mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (17047) skrev:Rottegift FTW :)
http://www.medicalnewstoday.com/articles/34040.php
FUD?
LINK
SlettetBruger (17047) skrev:Rottegift FTW :)
Suk... sensationsnyheder. Faktum er at folk ikke dør som fluer pga. indtagelse af aspartam. Organismen nedbryder det til to aminosyrer, der i forvejen findes i kroppen, og nej, ligesom med alt andet, skal man ikke voldæde det og have et overfrobrug, der stresser kroppen. Men det skal man heller ikke med salt, mel, vand og alle andre ting man kan proppe i kæften.
Jakob Jakobsen (17052) skrev:SlettetBruger (17047) skrev:Rottegift FTW :)
http://www.medicalnewstoday.com/articles/34040.php
FUD?
LINK
Det er ikke til at vide hvem man kan stole på... ^^
Jeg kan nok finde ligeså mange sider der siger god for det som du kan finde dem der siger "FUD"
Læste en artikel engang om det. der fastlog at en 90% af undersøgelserne der siger det IKKE er skadeligt. var sponsoreret af firmaer der producerede det. Ligesom nikotin lortet.
oxxy (17056) skrev:Er der nogen danskere der IKKE gør det?
Så er vi i hvert fald nede under promillerne.
Der er nok salt i en syltet oliven til at dække det normale dagsbehov.
SlettetBruger (17057) skrev:Det er ikke til at vide hvem man kan stole på... ^^
Nej, men nu var den test jeg kom med et direkte svar på den du kom med. Jeg tror desuden mere på en test der omfatter 500.000 mennesker, end et forsøg på rotter.
For at tale med conar hatten på: ( for diskussionens skyld )*
Har de ærlige selvstændige forskere midler til at lave en undersøgelse på 500000 mennesker? :-)
Har de ærlige selvstændige forskere midler til at lave en undersøgelse på 500000 mennesker? :-)
XorpiZ (17068) skrev:.. der ikke tror Jonasdonbaek læste kilden - medmindre han da synes det er fail at der måske/måske ikke kommer endnu en Android telefon, denne gang med Facebook-brand.
Jo, jeg gjorde. Og ja, jeg synes det er fail :)
Facebook HAR nået toppen, allerede i de nyeste statistikker bruger f.eks. borgere i england mindre Facebook, end de har gjort.
fjols (17071) skrev:Ja, lad os kigge på statistikkerne uden at se hvad der ligger bag. Kunne det f.eks. være pga. sommeren, at folk brugte mindre facebook?
Og hvordan kan det være fail, at de gerne vil lave lidt risikospredning og i den forbindelse muligvis sælge en masse telefoner?
Er du stadig ligeså stor forbruger af Facebook som da Facebook boomet kom i efteråret 2008?
Magten (17076) skrev:Nu ved du jo reelt ikke hvor meget han bruger Facebook, men kun at han bruger det lige så meget som i 2008. Det kunne lige så vel være at du brugte det mere end ham! :)
Det tror jeg næppe :)
Jonasdonbaek (17077) skrev:Det tror jeg næppe :)
Det siger stadig ingen ting om fjols' specifikke forbrug.
Men efter alt at dømme, så opvejer du så sandelig også din sparsommelige tid (?) på facebook ved et overdrevet newz-forbrug med posts, der indeholder flere "LOL", "FAIL" og ":D"-er end de indeholder kommaer. Og hvad siger det så om dig?
Det er sgu OK at kigge indad en gang imellem i stedet for at svine til pga. deres konstante, men muligvis begrænsede facebookforbrug. Hvad fanden skulle det dog til for?
Systran (17078) skrev:Det siger stadig ingen ting om fjols' specifikke forbrug.
Men efter alt at dømme, så opvejer du så sandelig også din sparsommelige tid (?) på facebook ved et overdrevet newz-forbrug med posts, der indeholder flere "LOL", "FAIL" og ":D"-er end de indeholder kommaer. Og hvad siger det så om dig?
Det er sgu OK at kigge indad en gang imellem i stedet for at svine til pga. deres konstante, men muligvis begrænsede facebookforbrug. Hvad fanden skulle det dog til for?
De siger om mig at jeg er en glad person, som ikke vil skrive gammelt og kedeligt. :)
Jeg sviner ingen :) Igen, tager folk ting så fucking personligt?
Magten (17081) skrev:..der efterhånden tror jonasdonbaek og flemhans er samme person..
Jeg tror bare hans mor så hvor grim han var på ultralydsbilledet drak sig i hegnet, spiste svampe og røg Crack hver dag resten af graviditeten! desuden faldt han ud da han blev født og slog hovedet!
PHffffvvvv---
qw_freak (17080) skrev:smarteste hat på kajen!
Hvorfor skal jeg nu straffes med sådan en skummel hat? ^^ Tror ikke han har goatse skills
SlettetBruger (17084) skrev:Hvorfor skal jeg nu straffes med sådan en skummel hat? ^^ Tror ikke han har goatse skills
MEGET NSFW!!!
Elskov (17063) skrev:... der overvejer at bage boller 8D
Daniel-Dane (17066) skrev:... som overvejer at bolle bagere.
...der ville have sagt det! :(
...der købte en kakao i automaten på skolen. Proppede en ti'er i maskinen og fik min kakao og fem kroner tilbage. I 50-ører :S
SlettetBruger (17057) skrev:Læste en artikel engang om det. der fastlog at en 90% af undersøgelserne der siger det IKKE er skadeligt. var sponsoreret af firmaer der producerede det.
Det e rikke så mærkeligt at de vil beskytte deres produkt, men det har jo været muligt at bevise at det er skadeligt i mere end 40 år, og der er endnu ikke nogen undersøgelse, der har vist at det med sikkerhed har en skadelig effekt. Der er dog en meget lille del af befolkningen med en mangelsygddom, der kan dø af det, men de ved det, for der er også en hel masse andre for os andre harmløse produkter, de kan dø af.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartam skrev:The validity of most of these claims has been examined and dismissed.[43][44][45] In 1987, the U.S. Government Accountability Office concluded that the food additive approval process had been followed properly for aspartame. Aspartame has been found to be safe for human consumption by more than ninety countries worldwide, with FDA officials describing aspartame as "one of the most thoroughly tested and studied food additives the agency has ever approved" and its safety as "clear cut".[49] The weight of existing scientific evidence indicates that aspartame is safe at current levels of consumption as a non-nutritive sweetener.
Du kan så vælge at tro at de amerikanske myndigheder og en masse andre lande er med i konspirationen, men så er det vel ved at være på tide med en frivillig indlæggelse.
wut? Er det ikke snart lukket ned? Hvis du har øøhh Lars øhh, Ian, Claes eller Jørgen så slå dem. Meget hårdt!TherkelMJ (17064) skrev:#xxx62
IT-skolen i vejle
...der fandt, og jeg tager ikke pis på jer, en levende, stor, fed mus i sin sko til morges. Havde godt hørt killingen rende rundt efter hvad jeg gik ud fra var en mus, men orkede ikke at stå op og ødelægge dens dag.
Så da jeg ville tage skoen på trådte jeg på dens hale...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.