mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der nu vil gå i seng efter en god aften med tur i bio for at se resident evil 4 :) (super fed film der varmt kan anbefales hvis man kan li' de andre 3)
Jakob Jakobsen (17244) skrev:#43
Det er ikke bare en sikring?
No idea.
den starter fint. køre fint og sender billedet videre.
Men ligesåsnart den når Menuen på filmen hvor der er lyd ryger den sammen med et brag så højt jeg er nervøs for højtalerne ^^
Skal have den skilt af iløbet af weekenden
...Der måske har fået løst genstart problemet på telefonen.
Jeg fandt ud af at selvom jeg gik UD af Peggy. efter lyden forsvinder, så vil telefonen genstarte når man justere lys, sålænge spillet kører i baggrunden.
Hvilket passer fint, for jeg spillet det altid. Så den må ligge i baggrunden konstant.
Og om morgenen hvor jeg piller den ud af dock rammer jeg ofte volume knappen.
Det vil tiden vise.
Jeg fandt ud af at selvom jeg gik UD af Peggy. efter lyden forsvinder, så vil telefonen genstarte når man justere lys, sålænge spillet kører i baggrunden.
Hvilket passer fint, for jeg spillet det altid. Så den må ligge i baggrunden konstant.
Og om morgenen hvor jeg piller den ud af dock rammer jeg ofte volume knappen.
Det vil tiden vise.
qw_freak (17267) skrev:Så fordi det er en konsol er AI'en automatisk ringerer?
Ja. eller ringere end hvad dets potentiale hvis det var pc only
Eller fordi hardwaren er svagere og derfor ikke kan håndtere en ligeså intelligent en AI som en PC.
Selvom Killzone forsøgte at gøre det godt... Men der er PS3'en også en god del overlegen end box'en
Selvom Killzone forsøgte at gøre det godt... Men der er PS3'en også en god del overlegen end box'en
...Der er meget interesseret i et koncept fx Atea bruger
"Bring your own PC"
Brugere får hver 3. år udstedt x antal kroner ( bliver vurderet hvor meget der skal til for at pånr et minumum krav af udstyr, ca 12500 ) som brugere hver især kan benytte på udstyr.
Det betyder, pc, skærm, mus, dock telefon osv.
Hvis de vil have noget derudover kan de frit bruge af deres egen pengepung.
Eneste krav er bussiness orienteret service på minimum 3 år.
Ikke alene spare firmaet penge, Brugerglæden ryger også helt i top når brugere kan købe deres Apple, Dell eller whatever pc.
De skal selv sørge for at sende pc'en ind hvis der er hardware problemer.
software vil køre over citrix og/eller virtuelt desktop.
"Bring your own PC"
Brugere får hver 3. år udstedt x antal kroner ( bliver vurderet hvor meget der skal til for at pånr et minumum krav af udstyr, ca 12500 ) som brugere hver især kan benytte på udstyr.
Det betyder, pc, skærm, mus, dock telefon osv.
Hvis de vil have noget derudover kan de frit bruge af deres egen pengepung.
Eneste krav er bussiness orienteret service på minimum 3 år.
Ikke alene spare firmaet penge, Brugerglæden ryger også helt i top når brugere kan købe deres Apple, Dell eller whatever pc.
De skal selv sørge for at sende pc'en ind hvis der er hardware problemer.
software vil køre over citrix og/eller virtuelt desktop.
.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går.. 40min på at spise.. og 3 timer på at køre hjem.
.. der var overrasket over for dejligt der var i sønderborg.. *Who knew!
.. som blev overrasket over hvor godt et billede min iPhone 4 kunne tage.
Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
.. der er enig i, at Sønderborg er en herlig by
.. der ikke forstår, hvad der er godt i det billede. det ligner ethvert andet billede fra en telefon, der ikke kan håndtere mørke
Norrah (17275) skrev:Min gamle telefon ville havde vist 2 lysene klatter, og intet andet. Havde også et spejlrefleks i bilen, som sagtens kunne havde taget et bedre billede. Men alligevel, det er sgu da okay for en telefon.
Mjooorh.. man kan da se hvad det forestiller, men det er ikke et billede der kan bruges til noget fornuftigt uanset :D
SlettetBruger (17270) skrev:Eller fordi hardwaren er svagere og derfor ikke kan håndtere en ligeså intelligent en AI som en PC.
Så det du siger er at de 8 kerner i en PS3 ikke har potentionale til at lave en ordentlig AI?
For mig at se er det et spørgsmål om ham der laver algoritmen, ikke hardware, som jeg vil påstå nu til dags er stærk nok til at kunne trække en krævende AI!
XorpiZ (17273) skrev:.. der ikke forstår hvad SlettetBruger fortæller om :<
Et koncept hvor brugere selv køber deres pc. købe hvad de har lyst. bare de selv betaler alt over 12500kr.
Så får de samme beløb hver 3. år så kan de købe nyt, eller forlænge service og beholde pengene.
