mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
WTF.vandfarves mormor (22087) skrev:Selvfølgelig er det kun godt at du har så meget at rive i og det er jo det der indirekte er med til at give dig et job, du kan lide.
...der er træt af at computersalg ikke har taget sig sammen til at sende mig et nyt grafikkort endnu :(
vandfarve (22087) skrev:gren
Tihi
Som om hun skrev det!vandfarve (22087) skrev:som giver dig et 12-tal ved dine eksamener på KU!!!
BEWARE OF MORMOR!!vandfarve (22087) skrev:jeg taler af erfaring!!
Baawww...vandfarve (22087) skrev:Jeg holder utroligt meget af dig
Bitchy!vandfarve (22087) skrev:Det er ikke uvilje fra min side
...Der afslutter den sidste fredag i uge 5 - 2011. Med en øl, og denne video:
Patience much? :)
...der samtidig påpeger at jeg ikke har mistet nogen indlæg på newz efter jeg fik fiber... :) Så nu kan jeg begynde at poste rigtig meget igen..
Just kidding ;D sov godt, hvis overstående ikke gir dig mareridt... tihi
Patience much? :)
...der samtidig påpeger at jeg ikke har mistet nogen indlæg på newz efter jeg fik fiber... :) Så nu kan jeg begynde at poste rigtig meget igen..
Just kidding ;D sov godt, hvis overstående ikke gir dig mareridt... tihi
...der afsluttede fredag med en øl og 3 timers messe-opsætning
http://peecee.dk/uploads/022011/IMAG0169.jpg
...der desværre ikke har et billede af den færdige stand
http://peecee.dk/uploads/022011/IMAG0169.jpg
...der desværre ikke har et billede af den færdige stand
...der har et let gæt på hvorfor den defekte bærbar han har modtaget, havde et lettere varmeproblem
Jakob Jakobsen (22108) skrev:...der har et let gæt på hvorfor den defekte bærbar han har modtaget, havde et lettere varmeproblem
Hvornår lære folk det???
ENS BÆRBAR BØR RENSES 1 GANG OM MÅNEDEN!!!!!!!!!!!!
csstener (22109) skrev:Hvornår lære folk det???
ENS BÆRBAR BØR RENSES 1 GANG OM MÅNEDEN!!!!!!!!!!!!
Nej?
Jeg renser måske mine maskiner en gang hvert halve år, hvis det er slemt.
Der er absolut ingen grund til at rense den hver måned. Har man brug for det, skulle man måske se på om man ikke bruger den forkert i stedet. De kan ikke tåle at ligge i sengen, på tæpper osv. Det er en hurtig genvej til aflivningen af din maskine.
Jeg renser måske mine maskiner en gang hvert halve år, hvis det er slemt.
Der er absolut ingen grund til at rense den hver måned. Har man brug for det, skulle man måske se på om man ikke bruger den forkert i stedet. De kan ikke tåle at ligge i sengen, på tæpper osv. Det er en hurtig genvej til aflivningen af din maskine.
Jakob Jakobsen (22113) skrev:#11
...De kan ikke tåle at ligge i sengen, på tæpper osv. Det er en hurtig genvej til aflivningen af din maskine.
Det ved jeg. Det var bare et råd jeg fik fra en IT-lære på Mercantec i viborg. Der burde enlig stå i manualen at man skal rense køleren på sin bærbar en gang i mellem.
xXgmzorXx (22112) skrev:cssteners venneliste:
fjols
fjols' ignoreliste:
cssteners
...that made me lol.
Det var derfor jeg add ham. :-P
xXgmzorXx (22112) skrev:
Jamen for helvede... for det første en gang om måneden er for meget, for det andet kan amatører ikke vide at det er et varmeproblem.
Man kan da ikke rense den for meget. Renser min en gang om måneden og den har ikke taget skade og min gamle pc tog heller ikke skade af.
Når vi nu snakker om pc'er så vil jeg lige høre om denne pc er et godt valg?? Den skal bruges til gaming.
Præcis. Jeg har verificeret, at du virkelig er hunkøn udenpå. Desværre er det ikke nok til at aflive myten om, at alle mennesker på nettet er hankøn. Selv uden tøj er det - videnskabeligt set - ikke nok. Men jeg vil alligevel godtage den.
Norrah (22075) skrev:Har du meldt dig til team rynkeby?
If so, how is it?
Havde faktisk selv overvejet det i lang tid, eneste grund til jeg ikke har gjort det var at jeg ikke syntes deres cykler var særlig tiltrækkende.
Nej, ikke personligt, var bare med til Sponsor middagen (75% af overskuddet gik direkte videre) da en kollega er service-chef for holdet.
Øh, ja? Sjovt, at du troller hendes blege hud og ikke mennesker, som tager sol (åhnej, cancer).terracide (22130) skrev:Lige så bleg ? *snickers*
Jeg forsvarer kun, fordi jeg følte det som et personligt angreb, da jeg foretrækker min blege hud fremfor neger-terracide.
nu er det jo ikke sikkert terra har set billeder af hende og ved hun er bleg- måske vidste han det ikke før du sagde det nu?
terracide (22130) skrev:Lige så bleg ? *snickers*
Hmm, nej. Jeg vil vove at påstå at jeg er mere bleg.
gnarfsan (22132) skrev:Ja, det kan enhver jo påstå.
Du har ret.
Daniel-Dane (22133) skrev:Øh, ja? Sjovt, at du troller hendes blege hud og ikke mennesker, som tager sol (åhnej, cancer).
Jeg forsvarer kun, fordi jeg følte det som et personligt angreb, da jeg foretrækker min blege hud fremfor neger-terracide.
Nå, lille White-knight....hvor er du kedelig..ZZZzzzzZZZzzzZZZZZ...
Terra - Hvis du tror jeg går i solarie er du dummere end først antaget...og det siger ikke så lidt.
SlettetBruger (22139) skrev:Hvad er der galt i at være bleg? ^^
Ikke det fjerneste.
Men på den anden side...
I be confused.
LinguaIgnota (22140) skrev:Ikke det fjerneste.
Men på den anden side...
I be confused.
Hende den sidste havde også været grim, hvis hun var solbrun!
fuck..
...Der har hentetBittorrent og er ved at hente Morrowind fra en eller anden torrent site.
OG JEG HAR DET GODT MED DET!
...Der har hentetBittorrent og er ved at hente Morrowind fra en eller anden torrent site.
OG JEG HAR DET GODT MED DET!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.