mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (14401) skrev:...der mistænker Elskov for at være albino
... der mistænker gnarfsan for at have ret.
... der lavede den flotteste fletning på ZiN xD
... der har løjet. ZiN er ikke den eneste rigtige mand ved LAN'et. Rasmus[some numbers] har også langt hår :P
...der lige har lært på den hårde måde, at man ikke skal sende en raket/missil/whatever der eksploderer afsted, når der er en sommerfugl lige foran en XD
...der nu har skudt en raket/missil/whatever der nu eksploderer af sted mod en sommerfugl (i næsten sikker afstand denne gang), hvorefter det sagde "BANG!", og den var væk :D
...der nu har skudt en raket/missil/whatever der nu eksploderer af sted mod en sommerfugl (i næsten sikker afstand denne gang), hvorefter det sagde "BANG!", og den var væk :D
...der har fundet et sødt kæledyr som folk ikke bare går hen og klapper.
Jakob Jakobsen (14405) skrev:...der har fundet et sødt kæledyr som folk ikke bare går hen og klapper.
Det ligner et stort pindsvin :D
...der er ude og køre med familien. Til bilka I sønderborg. Vi kører bag en opel meriva, med påklistret apple logo under DK mærket. Applefan? I think not. Han kører som en idiot. Helt op I røven på den næste bil. Dvs I 1 ud af 1 tilfælde, 100% kører apple inficerede mennesker som aber med sukkerrus. ^^
O... der undre sig over et nybygget rundkørsel inden den store bro I sdrborg. Man kommer kørene. Så er der en bakke og 5 meter efter kommer der en rundkørsel. Håber ikke de sætter hastigheden op på 80 der, når de er færdige. Det gir uheld ^^
SlettetBruger (14408) skrev:...der er ude og køre med familien. Til bilka I sønderborg. Vi kører bag en opel meriva, med påklistret apple logo under DK mærket. Applefan? I think not. Han kører som en idiot. Helt op I røven på den næste bil. Dvs I 1 ud af 1 tilfælde, 100% kører apple inficerede mennesker som aber med sukkerrus. ^^
Hvad er det dog for en gang irrelevant pis at lukke ud?
Jeg kan ikke klare den selvfede måde du er på.
SlettetBruger (14410) skrev:O... der undre sig over et nybygget rundkørsel inden den store bro I sdrborg. Man kommer kørene. Så er der en bakke og 5 meter efter kommer der en rundkørsel. Håber ikke de sætter hastigheden op på 80 der, når de er færdige. Det gir uheld ^^
Burde du ikke blive kommunal vejarbejder? Så god som du er til det fag.
Men husk at den også bliver stor på et tidspunkt, og så er den knapt så nuttet
...der påpeger at der er tale om et hulepindsvin.
Det har dog tabt piggene, som de kan gøre hvis de bliver angrebet eller bliver syge.
Det har dog tabt piggene, som de kan gøre hvis de bliver angrebet eller bliver syge.
... som var et eller andet sted i udlandet i weekenden, hvor der var nogle mennesker med ens navne, som talte engelsk det meste af tiden, og den ene af dem grinte som bare fanden. Så kom en mand med orange hår og pibe forbi for at holde en smadret compaq i hånden, medens der blev taget gruppefoto.
...Der har lavet absolut intet i weekenden.
men til trøst har jeg heller ikke gamet wow.
Bare leget med boxee og fundet den bedste måde at rippe film på
men til trøst har jeg heller ikke gamet wow.
Bare leget med boxee og fundet den bedste måde at rippe film på
Hvor mange var i?
Sultede i ham gutten i midten?
Tager med næste år. med en konsol og hvad der nu er aktuelt af Call of duty spil - hvis jeg regner rigtigt er det Call of duty modern warfare 8
Sultede i ham gutten i midten?
Tager med næste år. med en konsol og hvad der nu er aktuelt af Call of duty spil - hvis jeg regner rigtigt er det Call of duty modern warfare 8
shit har i overvejet om i sku bruge autofokus på det kamera? :P
http://newz.somethingevil.dk/gallery/Billeder/DSCN...
http://newz.somethingevil.dk/gallery/Billeder/DSCN...
...der af en eller anden grund hverken kan være udenfor, eller have åbne vinduer.
SlettetBruger (14429) skrev:Er du i bibelsk tid Jakob? for så er det bad newz
Du har da vist ikke fulgt meget med?
rimeligt syret alligevel :S, evt. få fat i en af de der elektriske fluesmækkere der rister fluerne og stik den ud af vinduet ^^
og OPTAG det, ka lige forestille mig
*stikker fluesmækkeren ud*
*BOOOOOOOOOOOM*
*myggene er nu døde og der hvor de før fløj er der en paddehattesky....*
pyt med om der ryger en arm eller et ben med i købet, du kommer på YOUTUBE!!! epic fame!
og OPTAG det, ka lige forestille mig
*stikker fluesmækkeren ud*
*BOOOOOOOOOOOM*
*myggene er nu døde og der hvor de før fløj er der en paddehattesky....*
pyt med om der ryger en arm eller et ben med i købet, du kommer på YOUTUBE!!! epic fame!
..der undre sig lidt over hvorfor der blev taget så mange billeder af en ødelagt computer, til Newz LAN.
gnarfsan (14436) skrev:Meh, brug napalm. Lad ikke al den palmedyrkelse i Borneos skovområder være forgæves!
:'D
...Der er kommet på arbejde. her er MEGET meget stille.
Derfor har han taget sin stationær med som han kan reparere, og hans bærbar der kan rippe film og kører boinc mens han arbejder.
Caek of Doom (14440) skrev:... der er sulten :(
...Der går ned og henter rundstykke kl 8
Ciabatta med ost mmm
Og måske en kao
Jakob Jakobsen (14119) skrev:...der har fået brugt lidt for mange penge i dag.
...der syntes han skulle have et S90 til når han ikke kan have sit Dslr med.
Jeg har et S80 der kun har taget meget få billeder hvis det har interesse, det bliver ikke brugt da min kæreste mener at et 450D er et fint kompaktkamera at have i håndtasken.
... der lige fik indhentet to ugers newz tråde =O
good to have u back bro
... der får det værste hundeæde. tørre ris med karrysovs. kantinen stinker om sommeren. og ikke på den gode måde
... der lige spyttede dertilhørene kylling ud fordi det er rødt, lugter af svovl og er pisse blødt
... der får det værste hundeæde. tørre ris med karrysovs. kantinen stinker om sommeren. og ikke på den gode måde
... der lige spyttede dertilhørene kylling ud fordi det er rødt, lugter af svovl og er pisse blødt
Elskov (14445) skrev:... der vil kåres som vinder af "bedste profilbillede"
...Der pludselig får lyst til at læse Quark
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.