mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jamen, så var det dig, der var ude at svinge træbenet til en omgang Mew i Odense?
Zhadu (16359) skrev:... der sidder og følger med i raketopsendelsen på TV2 News
Ja, det er et fremragende eksempel på awesome journalistik. 95% af deres dækning består af højtlæsning fra Ing - de 5%, de selv sidder og improviserer sig frem til, har givet os perler som den konsekvente omtale af raketten som "rumskibet".
Jeg er nu hjemme i mit eget hjem, som jeg betaler for med mine egne hårdt tjente SU-penge!
Hvis nogen er i nærheden af DR Byen, så hop lige forbi, så byder jeg på kage. Altså, Brydes Allé 23, Vær. 826 på syvende.
Hvis nogen er i nærheden af DR Byen, så hop lige forbi, så byder jeg på kage. Altså, Brydes Allé 23, Vær. 826 på syvende.
Oh, and btw:
http://www.speedtest.net/result/941619609.png (på en 100/100-forbindelse). YEAH!
( http://www.pingtest.net/result/23517110.png )
http://www.speedtest.net/result/941619609.png (på en 100/100-forbindelse). YEAH!
( http://www.pingtest.net/result/23517110.png )
...der så The Hitchhikers Guide To The Galaxy i nat :O
...der blev skuffet D:
...der muligvis havde for høje forventninger, og derfor giver jer andre skylden :P
...der skal have læst bøgerne! :D
...der blev skuffet D:
...der muligvis havde for høje forventninger, og derfor giver jer andre skylden :P
Negative mennesker vs 2 brugere der iløbet af helpdesks første 2 minutter kunne give os skylden for at de ikke kunne huske deres password og/eller ikke kunne finde ud af at ændre det -.-
bruger - indtaster password, skal ændre det, udfylder "new password" og trykker >ENTER< for at komme ned til "retype new password" -.- så SKAL det jo gå galt
bruger - indtaster password, skal ændre det, udfylder "new password" og trykker >ENTER< for at komme ned til "retype new password" -.- så SKAL det jo gå galt
...der ikke fatter den "hvorfor skal jeg huske mit kodeord da jeg ikke bruger det til hverdag" mentalitet, som mange brugere har.
...der ufattelig mange gange har været ude for kunder der mener at jeg som IT-konsulent, lige har deres e-mail kode i hovedet eller lignende.
...der ufattelig mange gange har været ude for kunder der mener at jeg som IT-konsulent, lige har deres e-mail kode i hovedet eller lignende.
Hithlum (16379) skrev:@Niobe var du ikke i gang med at tage det? : D and btw, når du får det, køb en r1'er og lad mig lååne den!
Nej, prøver at spare op. :P Tror sq ikke at det bliver en R1 (1000 cc er lige voldsom nok) til mig i første omgang, starter blødt ud med den lille Ninja. :) Så har jeg sq også råd til hus og hund og bil ved siden af. ;)
Vi har en kunde hvor brugerne har 4 passwords.. Nogle enkelte brugere har 5.. Det synes de er fuldstændig uacceptabelt at de skal kunne huske..SlettetBruger (16385) skrev:Negative mennesker vs 2 brugere der iløbet af helpdesks første 2 minutter kunne give os skylden for at de ikke kunne huske deres password og/eller ikke kunne finde ud af at ændre det -.-
Hvem der bare havde så lidt at skulle huske ^^
pewbe (16382) skrev:...der så The Hitchhikers Guide To The Galaxy i nat :O
...der blev skuffet D:
… der synes at filmen er væsentlig bedre, efter at man har læste et par af bøgerne. :)
... der smånervøst kigger ud af vinduet efter grise over tagtoppene.
http://politiken.dk/tjek/digitalt/billede/1052681/... er det bare mig eller er TDC kommet med en fornuftig plan? Jeg vil se produktet blive lanceret før jeg tror på det, men det bliver da en hel underlig fornemmelse at TDC kunne blive ens foretrukne valg :p
http://politiken.dk/tjek/digitalt/billede/1052681/... er det bare mig eller er TDC kommet med en fornuftig plan? Jeg vil se produktet blive lanceret før jeg tror på det, men det bliver da en hel underlig fornemmelse at TDC kunne blive ens foretrukne valg :p
de har snakket om det længe, det sidste jeg hørte var at det skulle komme omkring nytår. Men Politiken har da godt nok ikke styr på den sidste del om FTA-programmeroxxy (16390) skrev:... der smånervøst kigger ud af vinduet efter grise over tagtoppene.
