mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
mikk4237880 (17296) skrev:.....som gerne vil vide hvorfor menu'en på hans hjemmeside har fået nogle grimme bokse omkring sig i internet explorer. Når den vises fint i firefox og google chrome
Prøv med table border = 0. IE er lidt mere pms med den slags småting.
terracide (17293) skrev:#17291:
Cell CPE er en In Order CPU, med en regnekraft der svarer til en dual core P4 @ 1.4Ghz:
http://groups.google.com/group/alt.games.video.son...
Terra - Tak fordi du bekræfter min fordom at konsolfans er IT-analfabeter...
Om den så er det, så er en dualcore P4 1.4 GHz stadig stærk nok til at beregne et program der kan levere en god AI..
Det er programmøren der bestemmer hvor god en AI skal være og ikke Hardwaren når vi er oppe i de regneevner der er for CPU'er idag...
Så lad være med at snakke udenom Hr. Terracide...
Sjovt nok betyder IT Informayion Teknologi, og har som sådan ikke noget med den ELEKTRONIK, som beregner, at gøre.... bare så du ved det til en anden gang!
XorpiZ (17300) skrev:Jonasdonbaek (17297) skrev:XorpiZ (17274) skrev:Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
.. der var overrasket over for dejligt der var i sønderborg.. *Who knew!
.. som blev overrasket over hvor godt et billede min iPhone 4 kunne tage.
.. der er enig i, at Sønderborg er en herlig by
.. der ikke forstår, hvad der er godt i det billede. det ligner ethvert
ndet billede fra en telefon, der ikke kan håndtere mørke
Hvis det var taget med en Android mobil, var det sikkert et pisse godt billede?
Følte du dig personligt ramt igen? Det er ikke alting, der er et angreb mod dig og din telefon.
Og nej, det var det formentlig ikke.
Sagde jeg det? NEJ ;-)
Jonasdonbaek (17304) skrev:Sagde jeg det? NEJ ;-)
Nej, men det lå lidt mellem linjerne. Du lød ihvf. pigesur og småfornærmet, som om jeg kun mente det var et dårligt billede, fordi det var en iPhone, der havde taget det. Men nå, jeg kan da være forkert på den. Det ville jo ligne dig ufatteligt dårligt at blive gal, når folk tillader sig at kritisere iPhonen.
Jonasdonbaek (17304) skrev:XorpiZ (17300) skrev:Jonasdonbaek (17297) skrev:XorpiZ (17274) skrev:Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
Følte du dig personligt ramt igen? Det er ikke alting, der er et angreb mod dig og din telefon.
Sagde jeg det? NEJ ;-)
Det er vist på tide, at du begynder at læse hans posts. Der står, at billedet "ligner ethvert andet billede taget med en telefon".
Så er det da vist temmelig fucking ligegyldigt, hvilket styresystem, der er på telefonen, qué?
Systran (17306) skrev:Jonasdonbaek (17304) skrev:XorpiZ (17300) skrev:Jonasdonbaek (17297) skrev:XorpiZ (17274) skrev:Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
Sagde jeg det? NEJ ;-)
Det er vist på tide, at du begynder at læse hans posts. Der står, at billedet "ligner ethvert andet billede taget med en telefon".
Så er det da vist temmelig fucking ligegyldigt, hvilket styresystem, der er på telefonen, qué?
STFU, hater!!!1!1
...der har lavet ret meget på skolen i løbet af ugen :D (faktisk, så har jeg næsten ikke været hjemme)
... som var til en nice fest i går. Jeg fik ti GT'er i løbet af de otte timer, jeg var der. Jeg kastede lidt op, og så gik jeg hjem. Der er fandeme langt at gå fra HCØ til DR Byen, når man er stiv og har mistet sine briller. Jeg stod op kl. 9 og var frisk. (:
Heldigvis har mine backupbriller den helt rette styrke (bortset fra, at den ikke er tilpasset øjnenes bygningsfejl).
Heldigvis har mine backupbriller den helt rette styrke (bortset fra, at den ikke er tilpasset øjnenes bygningsfejl).
Jeg blev angrebet af en afghanersoldat, som forsøgte at fælde mig på jorden. Det taget i betragting og vores promilleforskel, så udførte han faktisk et lousy arbejde.
En eller anden ringede dog til mig midt om natten, så det kan være, at de har fundet mine briller.
En eller anden ringede dog til mig midt om natten, så det kan være, at de har fundet mine briller.
Magten (17322) skrev:Rigtige fester slutter først kl 9.
Damn, jeg har været til mange forkerte fester.
...der kan anbefale at man prøver Chicken fried rice hvis man har lidt kogt ris tilovers.
...der igen forærer et blæs fra Ignota til den der kan gætte dette tema - og jeg skal have figurens navn med!
Jeg har allerede en backupspaghetti liggende samt en ven, som skylder 200 kroner, så jeg burde være dækket ind! :D
Men jeg glæder mig ikke til næste år, hvor jeg bliver nødt til at få et skattekort til min SU.
Men jeg glæder mig ikke til næste år, hvor jeg bliver nødt til at få et skattekort til min SU.
Zhadu (17324) skrev:...der lige har samlet sin ny-indkøbte motions cykel, og fejre det med at spise en omgang Mars is.
Hvorfor ikke bare cykle ude i den dejlige natur?
Du har ikke set Zhadu IRL. Han er hvidere end mælk!Jonasdonbaek (17334) skrev:Hvorfor ikke bare cykle ude i den dejlige natur?
Woller (17337) skrev:...der keder sig
...der ikke kan spille computer da han glemte musen til sin stationære ved en ven.
...der spørger om nogen har en god ide til hvad de næste par timer skal bruges på.
Du slår dig bare løs http://redlettermedia.com/plinkett.html
Rasmus064 (17338) skrev:Woller (17337) skrev:...der keder sig
...der ikke kan spille computer da han glemte musen til sin stationære ved en ven.
...der spørger om nogen har en god ide til hvad de næste par timer skal bruges på.
har været dem igennem^^
Woller (17339) skrev:Rasmus064 (17338) skrev:Woller (17337) skrev:...der keder sig
har været dem igennem^^
Jeg må faktisk ikke snakke om det, men hvis du trykker på dette link så har du flere timers underholdning.
Rasmus064 (17340) skrev:Woller (17339) skrev:Rasmus064 (17338) skrev:Woller (17337) skrev:...der keder sig
har været dem igennem^^
Jeg må faktisk ikke snakke om det, men hvis du trykker på dette link så har du flere timers underholdning.
Foretrækker at have bare et spinkelt håb for menneskeheden så tror ikke 4chan er det bedste sted at spilde tiden ;-)
Daniel-Dane (17335) skrev:Du har ikke set Zhadu IRL. Han er hvidere end mælk!
Oh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Zhadu (17342) skrev:Jeg kan give op til flere grunde, dog tror jeg at vil jeg koge det ned til én:
Jeg kan ikke game PS3 mens jeg cykler rundt udenfor.
Lulz! Du kan sgu da game bagefter? :D
...Der er gående idag.
4km til arbejde. ^^
...Der har lært at Kilometer forkortes "km" ikke "Km" eller "KM"
4km til arbejde. ^^
...Der har lært at Kilometer forkortes "km" ikke "Km" eller "KM"
Magten (17348) skrev:.. der er mega træt..
http://newz.dk/se-pdc-keynote-med-pizza-fra-micros...
Nice arrangement!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.