mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg troller fAndroids, for jeg kan ikke finde min Nintendo 64 (den blev vist lånt ud på et tidspunkt - men jeg kan ikke huske, hvem der fik æren), så jeg kan ikke spille Zelda. :(
...Der lige har købt en Støt AIDS fonden Kaj og Andrea dvd.
Pga af det tætteste Kaj og Andrea er kommet på et Freudian Slip.
"Aids Fondet" står der med stort på dvd embalagen.
Første film på dvden hedder "Kaj og Andrea bliver smittede"
^^ Bedste uheld ever
Pga af det tætteste Kaj og Andrea er kommet på et Freudian Slip.
"Aids Fondet" står der med stort på dvd embalagen.
Første film på dvden hedder "Kaj og Andrea bliver smittede"
^^ Bedste uheld ever
Caek of Doom (17360) skrev:...der er begyndt at lege med Maya på skolen. Frækt.
pics or it didn't happen
...der er igang med at høre afsnit 85 af The Entropy League
Caek of Doom (17325) skrev:Damn, jeg har været til mange forkerte fester.
det er den falske fest!!
... der har ondt i ryggen og føler mig fed. Connection? oO
... sidstnævnte blev sat igang af, at jeg vejede mig i weekenden for første gang i laaaaaaang tid. Og at jeg lige har købt bukser i en butik for fede damer -.- I lose.
... der nu trøstespiser kanelgifler. I double lose -.-
pewbe (17357) skrev:...der ikke havde nogen huller :D
...Der ikke har været til tandlæge, i måske 4 år. Kan ikke lige huske det.
Kan huske det kostede alt for meget bare for at få dem tjekket
...Der igen er gående på arbejde. Mega dejligt vejr her til morgen ^^
XW4300 og XW4600 her. Nu overgået til de nyere Z400 med 12gb ram og XP 32bit -.-
Det er nogen underlige underlige maskiner, Meget... hemmelighedsfulde :S
Som i... de kører, men.. well, jeg kan ikke forklare det.. de skræmmer mig bare. -.- Jeg kan ikke li dem!
Det er nogen underlige underlige maskiner, Meget... hemmelighedsfulde :S
Som i... de kører, men.. well, jeg kan ikke forklare det.. de skræmmer mig bare. -.- Jeg kan ikke li dem!
...Der lige har bestilt ekstra datatrafik til min telefon.
10GB; 199kr/md
Pokkers dyrt :S
...Der Afbestiller fiber.
Det er win win
Og selvom det koster 100kr ekstra end fiber og er ved en 10. del hastighed. så er pengene givet godt ud. ^^ Her er der nemlig ingen chancer for at jeg bliver oppe til kl lort og stener hjemmesider og derved ødelægger min nattesøvn ^^
Det er meget nemt at komme ordentlig tid iseng når man ikke har noget internet til at fordrive tiden med.
10GB; 199kr/md
Pokkers dyrt :S
...Der Afbestiller fiber.
Det er win win
Og selvom det koster 100kr ekstra end fiber og er ved en 10. del hastighed. så er pengene givet godt ud. ^^ Her er der nemlig ingen chancer for at jeg bliver oppe til kl lort og stener hjemmesider og derved ødelægger min nattesøvn ^^
Det er meget nemt at komme ordentlig tid iseng når man ikke har noget internet til at fordrive tiden med.
http://wulffmorgenthaler.dk/ der tror dette er en joke SlettetBruger kunne finde på at lve.
XorpiZ (17380) skrev:Z400 er nogle lækre maskiner.. men hvorfor kører i dog xp 32-bit på dem, når i har 12 gb ram?
Fordi det er hvad vi har
"Hvorfor kører 7 når XP stadig er supporteret?"
"Hvorfor kører 64 XP når 32bit kører fint og vi gider ikke printer driver bøvl bare for XP"
- -
qw_freak (17385) skrev:så resten af rammene er bare til spilde??? er det ikke spild af penge?
Det værste er at når vi får dem har de 6GB Ram.
Men som et tilbud får man 6GB ekstra sammen med et FX et eller andet GFX..
De ekstra 6 GB bliver sat i så vi ikke bruger dem til andet. Så de er klar når vi skifter til 7 - 64bit senere
SlettetBruger (17384) skrev:Fordi det er hvad vi har
"Hvorfor kører 64 XP når 32bit kører fint og vi gider ikke printer driver bøvl bare for XP"
- -
Lyder bekendt. :<
Jeg har dog installeret XP 64-bit hos en enkelt bruger.. der virkede iTunes så ikke out of the box. Glæder mig til vi engang flytter hele lortet over på W7 64-bit.
