mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
....der lige er flyttet Sverige...
...der nu VED at Sverige IKKE er tæppe bombet med fiber.
...der vil mene det er nemmere at få fiber i Danmark end i Sverige.
...der glæder sig til at punke pirater/kelger næste gange de lyver om svensk fiber og dens udbredelse...
...der nu VED at Sverige IKKE er tæppe bombet med fiber.
...der vil mene det er nemmere at få fiber i Danmark end i Sverige.
...der glæder sig til at punke pirater/kelger næste gange de lyver om svensk fiber og dens udbredelse...
Wrong. Ronson er da hottest! http://newz.somethingevil.dk/gallery/Billeder/DSCN...ZiN (14447) skrev:... der påpeger at det bedste profilbillede må være af Zhadu.
Tumleren (14457) skrev:..der er blevet hacked - Tak gode ven, fordi du loggede ind på min account med en keylogger lige efter du selv var blevet hacked
Hvorfor kender din ven dit password?
Tumleren (14457) skrev:..der er blevet hacked - Tak gode ven, fordi du loggede ind på min account med en keylogger lige efter du selv var blevet hacked
Hvis din ven kender dit password, og hvis du ikke har fået fat i en authenticator er du selv ude om det.
^^
Til held for dig er blizzard temmelig large overfor sådan noget. så det er relativt nemt at få sine ting igen.
Bare man dog kunne være RonRons pibe - bare for en dag.
Oh well, så må man vel nøjes med at tage en spiller til hans billede.
LinguaIgnota (14461) skrev:Bare man dog kunne være RonRons pibe - bare for en dag.
Jeg tror du vil blive bappet godt så!
Stargate (14465) skrev:.... der gerne vil give Caek of Doom en klat sød yoghurt *SS*
Det er der mange der vil ;)
Ronson (14472) skrev:caek var josurmobset da jeg gik.
Det var bare fordi jeg savnede dig så meget!
...der blev færdig med forlygten til cyklen.
...der går fra omkring 20 lumen fra den gamle dynamolygte, til omkring 200 med den nye.
...der går fra omkring 20 lumen fra den gamle dynamolygte, til omkring 200 med den nye.
Så er det lige før, du skal have en knap til at slukke langlyset med.
Så er det lige før, du skal have en knap til at slukke langlyset med.
..der snuser rundt og sapper hordes, og derefter "knepper" dem, i Strangethorn Vale
..hvor er jeg ond!
..hvor er jeg ond!
Caek of Doom (14464) skrev:... der lige har drukket en liter mælk <3
Why?
Jonasdonbaek (14477) skrev:..der snuser rundt og sapper hordes, og derefter "knepper" dem, i Strangethorn Vale
..hvor er jeg ond!
Mindes at jeg for ikke lang tid siden løb rundt og nakkede Alliance scum i samme område.
I er kraftedme nogen knaldhatte. ingen ære. venter til man lige har lavet lidt questing og har lav HP og Mana og så slår i til og mener i er seje.
Pff.
Hvilken server er du på?
SlettetBruger (14478) skrev:Why?Jonasdonbaek (14477) skrev:..der snuser rundt og sapper hordes, og derefter "knepper" dem, i Strangethorn Vale
..hvor er jeg ond!
Mindes at jeg for ikke lang tid siden løb rundt og nakkede Alliance scum i samme område.
I er kraftedme nogen knaldhatte. ingen ære. venter til man lige har lavet lidt questing og har lav HP og Mana og så slår i til og mener i er seje.
Pff.
Hvilken server er du på?
Lyder hyggeligt ^^
Derfor behøver vi jo ikke være sådan, alle sammen :P
Ravencrest ;)
Caek of Doom (14479) skrev:Fordi mælk er godt?
Kommer an på hvad du mener med godt ^^
Jonasdonbaek (14480) skrev:Lyder hyggeligt ^^
Ravencrest ;)
Næ, det er derfor jeg holder en pause fra det ligenu. er på samme med en mage ved navn Vicker tror jeg. han spawnraper konstant. Så nu venter jeg til han er stege til lvl så jeg kan spille i fred ^^
Hehe :P næ mælk er da fint, ^^ man skal drikke hvad man har lyst til. Sålænge det er smagen hun mener er godt så er hun undskyldt :P
SlettetBruger (14481) skrev:Kommer an på hvad du mener med godt ^^Jonasdonbaek (14480) skrev:Lyder hyggeligt ^^
Ravencrest ;)
Næ, det er derfor jeg holder en pause fra det ligenu. er på samme med en mage ved navn Vicker tror jeg. han spawnraper konstant. Så nu venter jeg til han er stege til lvl så jeg kan spille i fred ^^
..fuck en tard, du kan da bare pwne ham? :)
Jonasdonbaek (14484) skrev:..fuck en tard, du kan da bare pwne ham? :)
Som warlock? i don't think so. han gir mig aldrig chancen for at få fuldt HP og mana inden ^^
Ronson (14487) skrev:HVORFOR ER DER INGEN DER TÆNKER PÅ KALKEN!!?
FORDI DEN HAR VI IKKE BEHOV FOR, LIGESOM ALLE ANDRE PATTEDYR HAR VI KUN BRUG FOR MODERMÆLK I DEN TIDLIGE OPVÆKST!
DER ER DOBBELT SÅ MEGET KALK I 100 GRAM PERSILLE SOM DER ER I MÆLK!
DU GNASKER BARE I LORTET, KÆRE VEN.SlettetBruger (14489) skrev:DER ER DOBBELT SÅ MEGET KALK I 100 GRAM PERSILLE SOM DER ER I MÆLK!
DET BEHØVER JEG IKKE :D DER ER LÆNGE KALK NOK I ALT ANDET MADVARE. DET ER EN MYTE AT VI SKAL INDTAGE SÅ MEGET KALK SOM SÅ MANGE TROR. NÆ SPIS DIN DAGLIGE SALAT OG DU ER DÆKKET MEGET GODT IND!
I RENDER VEL HELLER IKKE AT TROR MAN _SKAL_ DRIKKE 10 GLAS VAND OM DAGEN?
I RENDER VEL HELLER IKKE AT TROR MAN _SKAL_ DRIKKE 10 GLAS VAND OM DAGEN?
http://www.foedevarestyrelsen.dk/nyheder/pressemeddelelser/2006/drik_vand_ikke_overdrevne_maengder.htm skrev:Den nyeste forskning anbefaler, at man drikker ca. 1½ liter væske om dagen. Kroppen har brug for ca. 2½ liter væske i døgnet. Gennem maden får vi tilført ca. 1 liter væske, så drikkevarerne skal forsyne kroppen med resten af væskebehovet på ca. 1½ liter.
learn 2 use steam/isoElskov (14497) skrev:... der keeeder sig. Mine bøger, computerspil, tegnegrej, film, alt ligger i Århus. Og jeg sidder i Nordjylland med intet at lave.
gnarfsan (14498) skrev:#14497
...der siger at du da altid kan se nogle southpark episoder?
southpark er ikke mig.. Jeg er til the simpsons, bare ikke lige nu..
Daniel-Dane (14499) skrev:learn 2 use steam/iso
Jeg har steam, men er ikke i gaming mood..
... der har tegnet til ZiN, fordi man ikke kan finde ordentlige troldmænd på google...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.