mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
parentes*LinguaIgnota (16998) skrev:parantes
Jeg gør det kun, fordi det er Lingu, som skriver. (Og så har jeg heller ikke taget noget medicin.)
XorpiZ (16999) skrev:Vi vil se video!
Af en eller anden grund blev den lidt hårdt komprimeret og jeg gider ikke at lege med det, for så spændende er det heller ikke. Men [url= er hvad jeg nåede at få med.
LinguaIgnota (17005) skrev:Af en eller anden grund blev den lidt hårdt komprimeret og jeg gider ikke at lege med det, for så spændende er det heller ikke. Men [url= ):
Daniel-Dane (17007) skrev:Er det så svært at vende telefonen, så vi kan få widescreen?! ):
Jeg tænkte først på det, da jeg var gået i gang med at optage og så syntes jeg ikke, at jeg ville vende den om. Tilgiv mig. :(
Læg gerne mærke til Dildo-Jill, der taler i baggrunden under den første sekvens. Det er dæleme godt kommenteret.
Det gør jeg, for nu har vi din adresse, såfremt det er dit sted, du filmer fra. Denne her tyder lidt på det:
LinguaIgnota (16998) skrev:[...] tvang mig til at tage bukser på [...]
Hvordan får du en adresse ud af det der? Kender du tricks, som jeg ikke kender?
Jeg prøver at uploade igen, btw - lyden er alt for mudret.
Slutningen af din video + Street View + tid = profit.LinguaIgnota (17010) skrev:Hvordan får du en adresse ud af det der? Kender du tricks, som jeg ikke kender?
Daniel-Dane (17012) skrev:Slutningen af din video + Street View + tid = profit.LinguaIgnota (17010) skrev:Hvordan får du en adresse ud af det der? Kender du tricks, som jeg ikke kender?
Ville det ikke være nemmere bare at, du ved, spørge?
LinguaIgnota (17017) skrev:[url= til video i bedre kvalitet. Og så taler vi ikke mere om dét.
Det god humor det der, jagter sit barn over gaden med en sort pose fyldt med tøj.
...der ikke forstår hvorfor Lingu bor så tæt på Finsensvej hvis han har så meget imod "gurker".
Magten (17000) skrev:.. der skriver indlæg #17000 i denne tråd..
...der mangler mindre end 3000 indlæg :D
Gratis sodavand er farligt.. Man drikker hurtigt rigtig meget af det :D Vi har også automater, men det er de der "skænk selv" (hvad hedder de?)..Zhadu (17026) skrev:...der virkelig godt kan lide det faktum at der er gratis dåse sodavand, på hans arbejdsplads.
.. der lige venter en times tid med at hente en kop Fanta :)
det er smagen frem for koffeinen, men er dog ikke en hverdags-ting at jeg drikker så meget... (normalt maks 1 liter om dagen på hverdage)
#xxx33
savner en skræmmende rating... men håber egentlig bare det er min holdning
#xxx34
ja det er weekenderne der trækker op =)
savner en skræmmende rating... men håber egentlig bare det er min holdning
#xxx34
ja det er weekenderne der trækker op =)
Lyder stadig af voldsomt meget :P Men hey, de unge nutildags
...Der måske drikker 1,5 liter om ugen.
Max 1 25cl glascola om dagen i hverdage. <3
Kakao derimod. måske ½ liter om dagen i gennemsnit. ^^
max ½liter mathilde om morgen og en 20cl cocio om eftermiddagen.
...Der måske drikker 1,5 liter om ugen.
Max 1 25cl glascola om dagen i hverdage. <3
Kakao derimod. måske ½ liter om dagen i gennemsnit. ^^
max ½liter mathilde om morgen og en 20cl cocio om eftermiddagen.
kold Coca Cola på glasflaske > En iskold pepsi twist frisk fra dåse > guarana antarctica > de fleste andre sodavand med SUKKER
gnarfsan (17043) skrev:Coke Zero ftw!
Rottegift FTW :)
http://www.medicalnewstoday.com/articles/34040.php
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.