Lidt som i gør med telefoner.. bare med ALT.
Hvis de køber noget crap så har IT pc'er som de kan bruge når deres egne er til service
qw-> jeg quoter lige mig selv
SlettetBruger (17270) skrev:Selvom Killzone forsøgte at gøre det godt... Men der er PS3'en også en god del overlegen end box'en
SlettetBruger (17278) skrev:Lidt som i gør med telefoner.. bare med ALT.
Hvis de køber noget crap så har IT pc'er som de kan bruge når deres egne er til service
Oho, på den måde. Det er vel sådan set ok.. men der er vel ingen tvivl om, at de fleste brugere alligevel vil spørge it-afdelingen til råds om hvad de skal købe. :D
qw_freak (17279) skrev:Men hvad har det med hardwaren at gøre?
Du må da kende svaret da du selv nævner PS3'ens hardware :S
.. der tror der snart kommer et forslag fra SF eller S om kønskvoter i rockbands under trussel om opløsning:
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/09/24/081448....
Det går jo absolut ikke, at der ikke er ligestilling i bands!
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/09/24/081448....
Det går jo absolut ikke, at der ikke er ligestilling i bands!
qw_freak (17283) skrev:Svaret?? som at Killzone fremviste det ypperligste AI der overhovedet kan lade sig gøre på en PS3?
Jeg føler at jeg har trådt på en PS fan negl her...
Killzone fejlede ikke som sådan. der var bare nogen dummefejl. det er bare ret uheldigt.
Men vi snakker ikke kun PS3 her. Xboxen er der også.
SlettetBruger (17285) skrev:Jeg føler at jeg har trådt på en PS fan negl her...
Nej nej, slet ikke, jeg vil bare holde på at hardware idag er stærk nok til at kunne beregne en ordentlig AI idag! måske med undtagelse af wii og håndholdte enheder!
pointe: det er programmøren og ikke hardwaren der afgør AI'ens kvalitet!
Det er jeg så enig i.
Det var sikkert også derfor Killzones AI kun var fantastisk i techdemos og på papiret.
Hold kæft hvor kunne jeg irritere mig over nogen ting.
Det var sikkert også derfor Killzones AI kun var fantastisk i techdemos og på papiret.
Hold kæft hvor kunne jeg irritere mig over nogen ting.
qw_freak (17286) skrev:Nej nej, slet ikke, jeg vil bare holde på at hardware idag er stærk nok til at kunne beregne en ordentlig AI idag! måske med undtagelse af wii og håndholdte enheder!
pointe: det er programmøren og ikke hardwaren der afgør AI'ens kvalitet!
Det er i den grad hardwaren der også spiller ind.
Et af de spil (til PC) der har den bedste A.I. hedder ARMA2
Det der gør ARMA2 så CPU-tungt er netop MÆNGDEN af A.I. udregninger der skal presses igenem.
Den kan tvinge selv min i7 920 @ 3.5Ghz i knæ...
Og jeg kan kun død ag grin over folk der tror at bare fordi en Cell CPE har 8 kerner (7 faktisk, da den 8. er låst til OS brug) så betyder det at den er "hardcore".
En Q6600 slår den med længder...wake up and smell the roses.
Eller prøv at sammenligne spil der findes både til PS/Xbox også PC....konsollerne halter langt efter.
...der sidder og hygger sig gevaldigt over billeder fra sin brors indkørsel, hvorpå der er 8 personer der har meget travlt.
Min bror fik for et stykke tid siden et stykke papir i postkassen, hvor der stod at et firma, som jeg ikke vil nævne, ville grave hans indkørsel (på 30 meter) op, for at lægge kabler ned.
Min bror sendte så en e-mail til firmaet, hvor han skrev at det skulle de ikke gøre, da det er hans private grund.
Firmaet lagde så et par sedler mere i hans postkasse med nye datoer og min bror svarede hver gang at de skulle lade være.
Da min bror så kom hjem i mandags, var hele længden af hans indkørsel gravet op og de var i gang med at lægge kabler.
Han bad dem om at stoppe arbejdet på stedet og forsvinde fra hans grund, hvilket de nægtede. Da de ikke ville efterfølge hans krav, kørte han sin bil hen til gravemaskinen, så de ikke kunne arbejde videre.
Herefter meldte han det til politiet og hans forsikringsselskab, som begyndte at kigge på det.
I går, torsdag, blev han så ringet op af en dommer, der sagde at firmaet havde fået en bøde på 100.000 og at de skulle betale ham 25.000 i erstatning.
Desuden skulle det der var blevet gravet ned være fjernet i denne uge, samt hans indkørsel være i samme stand som før, ellers ville bøden blive endnu større.
Min bror fik for et stykke tid siden et stykke papir i postkassen, hvor der stod at et firma, som jeg ikke vil nævne, ville grave hans indkørsel (på 30 meter) op, for at lægge kabler ned.
