mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis skal man op i 6 diske+1 2,5" så skal man op i en Q07 eller større, og jeg vil helst have det så småt som muligt.Norrah (21506) skrev:Du kan også se på Lian Li.
De laver højkvalitet med et lignende design.
Udover det så har jeg ikke så gode erfaringer med Lian Li, hvor jeg synes Fractal Designs kabinetter er af meget bedre kvalitet.
Og så er det bare pænere :P
Nu har så vidt muligt prøvet at holde resten af hytten rimelig ren for grimme ting, så det ville da være dumt at smide et mega grimt kabinet ind midt i det hele.terracide (21509) skrev:...der synes newz.dk er blevet til fagz.dk...da folk diskutere "udseendet" af kabinter...hvad er det næste...neonlys?
Terracide interesserer sig ikke for, hvordan ting ser ud. I har jo selv set hans kæreste. http://instantrimshot.com.
Norrah (21515) skrev:.. der laver fuldkorns risengrød..
...Der synes det er underligt at kalde det fuldkorns. Upolerede, ubehandlede ris er måske et bedre navn?
...Der har set "Rambo" 4 med en kammerat. Alene for at høre Skudscene i slutningen på mit anlæg ^^ Mine naboer hader mig nok nu.
terracide (21509) skrev:...der synes newz.dk er blevet til fagz.dk...da folk diskutere "udseendet" af kabinter...hvad er det næste...neonlys?
Fordi tingene godt må se pænt ud når de står fremme :)
Ronson (21517) skrev:Har vi?
Mindes et billede af hende foran en køleskab :)
SlettetBruger (21518) skrev:...Der synes det er underligt at kalde det fuldkorns. Upolerede, ubehandlede ris er måske et bedre navn?
Jeg kalder det hvad de kalder det
LSkov -> En opgave du fik idag? :S
Norrah -> Arla påstår også Mælk skal drikkes dagligt ^^
Edit
Nevermind :P Mig der havde misforstået konceptet bag "Fulkorns" Gik ud fra det betød "hele korn" altså ikke-kværnede.
Sorry ^^
Norrah -> Arla påstår også Mælk skal drikkes dagligt ^^
Edit
Nevermind :P Mig der havde misforstået konceptet bag "Fulkorns" Gik ud fra det betød "hele korn" altså ikke-kværnede.
Sorry ^^
[quote=OxxY (21513)]... der morer sig kosteligt over Behemoths musikvideo
Lol. WTF?
...der skal tage sig sammen til at lave lektier. Og vaske op. Og lave mad.... og stene mindre foran computeren, for ellers får jeg det ikke gjort...særligt effektivt.
Lol. WTF?
...der skal tage sig sammen til at lave lektier. Og vaske op. Og lave mad.... og stene mindre foran computeren, for ellers får jeg det ikke gjort...særligt effektivt.
SlettetBruger (21523) skrev:LSkov -> En opgave du fik idag? :S
nej, desværre lidt vigtigere.. en eksamen, der afgør om jeg kommer til at grave i grækenland til foråret... men der kan ikke være så langt op til et 02, trøster jeg mig med.. Men som det er nu, er jeg fucked, hvis jeg trækker en kejser, så dem skal jeg liiige lære x(
OxxY (21510) skrev:Det er da ikke noget nyt i at nørder går op i udseendet på deres gadgets? Neonlys derimod hører til på brianz.dk
OxxY (21510) skrev:Det er da ikke noget nyt i at nørder går op i udseendet på deres gadgets? Neonlys derimod hører til på brianz.dk
Ikke hvis du er en faggot...
Ægte nørder sætter funktion over form...
Magten (21529) skrev:Og hvis den fungerer 100% som man vil have et, så må man ikke bruge tid på udseendet? :Pterracide (21527) skrev:
Så kaster man sig over næste ting...eller bliver faggot og interesser si for "udseendet" af ens kabinet...eller hvilken stikcer der er på ens GFX-kort....*shrugs*
terracide (21530) skrev:Magten (21529) skrev:Og hvis den fungerer 100% som man vil have et, så må man ikke bruge tid på udseendet? :Pterracide (21527) skrev:
Så kaster man sig over næste ting...eller bliver faggot og interesser si for "udseendet" af ens kabinet...eller hvilken stikcer der er på ens GFX-kort....*shrugs*
Then I am a total faggot.
Norrah (21525) skrev:Altså med mindre du er en af de der totalt tabere der ikke kan tåle mælk.. fordi det er unaturligt.. bu hu.. så er mælk awesome og arla har ret.
Kan godt tåle mælk. ^^
Hvorfor er vi de eneste dyr på planeten der skal indtage mælk efter vores allertidligste opvækst?
Er det også gay at gå op i hvordan ens bolig ser ud? Altså, den kan jo altid blive mere funktionel. Eller ens bil? Eller cykel?
Min server klarer alt hvad jeg vil have den skal kunne klare. Jeg kan streame min musik (inkl lave playlister) uanset hvor jeg er. Jeg kan se mine film uanset hvor jeg er. Jeg kan lege med et par virtuelle maskiner på den. Jeg kan styre mange funktioner fra irc. Jeg kan alt hvad jeg vil have jeg skal kunne, og hvis jeg finder på nye ting, jamen så fixer jeg det.
Hvis du mener det er gay at gå op i udseendet fordi man ikke har flere ting den skal kunne, så er du sgu mærkelig.
