en morfar i et par timer.
...der tror han vil tage en morfar i et par timer.
fjols (24114) skrev:Han wanker vel til synet af hende om natten og sletter sine spor.
Det ville jeg have sagt!
Magten (24113) skrev:Af alle de ting der kunne ske når en veninder overnatter, så er det dit toiletpapir det går udover?
Platonisk ^^
LinguaIgnota (24120) skrev:Det findes ikke.
Det kan der være delte meninger om ^^ men det har fungeret fint nok so far :P
vandfarve (24131) skrev:Jeg ville, men jeg troede, at du hadede mig på fuld spade.
Er jeg gået glip af noget?
zin (24135) skrev:... der påpeger, at vi var (og er) designet til en helt anden tidsalder end DOS kan komme i nærheden af. Og derfor er "fubar".
Det er derfor vi bruger vim. >_>
Det er helt ok. Der er mange anonyme VIM brugere, og jeg synes, at det er stærkt, at du står frem.
Magten (24136) skrev:Jeg kunne aldrig finde på at hade dig :(
Jamen, hvorfor kom du så ikke med? Jeg sad alligevel og spillede snyd med en daaaaarme til kl. 03 på Togabar.
Du ville have været mere end velkommen (fordi jeg endte med at få klø i snyd. No questions, pnease.
Elskov (24137) skrev:
jeg mødte ham i tirsdags xD og har næsten konstant været sammen med ham siden.. men lige nu er han på arbejde :(
Hvem er det?! Hvor mødte du ham? Hvor langt er hans hår og ikke mindst hvad gamer han?!?!? D:
Caek of Doom (24142) skrev:
Hvem er det?! Hvor mødte du ham? Hvor langt er hans hår og ikke mindst hvad gamer han?!?!? D:
LOL
Han hedder mark, han er computernørd, pædagogmedhjælper og lidt filmnørd <3 han elsker at spille disc golf. Jeg mødte ham på risras her i Århus :D (en bar), han er korthåret, men var engang langhåret. Han gamer wow xD og lidt andre ting..
Du forventer jo heller ikke at dronningen møder op uden en invitation vel?vandfarve (24140) skrev:Jamen, hvorfor kom du så ikke med? Jeg sad alligevel og spillede snyd med en daaaaarme til kl. 03 på Togabar.
Du ville have været mere end velkommen (fordi jeg endte med at få klø i snyd. No questions, pnease.
Var det en flink daaaaaarme som Fejlfarve synes er sød og gerne vil have børn med?
vandfarve (24146) skrev:Det kan bestemt ikke kommentere. Til referatet skal det dog pointeres, at jeg gik i bad inden mødet og endda dukkede op nyfriseret og nybørstede tænder.
Men drak du en Liberty Ale på vejne af mig? Utroligt som de vigtige ting bliver ignoreret for at fokusere på daaaarmer og hvorvidt ens tænder er rene eller ej. Og hvis hun spillede snyd med dig kl 3 om aftenen på toga bar, tror jeg sku hun er pænt ligeglad med om dit hår er nyfriseret eller ej :P
Elskov (24144) skrev:Han gamer wow xD
Jeres fremtid: http://kangaroo738.files.wordpress.com/2007/11/wow...
... der er en smule misundelig.. :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.