I dag kan helt gratis og uden abonnement hos nogen tv-udbyder modtage DR1, DR2, TV2, DR Update, DR K, DR Ramasjang, DR HD, en folketingskanal og en kanal med TV2-regionernes ekstra programmer. Det kræver bare en stue- eller tagantenne og et nyere fjernsyn.
Det er svært at tage artiklen seriøst, når den indeholder informationer som er direkte forkerte. Jeg betaler to gange om året mere end tusind kroner for at se de såkaldte "helt gratis" kanaler.
Ronson (16391) skrev:de har snakket om det længe, det sidste jeg hørte var at det skulle komme omkring nytår. Men Politiken har da godt nok ikke styr på den sidste del om FTA-programmeroxxy (16390) skrev:... der smånervøst kigger ud af vinduet efter grise over tagtoppene.
Så er det bare mig der har misset nyheden. Vil da glæde mig meget hvis produktet bliver lanceret (og det rent faktisk er en mulighed at få mere end 3 kanaler uden at skulle give det samme som en stor tv pakke)
Og tjah det er jo ikke helt galt, programmerne er boxers free to air, så der er lige folketings tv'et for meget (og tv2s lokale? ved ikke lige noget om dem), resten er jo sådan set rigtigt nok.
Mort (16392) skrev:I dag kan helt gratis og uden abonnement hos nogen tv-udbyder modtage DR1, DR2, TV2, DR Update, DR K, DR Ramasjang, DR HD, en folketingskanal og en kanal med TV2-regionernes ekstra programmer. Det kræver bare en stue- eller tagantenne og et nyere fjernsyn.
Det er svært at tage artiklen seriøst, når den indeholder informationer som er direkte forkerte. Jeg betaler to gange om året mere end tusind kroner for at se de såkaldte "helt gratis" kanaler.
Som de så smukt skriver på DR og på kulturministeriet, så er det en apparat afgift du betaler, du betaler ikke for at kunne se DR, det er gratis for alle :D Så du betaler for at få lov at have dit TV/PC/Mobil ikke for at se DR. (hurrah for flueknepperi)
Derudover syntes jeg slet ikke det rører ved artiklens seriøsitet, det er bare dig der er bitter over at betale licens (hvilket også er helt fair).
oxxy (16394) skrev:Som de så smukt skriver på DR og på kulturministeriet, så er det en apparat afgift du betaler, du betaler ikke for at kunne se DR, det er gratis for alle :D Så du betaler for at få lov at have dit TV/PC/Mobil ikke for at se DR. (hurrah for flueknepperi)
Derudover syntes jeg slet ikke det rører ved artiklens seriøsitet, det er bare dig der er bitter over at betale licens (hvilket også er helt fair).
Jeg har ikke noget imod at betale licens, så jeg er på ingen måde bitter over det. Jeg kan til gengæld godt forstå at andre er bitre over at betale licens, når de ikke ser TV.
At sige at det ikke er er fjernsynsprogrammerne jeg betaler for er at forvride sandheden. Pengene går ikke til producere apparaterne, de går til at producere TV og radio programmerne. At de har kastet marketingsfolk efter det, for at få det til at lyde som mere legitimt end en tvungen regning, ændrer ikke ved at jeg betaler licens for at få lov til at se fjernsyn.
NioBe (16387) skrev:Nej, prøver at spare op. :P Tror sq ikke at det bliver en R1 (1000 cc er lige voldsom nok) til mig i første omgang, starter blødt ud med den lille Ninja. :) Så har jeg sq også råd til hus og hund og bil ved siden af. ;)
en 2008 R1, den lækreste efter min mening, er ikke så dyr (;
250'eren? Hvis jeg var dig ville jeg have YZF-R125'eren : D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.