Min server klarer alt hvad jeg vil have den skal kunne klare. Jeg kan streame min musik (inkl lave playlister) uanset hvor jeg er. Jeg kan se mine film uanset hvor jeg er. Jeg kan lege med et par virtuelle maskiner på den. Jeg kan styre mange funktioner fra irc. Jeg kan alt hvad jeg vil have jeg skal kunne, og hvis jeg finder på nye ting, jamen så fixer jeg det.
Hvis du mener det er gay at gå op i udseendet fordi man ikke har flere ting den skal kunne, så er du sgu mærkelig.
SlettetBruger (21532) skrev:Kan godt tåle mælk. ^^
Hvorfor er vi de eneste dyr på planeten der skal indtage mælk efter vores allertidligste opvækst?
For ikke at spilde nogle resurser..
Btw, kan ikke anbefale at lave risengrød på laktosefrimælk. 1½ time inde, og den er ikke færdig endnu.. har set like 3-4 afsnit af HIMYM i køknet so far.. I am getting bored!
Ronson (21536) skrev:Hvorfor er vi de eneste dyr på planeten der wanker konstant?
Delfiner gør det også, og enhver der har set en delfin ved at defliner bare har det mega skægt... all the time.
Ps. fuldkorns risengrød ligner og føles lidt som havregrød.. bortset fra at det smager godt.
Norrah (21534) skrev:For ikke at spilde nogle resurser..
Perchance... Mælkens problem er den lettilgængelige høje mængde kalk. Det vænner kroppen sig til :) og optagelsen af kalk bliver mindre effektiv. Derfor, hvis man drikker mælk.. skal man drikke mælk :D
Samtidig desvære indeholder mælk også en stor mængde sulfor baserede Animalske proteiner. For at negere dem skal kroppen bruge Kalk.
So jo mere mælk du drikker fordi du drikker mælk, desto mere mælk skal du drikke for at drikke den mælk der skal til fordi du drikker mælk*
* Eller også skal man ha kalk andre steder fra, hvilket mange også får. ^^
Ronson (21536) skrev:Hvorfor er vi de eneste dyr på planeten der wanker konstant?
Mange aber gør det også :)Nogen bruger endda fesh lights iform af frøer :P
/Lecture
Journal of Nutrition -Mark Hegsted, retired Harvard professor of nutrition.
Oh come on.. I må da indrømme mine helse udbrud er blevet mindre hyppige! :D Credit tak. ( Edit was here ;D )
Magten (21533) skrev:Er det også gay at gå op i hvordan ens bolig ser ud? Altså, den kan jo altid blive mere funktionel. Eller ens bil? Eller cykel?
Hvis du ikke nørder videre med en ny ting, men fimset går op i hvordan den ser ud...så er du faggot ja...get over it.
...Der er begyndt at få spam i sine drømme.
3 tøser skal igang med at gå til den ( good old fashioned Girl on girl on girl! )
Hvor den ene blondine stopper op og begynder at synge:
Boo Boo Boo
Dance away the pain
Boo Boo Booo
Till you feel all 'kay (All udtales så det lyder som O)
Boo Boo Boo
Hotrotica ( Stumt T i hot )
de fniser og drømmen stopper.
....
En hurtig Googling viser at Hotrotica er et Pr0n foretagene.
Er det google der er nået til det punkt at de viser drømme reklamer baseret på min browsing historik?
Nå Terra... Din tur. Du påstår drømme er junk.. oprydning.
Hvorfra kommer "Hotrotica" ind i mit hovede når det aldrig er noget jeg har hørt før?
3 tøser skal igang med at gå til den ( good old fashioned Girl on girl on girl! )
Hvor den ene blondine stopper op og begynder at synge:
Boo Boo Boo
Dance away the pain
Boo Boo Booo
Till you feel all 'kay (All udtales så det lyder som O)
Boo Boo Boo
Hotrotica ( Stumt T i hot )
de fniser og drømmen stopper.
....
En hurtig Googling viser at Hotrotica er et Pr0n foretagene.
Er det google der er nået til det punkt at de viser drømme reklamer baseret på min browsing historik?
Nå Terra... Din tur. Du påstår drømme er junk.. oprydning.
Hvorfra kommer "Hotrotica" ind i mit hovede når det aldrig er noget jeg har hørt før?
#21548: Der findes en udemærket salve for den slags.
Din hjerne har selv kogt det sammen, og du kan som bekendt finde alt på nettet. Der er næsten altid et par millioner andre, der har fået samme ide.
SlettetBruger (21548) skrev:Hvorfra kommer "Hotrotica" ind i mit hovede når det aldrig er noget jeg har hørt før?
Din hjerne har selv kogt det sammen, og du kan som bekendt finde alt på nettet. Der er næsten altid et par millioner andre, der har fået samme ide.
terracide (21546) skrev:Hvis du ikke nørder videre med en ny ting, men fimset går op i hvordan den ser ud...så er du faggot ja...get over it.
terracide (21550) skrev:Skal du ikke have lagt rouge i stedet for at poste her?
Ok, du træder lige alle der har smag og alle homoseksuelle over tæerne.
150 stupid points awarded.
gnarfsan (21549) skrev:Din hjerne har selv kogt det sammen, og du kan som bekendt finde alt på nettet. Der er næsten altid et par millioner andre, der har fået samme ide.
En af de første hits er et DL link til noget pr0n hvor der i tilten indgår "Buddhist" :P Det er altså meget spøjst.
Men ved da udemærket godt det ikke er en reklame xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.