mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der vil sige tilykke til newz.dk med at de nu har overgået EB.dk med 0,6MB i størrelse.
...der synes det er virkeligt imponerende at presse så simpel en side som newz.dk op på 2,33MB
...der synes det er virkeligt imponerende at presse så simpel en side som newz.dk op på 2,33MB
What?
Hvor mange tissemænd har du sniffet? Jeg får et halvt megabyte af denne side (efter clearet cache).
Wait, what? Forsiden er da hul i hovedet, nu du skriver det.
Hvor mange tissemænd har du sniffet? Jeg får et halvt megabyte af denne side (efter clearet cache).
Wait, what? Forsiden er da hul i hovedet, nu du skriver det.
Jeg bruger Firebug. Nu har jeg også en større forside (50 nyheder), men den nåede op på 3 + 3 cache megabytes, førend Firebug måtte giver op, da der var 550+ forespørgsler.
csstener (21419) skrev:Jakob Jakobsen (21414) skrev:...der vil sige tilykke til newz.dk med at de nu har overgået EB.dk med 0,6MB i størrelse.
1.64MB her: billede
Jakob snakker vist om forsiden, og ikke denne tråd.
gnarfsan (21421) skrev:csstener (21419) skrev:Jakob Jakobsen (21414) skrev:...der vil sige tilykke til newz.dk med at de nu har overgået EB.dk med 0,6MB i størrelse.
1.64MB her: billede
Jakob snakker vist om forsiden, og ikke denne tråd.
Derfor jeg rettede min kommentar
Brugte det til at hente youtube film med...bruger KMplayer som standard player. Lidt sjovt at du ikke kommenterede VLC??Daniel-Dane (21423) skrev:Det var godt, du fik stukket computeren i stikkontakten. Nu mangler du bare lige at slette Real Player.
Er jeg foresten den eneste som sider og refresher denne side ver 4-5 sek??
Er gud, når MPC-HC + CCCP (NEJ, jeg gider ikke høre på jer om jeres fine K-Lite eller FFDShow) fejler (hvilket nok aldrig sker), så jeg bruger altid VLC! :Dcsstener (21424) skrev:VLC
Ja, og led venligst vær med det. Den opdaterer selv. Du bør i stedet checke http://newz.dk/forum en gang imellem.csstener (21424) skrev:Er jeg foresten den eneste som sider og refresher denne side ver 4-5 sek??
Daniel-Dane (21425) skrev:Er gud, når MPC-HC + CCCP fejler (hvilket nok aldrig sker), så jeg bruger altid VLC! :DJa, og led venligst vær med det. Den opdaterer selv. Du bør i stedet checke http://newz.dk/forum en gang imellem.csstener (21424) skrev:Er jeg foresten den eneste som sider og refresher denne side ver 4-5 sek??
KM-Player er langt mere stabil og hurtigere end den nye Vlc(har problemer med vlc)
Daniel-Dane (21425) skrev:Ja, og led venligst vær med det. Den opdaterer selv. Du bør i stedet checke http://newz.dk/forum en gang imellem.
Ajax for the win and that extra freshness.
Ew, den er lige så fail som foobar2000.csstener (21426) skrev:KM-Player er langt mere stabil og hurtigere end den nye Vlc(har problemer med vlc)
Dunno. Jeg bruger det ikke.Ronson (21428) skrev:Wut! Why?
Why?Norrah (21430) skrev:.. som er muggen over at Norrah åbenbart er taget af en eller anden gravatar user.. så jeg skal åbenbart ikke havde mit gamle "logo" tilbage!
Why?xXgmzorXx (21433) skrev:...der bliver nødt til at lave et nyt profil ikon.
...der alligevel ikke behøves lave et nyt profil ikon.
...der ikke kan finde ud af at få billedet fra Gravatar til Newz.
...der ikke kan finde ud af at få billedet fra Gravatar til Newz.
Ja, man kan google sit brugernavn. Nu skal du bare oprette en bruger hos Gravatar med samme email som hos newz.dk. Upload billede og confirm. Wait a few. Done.
Ja, man kan google sit brugernavn. Nu skal du bare oprette en bruger hos Gravatar med samme email som hos newz.dk. Upload billede og confirm. Wait a few. Done.
... der lige har skrevet til et firma for at bede dem om at fjerne historien om "The Million Dollar Space Pen", fordi det er en urban legende og derfor sender et pissehamrende dårligt signal til nuværende og fremtidige kunder, at de ikke faktatjekker noget så essentielt som deres egen grundfortælling.
Hvordan fanden kan man stole på dem, når de ikke en gang har styr på deres egen fortælling?! Hvad ellers fatter de så hat af?!
Hvordan fanden kan man stole på dem, når de ikke en gang har styr på deres egen fortælling?! Hvad ellers fatter de så hat af?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.