XorpiZ (17387) skrev:SlettetBruger (17384) skrev:Fordi det er hvad vi har
- -
Lyder bekendt. :<
Jeg har dog installeret XP 64-bit hos en enkelt bruger.. der virkede iTunes så ikke out of the box. Glæder mig til vi engang flytter hele lortet over på W7 64-bit.
Hvorfori alhelvede skal en bruger på en arbejdsplads også have iTunes installeret?
...Der kom ind i den her tråd for at skrive "...Der lige har installeret iTunes"
...Der ikke længere tør, da jeg er bange for Oxxy binder mig til en stol og placere mig i en gammel bygning med airconditioning.
...Der ikke længere tør, da jeg er bange for Oxxy binder mig til en stol og placere mig i en gammel bygning med airconditioning.
SlettetBruger (17389) skrev:...Der kom ind i den her tråd for at skrive "...Der lige har installeret iTunes"
Det er da ikke noget probelm for lige netop dig fordi du lever "rigtigt"
oxxy (17388) skrev:Hvorfori alhelvede skal en bruger på en arbejdsplads også have iTunes installeret?
Fordi hun hører musik mens hun arbejder. Nogle steder er man utroligt strikse med hvad medarbejdere må og ikke må.
Jeg/vi har valgt en approach der hedder, at en glad medarbejder er en effektiv medarbejder. Hvis hun (hun er designer) ikke må høre sit eget musik i det program hun foretrækker, så er hun utilfreds - utilfredse medarbejdere skal man ikke ønske sig.
Selvfølgelig skal man ikke bøje sig for alle krav og ønsker, men der er visse ting, som folk skal have lov til. Vi har heller ingen politik for facebook, youtube, netradio osv. Det handler om tillid fremfor kontrol.
qw_freak (17390) skrev:Det er da ikke noget probelm for lige netop dig fordi du lever "rigtigt"
Did not say that
Vores politikker siger også man ikke må installere pis på ens pc. Men vi slækker lidt på den og gør brugere opmærksom på at hvis de installere noget så bliver pc'en hurtigere sløv.
...Der leger med endnu en iPad og derfor er nød til at have iTunes... -.-
XorpiZ (17392) skrev:Fordi hun hører musik mens hun arbejder. Nogle steder er man utroligt strikse med hvad medarbejdere må og ikke må.
Jeg/vi har valgt en approach der hedder, at en glad medarbejder er en effektiv medarbejder. Hvis hun (hun er designer) ikke må høre sit eget musik i det program hun foretrækker, så er hun utilfreds - utilfredse medarbejdere skal man ikke ønske sig.
Selvfølgelig skal man ikke bøje sig for alle krav og ønsker, men der er visse ting, som folk skal have lov til. Vi har heller ingen politik for facebook, youtube, netradio osv. Det handler om tillid fremfor kontrol.
Så må i sku lære hende at bruge winamp/foobar/whatever, og fortælle hende at det andet ikke virker! :)
Jeg går fuldt ind for frihed under ansvar, men hvis hun bare skal høre musik så må hun da bruge hvad der bliver sat til rådighed af IT afdelingen hertil.
(Jeg er nok bare pigesur over jeg ikke må få Win7 og Opera installeret på min maskine :p)
...Der fandt ud af endnu en skod ting ved iTunes.
de skal have mine kortoplysninger før jeg kan hente free apps?
Yeah right
de skal have mine kortoplysninger før jeg kan hente free apps?
Yeah right
oxxy (17395) skrev:Så må i sku lære hende at bruge winamp/foobar/whatever, og fortælle hende at det andet ikke virker! :)
Jeg går fuldt ind for frihed under ansvar, men hvis hun bare skal høre musik så må hun da bruge hvad der bliver sat til rådighed af IT afdelingen hertil.
(Jeg er nok bare pigesur over jeg ikke må få Win7 og Opera installeret på min maskine :p)
Om vi installerer Winamp eller iTunes er vel ret beset ligegyldigt.. :)
Jeg orker ihvf. ikke at tage kampen op med de brugere, der ikke kan leve uden itunes og deres ipods. :)
Heh, er der stadig npgen, der bruger Winamp? Hvor, ehm, retro.
Har I så også "spikes" i det afblegede hår, hvide cargo pants med reflekser og 666 i høretelefonerne?
Åh, 90'ere, I er ikke savnet...
Har I så også "spikes" i det afblegede hår, hvide cargo pants med reflekser og 666 i høretelefonerne?
Åh, 90'ere, I er ikke savnet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.