mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der ikke har drukket i 2 måneder nu. hvis ikke mere.
iløbet af 2 mdr har jeg kun én gang hængt ud med nogen kammerater.
Det sociale liv går helt i stå når man skal spare penge.
SlettetBruger (14555) skrev:...Der ikke har drukket i 2 måneder nu. hvis ikke mere.
Man kan da godt være sammen med venner uden at bruge penge? :)
Morphin (14557) skrev:...der ikke fik jobbet på McD :'(
Hvor synd for dig :( De søger i Lidl, i Nyborg ;)
..der lige er stået op.
Jonasdonbaek (14558) skrev:Man kan da godt være sammen med venner uden at bruge penge? :)
Ikke hvis man bor på landet og skal køre til byen for at hænge ud ^^
... Der siger godmorgen
SlettetBruger (14559) skrev:Ikke hvis man bor på landet og skal køre til byen for at hænge ud ^^
... Der siger godmorgen
Ja okay :(
De kunne komme til dig? :D
oxxy (14561) skrev:SlettetBruger (14559) skrev:Ikke hvis man bor på landet og skal køre til byen for at hænge ud ^^
... Der siger godmorgen
dovne sønderjyder der ikke ved hvordan man bruger en jernhest...
Joda. men min tid er i forvejen ret begrænset pga løb og arbejde. så det er udelukket
Selvom jeg har en 3000kr's cykel jeg har brugt én gang iår :/
Ville bruge den til motion men fandt ud af løb er sjovere ^^
Elskov (14562) skrev:... der missede min bus og derfor kommer et kvarter for sent til en times samtale med en læge, der sikkert igen vil foreslå mig flere piller...
måske han skulle foreslå en elektronisk kalender med alarm funktion i stedet så du ikke misser din bus, tvivler på piller får dig til at nå dem oftere ^^
SlettetBruger (14563) skrev:oxxy (14561) skrev:SlettetBruger (14559) skrev:Ikke hvis man bor på landet og skal køre til byen for at hænge ud ^^
... Der siger godmorgen
dovne sønderjyder der ikke ved hvordan man bruger en jernhest...
Joda. men min tid er i forvejen ret begrænset pga løb og arbejde. så det er udelukket
Selvom jeg har en 3000kr's cykel jeg har brugt én gang iår :/
Ville bruge den til motion men fandt ud af løb er sjovere ^^
så løb da ind til dine venner *rolleyes*
...der var ude og tage billeder af en græshoppe der var villig til at stå model. http://picasaweb.google.dk/Zenia86/BillederUdeIDet...
Ok WTF
...Der skal arbejde 1 time længere
Her for tiden har vi aftalt at een person møder halv 8 men går tidligere og passer telefonen. og en anden bliver til 1630 for at passe telefonen men møder tidligere
Vi er kun 2 på arbejde pga ferie.
Jeg startede tidligt idag.. han er smuttet så nu må jeg passe telefonen.
gargh "team" min bare røv
...Der skal arbejde 1 time længere
Her for tiden har vi aftalt at een person møder halv 8 men går tidligere og passer telefonen. og en anden bliver til 1630 for at passe telefonen men møder tidligere
Vi er kun 2 på arbejde pga ferie.
Jeg startede tidligt idag.. han er smuttet så nu må jeg passe telefonen.
gargh "team" min bare røv
...der afmonterede et sidespejl på en bil for en halv times tid siden.
Billisten, der synes han ville overhale en venstresvingende bil, højre om ind over cykelstien, ville af en eller anden grund ikke snakke med mig bag efter.
Billisten, der synes han ville overhale en venstresvingende bil, højre om ind over cykelstien, ville af en eller anden grund ikke snakke med mig bag efter.
Jeg var på cykel og han kørte ind foran mig.
Måtte så støtte mig til hans sidespejl for ikke at køre ind i ham :)
Jeg var på cykel og han kørte ind foran mig.
Måtte så støtte mig til hans sidespejl for ikke at køre ind i ham :)
...Der har sugemærker på armen.
Fra vores ænder.
Det kommer måske ikke bag på nogen.
:P de kan godt li at bide
...Der siger:
Intelligente dyr som mennesker, delfiner og aber har det med at dyrke sex for sjov. ^^ No shit, det forklare hvorfor kristne først knalder når de er indgået i et ægteskab :D
Fra vores ænder.
Det kommer måske ikke bag på nogen.
:P de kan godt li at bide
...Der siger:
Intelligente dyr som mennesker, delfiner og aber har det med at dyrke sex for sjov. ^^ No shit, det forklare hvorfor kristne først knalder når de er indgået i et ægteskab :D
Ronson (14584) skrev:Kobber naturligvis, det er jo ikke en landsby med røven fuld af fiber jeg bor i.
Great ^^
*terra gnubber sig selv på hans kobberbelagte forplantningsorgan
gnarfsan (14578) skrev:..der også har købt SCII men stadig er på arbejde :-(
Og?
doh09 (14579) skrev:Hvis mor troede han var blevet slået ned fordi han havde et sugemærke på kinden :P
der er kommet hjem fra æ' dame
der næsten ikke fik love at tage hjem :D
..der mangler en rating der hedder "frækt"..
...Der godt vil trække tråden ind på rette kurs. væk fra "facebook status" tråd og ind på "sjove "fakta om mig" tråden
...Der altid blivet gruppepresset til at wanke, Når jeg glemmer you+enter i addresse feltet ikke længere sender mig til youtube
...Der altid blivet gruppepresset til at wanke, Når jeg glemmer you+enter i addresse feltet ikke længere sender mig til youtube
...der siger til Caek at hun skulle komme en tur til Møn, så kunne hun få en rundvisning til samtlige Møns seværdigheder fra cyklens bagagebærer.
Caek of Doom (14593) skrev:... der siger til Jakob at det ville jeg med glæde, hvis jeg vidste hvor Møn var.
http://en.wikipedia.org/wiki/Møn
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.