mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fordi det er irriterende og har intet andet formål end at starte endnu en kamp om hvilken tråd, der nu blev ignoreret.
...der er helt imponeret over hvor syret og grimt et profilbillede kan være
Meget bedre end dit lort, ignota
Meget bedre end dit lort, ignota
hvad er der sket med dit billede??Jakob Jakobsen (21470) skrev:I see the resemblance
Kan du huske snakken om "Kun en teori" ? angående drømme
:P Kom lige til at tænke på jeg forsvarede det fuldstændig forkert. For det jeg ville ha skrevet var "Kun én teori" Den der lille accent gør alligevel en stor forskel hva ;D
Anyhow...
I lol'd.
Daniel-Dane (21474) skrev:Kan du huske snakken om "Kun en teori" ? angående drømme
:P Kom lige til at tænke på jeg forsvarede det fuldstændig forkert. For det jeg ville ha skrevet var "Kun én teori" Den der lille accent gør alligevel en stor forskel hva ;D
Anyhow...
I lol'd.
Det slog mig bare pludselig at jeg selv havde misforstået hvad jeg sagde dengang ^^ Var nøde til at skrive det, ellers ville jeg ikke få fred
fjols (21482) skrev:... der satte Joseph Fritzl under folk der inspirerer mig på facebook. Jeg gik åbenbart lidt over stregen :(
Kan ikke se problemet.Du ku jo påstå at det var hans hår der inspirere dig...
fjols (21482) skrev:... der satte Joseph Fritzl under folk der inspirerer mig på facebook. Jeg gik åbenbart lidt over stregen :(
Hvis der er gode (lulz-) reaktioner, så synes jeg, du skylder at dele dem med os andre.
<--- Hvordan som en Ninja? Går du klædt rundt, eller mener du bare at du er total stille som en ninja så vi ikke lægger mærke til dig. Hvis det er tilfældet, så er du en dårlig ninja.Zhadu (21488) skrev:som en ninja!
....der engang prøvede at være ninja, men endte med at sidde fast i slusedøren.
MayBleed (21490) skrev:<--- Hvordan som en Ninja? Går du klædt rundt, eller mener du bare at du er total stille som en ninja så vi ikke lægger mærke til dig. Hvis det er tilfældet, så er du en dårlig ninja.
....der engang prøvede at være ninja, men endte med at sidde fast i slusedøren.
Hvorfor er jeg en dårlig ninja?
En ninja lader sig kun se eller høre fra sig, når han ønsker det, hvilket var det jeg gjorde.
Jeg vil nu faktisk mene at jeg er en rimelig god online ninja.
Magten (21495) skrev:...der skal hjem og bage kage idag..
Kan se dine testikler står på ingredients listen :P DRØMMEkage? COCO?
Du mangler bare at farve toppingen lyserød :P
...Der har afhjulpet 2 brugere idag med et problem der skyldtes at de havde Wifi tændt, og tilsluttet vores netværk samtidig med et isat LAN kabel.
Er der ikke nogen GPO'er der kan disable Wifi når LAN connectivity er tilstede?
What the? :PSlettetBruger (21496) skrev:Kan se dine testikler står på ingredients listen :P DRØMMEkage? COCO?
Du mangler bare at farve toppingen lyserød :P
Er det ikke bare fordi wifi forbindelsen er prioriteret over LAN?SlettetBruger (21496) skrev:...Der har afhjulpet 2 brugere idag med et problem der skyldtes at de havde Wifi tændt, og tilsluttet vores netværk samtidig med et isat LAN kabel.
Er der ikke nogen GPO'er der kan disable Wifi når LAN connectivity er tilstede?
Det kan svjh godt laves med GPO. At disable wifi hvis der er en LAN forbindelse er jeg ikke stødt på i GPO sammenhæng. Der findes dog scripts der kan klare det hvis det er.
Næ. For det trådløse kaster brugren på samme netværk som det fortrådede.. det sker bare at den ikke kan finde ud af det når begge er aktive :S Men jeg vil dog prøve at kigge på det. tak!
Der findes også programmer til at styre det.. Bl.a. BridgeChecker.
Det vil nok være bedre hvis det er sådan så folk skiftevis skal bruge wifi og kablet netværk i løbet af dagen..
Hvis det er ligegyldigt så ville jeg bruge et script til det :)
Det vil nok være bedre hvis det er sådan så folk skiftevis skal bruge wifi og kablet netværk i løbet af dagen..
Hvis det er ligegyldigt så ville jeg bruge et script til det :)
Så kunne vi ligesågodt bruge Thinkvantage AccessConnections. :) Jo mindre 3. part, jo mindre til at forvirre brugere. :D
...der nok bliver nød til at investere i det her kabinet næste gang der skal opgraderes..
Det er sgu bare nice!
Det er sgu bare nice!
Magten (21503) skrev:...der nok bliver nød til at investere i det her kabinet næste gang der skal opgraderes..
Det er sgu bare nice!
Min næste stationær ser sådan her ud
http://www.engadget.com/2011/01/24/darwinmachine-h...
Og det ved jeg fordi jeg aldrig igen køber en stationær medmindre jeg vinder stort i lotto
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.