Min bror sendte så en e-mail til firmaet, hvor han skrev at det skulle de ikke gøre, da det er hans private grund.
Firmaet lagde så et par sedler mere i hans postkasse med nye datoer og min bror svarede hver gang at de skulle lade være.
Da min bror så kom hjem i mandags, var hele længden af hans indkørsel gravet op og de var i gang med at lægge kabler.
Han bad dem om at stoppe arbejdet på stedet og forsvinde fra hans grund, hvilket de nægtede. Da de ikke ville efterfølge hans krav, kørte han sin bil hen til gravemaskinen, så de ikke kunne arbejde videre.
Herefter meldte han det til politiet og hans forsikringsselskab, som begyndte at kigge på det.
I går, torsdag, blev han så ringet op af en dommer, der sagde at firmaet havde fået en bøde på 100.000 og at de skulle betale ham 25.000 i erstatning.
Desuden skulle det der var blevet gravet ned være fjernet i denne uge, samt hans indkørsel være i samme stand som før, ellers ville bøden blive endnu større.
terracide (17288) skrev:
Det er i den grad hardwaren der også spiller ind.
Et af de spil (til PC) der har den bedste A.I. hedder ARMA2
Det der gør ARMA2 så CPU-tungt er netop MÆNGDEN af A.I. udregninger der skal presses igenem.
Den kan tvinge selv min i7 920 @ 3.5Ghz i knæ...
Nu er det jo sådan at når man skriver et program kan det gøres på mange måder, så selvom to programmer (AI'en fx) kan præcist det samme kræver de begge to vidt forskellige kræfter af CPU'en..
Så selvom dit elskede ARMA2 kræver masser af dit i7, så betyder det ikke at et lign AI-program der kan det samme, behøver kræve lige så mange kræfter...
Tør du lægge hovedet på blokken og påstp at ARMA2 AI'en er fuldt ud optimeret?
terracide (17288) skrev:
Og jeg kan kun død ag grin over folk der tror at bare fordi en Cell CPE har 8 kerner (7 faktisk, da den 8. er låst til OS brug) så betyder det at den er "hardcore"
Jamen du må for min skyld gerne dø af grin over det, Fakta er at Cell-processoren er en uovertruffen regnemaskine, og kan slet ikke sammenlignes med en alm PC-processor!
moveax1ret (17290) skrev:Damn en vild historie........fuck et sindsygt firma- hvorfor troede de at de havde ret til det?
Store landsdækkende firmaer tror de har ret til lidt mere end det normale.
Men jeg er imponeret over at en dommer på 3 dage er kommet frem til en afgørelse. Men nu er der så ikke den store tvivl om skyld osv.
#17291:
Cell CPE er en In Order CPU, med en regnekraft der svarer til en dual core P4 @ 1.4Ghz:
http://groups.google.com/group/alt.games.video.son...
Terra - Tak fordi du bekræfter min fordom at konsolfans er IT-analfabeter...
Cell CPE er en In Order CPU, med en regnekraft der svarer til en dual core P4 @ 1.4Ghz:
http://groups.google.com/group/alt.games.video.son...
Terra - Tak fordi du bekræfter min fordom at konsolfans er IT-analfabeter...
Jakob Jakobsen (17292) skrev:Store landsdækkende firmaer tror de har ret til lidt mere end det normale.
Men jeg er imponeret over at en dommer på 3 dage er kommet frem til en afgørelse. Men nu er der så ikke den store tvivl om skyld osv.
Tjah kan vel næsten kun være et teleselskab. Et elselskab havde bare skudt ledningerne ind (og så havde din bror nok ikke brokket sig). Og jeg kan ikke forestille mig et fjernvarme selskab begyndte at grave før de havde fået penge. Så tjah, fiber eller kabeltv er mit bud.
.....som gerne vil vide hvorfor menu'en på hans hjemmeside har fået nogle grimme bokse omkring sig i internet explorer. Når den vises fint i firefox og google chrome
XorpiZ (17274) skrev:Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
.. der ikke forstår, hvad der er godt i det billede. det ligner ethvert andet billede fra en telefon, der ikke kan håndtere mørke
Hvis det var taget med en Android mobil, var det sikkert et pisse godt billede?
Jonasdonbaek (17297) skrev:s det var taget med en Android mobil, var det sikkert et pisse godt billede?
Tror de taler forbi hinanden.
Motivet er godt. kvaliteten stinker. Men det er overraskende meget af månen den får med når der er en lampe lige foran.
Jonasdonbaek (17297) skrev:XorpiZ (17274) skrev:Norrah (17272) skrev:.. der brugte 3 timer på at køre til sønderborg i går..
Hvis det var taget med en Android mobil, var det sikkert et pisse godt billede?
Følte du dig personligt ramt igen? Det er ikke alting, der er et angreb mod dig og din telefon.
Og nej, det var det formentlig ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.