mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
µTorrent er mindre, derfor sejere. Vuze har det bedste filter. Men det er lang tid siden, jeg sidst har torrentet, så det kan have ændret sig. Jeg ved, at der er flere bittorrent-klienter, som har filtre, men Vuze's var bedst dengang.
Systran (22144) skrev:
Hende den sidste havde også været grim, hvis hun var solbrun!
Det havde den første også været.
Magten (22145) skrev:...der lige er kommet hjem efter en super fed skiferie, uden brækkede arme og ben.. Hvorfor har ingen fortalt mig at ski er så sjove?!
Hmm...!
Hvad mener du med dumme spørgsmål? Er det så åbenlyst hvad du bruger vaseline til? Set i lyset af vi aldrig rigtig har fået bevis for at du har en kæreste af hunkøn begynder jeg at se det åbenlyse nu *snickers*
I det mindste er jeg ikke blevet udsat for magi
Jakob Jakobsen (22154) skrev:...der har fundet et nyt klistermærke til bilen.
Lad mig gætte: Du kører i en Hummer H1?
vandfarve (22166) skrev:Lad mig gætte: Du kører i en Hummer H1?
Nej, og hvis jeg nogensinde køber en, skal i love mig at i trækker mig ud af den og nakkeskyder mig på stedet.
Ronson (22163) skrev:Hvad mener du med dumme spørgsmål? Er det så åbenlyst hvad du bruger vaseline til? Set i lyset af vi aldrig rigtig har fået bevis for at du har en kæreste af hunkøn begynder jeg at se det åbenlyse nu *snickers*
Så er din google-fu meget dårlig...jeg har sågar postet et billede her på newz.dk
Der ligger også et bundt på min Blog...somewhere.
Ergo er du åbenbart problemet.
Det er jeg heller ikke.
DR mener bar ikke at man må kalde en muslim der bliver fanget i at lyve gentagende gange, for en løgnagtig muslim.
Terra - Det var skam intet magisk over det...Dumson :)
Jakob Jakobsen (22169) skrev:#68
Så ville jeg nok vælge køretøjer der kunne køre mere en 100km på en tankfuld til at starte med.
Fuck hvor praktiske de er. De er pissefede!
Det er, hvad det amerikanske militær handler om. Heck, deres luftgeneraler ville ikke en gang have A-10'erne, fordi de var for grimme. I kid you not.
SlettetBruger er uoprettelig. Det indså Dee-Dee for meget lang tid siden.
P.S.
nogen*
P.P.S.
Det er skrækkeligt, at både du og Systran ikke har styr på nogen/nogle. Læs det her!
P.S.
nogen*
P.P.S.
Det er skrækkeligt, at både du og Systran ikke har styr på nogen/nogle. Læs det her!
vandfarve (22173) skrev:Heck, deres luftgeneraler ville ikke en gang have A-10'erne, fordi de var for grimme. I kid you not.
Til gengæld er Warthog imho. verdens sejeste fly.
Skulle man vælge en god offroader, vil jeg til hver en tid hellere befinde mig i en gelandewagen end en Hummer.
Grundet Hummerens vægt og størrelse, er den faktisk ekstremt begrænset offroad i forhold til mange andre biler.
Jakob Jakobsen (22178) skrev:Til gengæld er Warthog imho. verdens sejeste fly.
Præcis. Sørens også det er smukt på den ekstremt praktiske måde, som IBM Thinkpads også besidder.
Jakob Jakobsen (22178) skrev:Skulle man vælge en god offroader, vil jeg til hver en tid hellere befinde mig i en gelandewagen end en Hummer.
Korrekt, men lidt miljøskadet er jeg, så jeg vil gøre som Clarkson og vælge den sygeste Range Rover, hvis jeg alligevel havde et par millioner at brænde af.
Men, ja, en G'er er fantastisk. Alle de, der kører rundt i M'ere og ML'ere er nogle fesne, radikale, cafe latte-drinkende kjøvenhavnerne, der ikke har forstået, hvad det drejer om.
Jakob Jakobsen (22178) skrev:Til gengæld er Warthog imho. verdens sejeste fly.
Skulle man vælge en god offroader, vil jeg til hver en tid hellere befinde mig i en gelandewagen end en Hummer.
Grundet Hummerens vægt og størrelse, er den faktisk ekstremt begrænset offroad i forhold til mange andre biler.
Jeg har det lige omvendt...pga. den store akselafstand er det faktisk en mere stabil platform i dansk terræn.
Har du nongensinde rent faktisk kørt i kuperet terræn i begge biler (en Eagle tæller også med)?
Nej jeg har ikke kørt i en Hummer, men jeg snakker om rigtig offroad og ikke bare en tur ud over markerne.
Der er nok en grund til at Hummer aldrig er med i de større konkurrencer.
Nej jeg har ikke kørt i en Hummer, men jeg snakker om rigtig offroad og ikke bare en tur ud over markerne.
...Der har været ved at tage livet af sig selv med en meget.. meget stærk tomatsovs. Cayennepeber, chili-flager og hvidløg i en iforvejen "stærk" dolmio sovs.
yikes. smagte desværre ikke så godt som det var stærkt
yikes. smagte desværre ikke så godt som det var stærkt
...der godt kan..SlettetBruger (22183) skrev:...Der ikke kan komme ind på
http://railgun.newz.dk/dungeon-siege-iii-faar-fast...
?
Jakob Jakobsen (22181) skrev:#80
Det er de færreste militær køretøjer der deltager i den slags konkurencer..men jeg har nørmest boet i en GD som spejder...og jeg fortrækker alligevel H1 (ikke de civile bastarder H2/H3) over en GD i terræn.
Hvis man tænker på beskyttelse osv. så ville jeg helt klart også foretrække en Hummer eller en Eagle.
Jeg regner ikke H2 eller H3 som værende et køretøj.
Hvis man tænker på beskyttelse osv. så ville jeg helt klart også foretrække en Hummer eller en Eagle.
Jeg regner ikke H2 eller H3 som værende et køretøj.
Jeg kan huske, at mine klassekammerater også havde sådan nogle diskussioner, før de kom i puberteten. Før de kom i puberteten, people.
Derefter gik det vist mest på knallerter. Le sigh.
Derefter gik det vist mest på knallerter. Le sigh.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.