mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er skede up-close.LinguaIgnota (14601) skrev:Jeg ser fisse-programmet på Tv2. Fy for helvede. Skam jer, klamme kællinger.
EDIT:
Får DU taget celleprøve?
Hendes tarm forsøgte at flygte ud igennem hendes fisseåbning, Daniel! Det er kraftedeme noget af det klammeste jeg nogensinde har set.
Blæren var vist medskyldig.LinguaIgnota (14603) skrev:Hendes tarm forsøgte at flygte ud igennem hendes fisseåbning, Daniel! Det er kraftedeme noget af det klammeste jeg nogensinde har set.
Nu ser man en fin skede, hvor de ydre/indre/kage skamlæber vist er fjernet.
Tarmen forsøgte at flygte nedefra, blæren kom flyvende fra toppen. Jeg er bange. :'(
Til forundersøgelsen så man hendes tarm stikke hovedet frem, da hun pressede. Man. Så. Hendes. Tarm. I. Hendes. Fisse.
Til forundersøgelsen så man hendes tarm stikke hovedet frem, da hun pressede. Man. Så. Hendes. Tarm. I. Hendes. Fisse.
Hvorfor får kvinden ikke bare fjernet ovarierne?!
Rektal Prolaps?!
"Hvis du er sart, bør du ikke kigge med nu."
FÅÅÅRK, ANAL ACTION!
Rektal Prolaps?!
"Hvis du er sart, bør du ikke kigge med nu."
FÅÅÅRK, ANAL ACTION!
Åh gud, den gamle dame tømmer tarmen med hånden. Jeg har det skidt.
OH GOD, DE BILLEDER KOMMER ALDRIG UD AF MIT HOVED IGEN!
*stikker finger ind*LinguaIgnota (14610) skrev:Åh gud, den gamle dame tømmer tarmen med hånden. Jeg har det skidt.
Nice and tight.
Citat slut.
Edit:
"Har hun endelig set enden på sit tarmproblem?" Høhø.
Mort (14614) skrev:Er du nedtrygt over at Newz LAN er overstået eller er du løbet tør for kage ?
Begge dele :'(
LinguaIgnota (14606) skrev:Tarmen forsøgte at flygte nedefra, blæren kom flyvende fra toppen. Jeg er bange. :'(
Hva satan er jeg nu gået glip af ...
.. der takker ydmygt - og kan konstatere, at efter man har editet i to forskellige .msi-filer med Orca og har lavet to "tomme" filer istedet for iPodService.exe og iPodService.dll, så starter iTunes nu op i Windows XP x64.
.. der ikke håber, at min kollega skal tilslutte en ipod til sin pc. :D
.. der ikke håber, at min kollega skal tilslutte en ipod til sin pc. :D
Der hører Infected. Krypterie og apocalyptica. semi højt. så brugere holder sig fra at komme ind og forstyre mig.
Jeg har travlt. min eneste kollega i den her uge har meldt sig syg
...Der synes MS' nye streetview er nizzle
http://www.engadget.com/2010/07/28/microsoft-stree...
Så må vi se om google stjæler den også ^^
Jeg har travlt. min eneste kollega i den her uge har meldt sig syg
...Der synes MS' nye streetview er nizzle
http://www.engadget.com/2010/07/28/microsoft-stree...
Så må vi se om google stjæler den også ^^
LinguaIgnota (14601) skrev:Jeg ser fisse-programmet på Tv2. Fy for helvede. Skam jer, klamme kællinger.
Det var fandme klamt!
Man kan sige hvad man vil Men når man som ene sønderjyde iblandt en masse der kun svagt forstår een. pludselig får besøg på kontoret af en anden sønderjyde... Kæft hvor er det rart.
Forestill jer at arbejde i et firma kun med sønderjyder. der ikke forstår hvad du siger...
...Der savner sin tidligere arbejdsplads nede sydpå ^^
Forestill jer at arbejde i et firma kun med sønderjyder. der ikke forstår hvad du siger...
...Der savner sin tidligere arbejdsplads nede sydpå ^^
...Der gætter på Caek er i Chicago. Som lige er det eneste sted jeg kan komme i tanker om der er morgen nu.
Siden hvornår er man begyndt at navngive måltider i forhold til hvornår man står op? ^^
Siden hvornår er man begyndt at navngive måltider i forhold til hvornår man står op? ^^
Zhadu (14630) skrev:... der lige har gennemført Starcraft 2: Wings of Liberty campaign på normal
Lyder som en kort kampagne.
Zhadu (14632) skrev:Den var faktisk okay lang. Jeg har bare gamet næsten uafbrudt siden jeg købte spillet til midnats åbningen.
GEEK!
Rasmus064 (14634) skrev:...der har fået ny mus.
...Der pt bruger en Logitech Nano, en optisk mus fra Logitech.
Min bedste mus - som jeg stadig synes klare sig bedre end nogen af de andre 10x dyrer banditter man kan få. er en Logitech firstpilot+ wheel. Kugle mus :)
..
Pfft, en god, gammeldags (og billig) X-750BF (lasermus) er alt, hvad man behøver.
Dens triple-click er dejlig at bruge til navigering i Windows.
Dens triple-click er dejlig at bruge til navigering i Windows.
...der har endnu en grund til at hade dagens unge. Igen er der blevet stjålet fra vores lille bod hvor vi sælger penge. Sølle 30 kroner. Og den glasskål de lå som min mor har brugt megen tid på at pynte... der er aldrig blevet stjålet nogen frugter eller andet. "Fuck jordbær, jeg skal ha 30kr til ciger"
Btw så er der intet unaturligt I at tarmene prøver at smutte ud hvis skedevæggen er blevet lidt slap. Knipeøvelsee kan fikse det
:p
Btw så er der intet unaturligt I at tarmene prøver at smutte ud hvis skedevæggen er blevet lidt slap. Knipeøvelsee kan fikse det
:p
Der er voldsomt store prisforskelle; Bog og Idé sælger den til 400 bobs.gnarfsan (14643) skrev:...der spiller Starcraft II... god underholdning til 250 kr!
.. der lige poster et link med et billede af mine hunde, så håber jeg i vil stemme på dem :)
http://billedkonkurrence.topdanmark.dk/image/359
Og nej, der er ikke noget med at signe up eller noget som helst, bare tryk på en stjerne :)
http://billedkonkurrence.topdanmark.dk/image/359
Og nej, der er ikke noget med at signe up eller noget som helst, bare tryk på en stjerne :)
Jeg siger ikke, at dine hunde er grimme, jeg siger bare, at jeg ville have større chance for at vinde, hvis jeg klistrede et par ører på min røv, spredte ballerne og fugtede hullet. Eller hey, jeg kunne også presse en kvart pølle ud - så ville den have en åh-så-nuttet, brun snude.
Hvor fanden lagde jeg den limstift...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.