mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (13599) skrev:...der tror Caek og en sæl da sæler også er blævret.
... der ikke fatter hvad Rasmus skriver
Rasmus064 (13599) skrev:...der tror Caek og en sæl da sæler også er blævret.
Warranty void if seal is broken
SlettetBruger (13616) skrev:Definer is..
For med manglen på afriming i vores fryser har vi nok lidt mere end 110
Jeg har sådan nogle is i frysen. Dog kun de grønne og blå ;)
...der ikke kan holde varmen ud
Jeg er viking, ikke grillkylling
...der nok ender med at flytte til Norge i mine gamle dage
SlettetBruger (13621) skrev:...der ikke kan holde varmen ud
Så spis noget flødeis!
...der er træt af DR HD's ligegyldige, overfladiske, opblæste illustreret videnskabs-agtige indhold..
Jeg forestiller mig der sidder to tretten-årige knægte der vælger programmerne sådan:
"ÅÅÅÅÅÅÅÅRH HVAD!!!11 Det ser nice ud! KØB KØB KØB!! Hvad handler det i øvrigt om? Nej ligemeget, det er I FUCKING HD!"
Jeg forestiller mig der sidder to tretten-årige knægte der vælger programmerne sådan:
"ÅÅÅÅÅÅÅÅRH HVAD!!!11 Det ser nice ud! KØB KØB KØB!! Hvad handler det i øvrigt om? Nej ligemeget, det er I FUCKING HD!"
...der har grillet hos de gamle.
...der nøjedes med salat da hans moder mente at man godt kunne bruge lampeolie til at tænde grillen med.
...der nøjedes med salat da hans moder mente at man godt kunne bruge lampeolie til at tænde grillen med.
SlettetBruger (13625) skrev:det lyder ikke sundt med lampeolien
Jeg prøvede at smage på en pølse, men den var uspiselig og ja, jeg tror heller ikke det er specielt sundt. Bruger selv altid en starter og et par aviser.
SlettetBruger (13627) skrev:Vi bruger benzin, der er sjovere, og lugter bedre
Jeg foretrækker denne metode. Den er også lidt hurtigere.
..der har en nabo der gjorde dette i dag da han skulle grille: Første filede han gril risten med en stålrenser, så tændte han for kullene med massere af tændvæske, så smed han bøfferne på, ham glemte lige at tørre de små ruststumper af. Efter lidt tid taber han den ene bøf på terrassen, så lagde han den bare på grillen igen.
Fy for helvede!
Godt det ikke er mig der har tyndskid den næste uge! :D
Fy for helvede!
Godt det ikke er mig der har tyndskid den næste uge! :D
Der er ingen sundhedsmæssig fare ved at den ryger en tur på fliserne hvis den enten bliver spist med det samme (bakterierne kan ikke nå at formere sig), eller at den ryger tilbage på grillen (Bakterier bliver dræbt).
Det er mere tændvæsken jeg ikke kan lide, mange lader den ikke brænde af, før de kommer mad på grillen.
Der er ingen sundhedsmæssig fare ved at den ryger en tur på fliserne hvis den enten bliver spist med det samme (bakterierne kan ikke nå at formere sig), eller at den ryger tilbage på grillen (Bakterier bliver dræbt).
Det er mere tændvæsken jeg ikke kan lide, mange lader den ikke brænde af, før de kommer mad på grillen.
Jakob Jakobsen (13630) skrev:#13629
Okay, det vidste jeg ikke!
Det kan jeg heller ikke.
Men jeg synes virkelig det var ulækkert med rusten!
..der har to 1.5 liters colaer i køleskabet, de står begge to i lågen af køleskabet. Den ene af dem har dannet en form for slushice :D
...der synes [url= California[/url] er det bedste kørenummer, men det skal være versionen fra Hell Freezes Over.
Jeg kan godt lide at høre Danmarksmester, når jeg kører bil. Det må være noget jeg har fra min mormor.
Jeg hører ellers aldrig radio (undtagen et par podcasts fra P1), men i bilen er alt fair game - så den står tit på 100 FM. Og hver sommer adopterer jeg et eller to elendige popnumre, som jeg tvinger mig selv til at elske.
Det var sådan det gik til, at Shakira fik en plads i mit hjerte. Men igen; kun når jeg kører bil.
Jeg hører ellers aldrig radio (undtagen et par podcasts fra P1), men i bilen er alt fair game - så den står tit på 100 FM. Og hver sommer adopterer jeg et eller to elendige popnumre, som jeg tvinger mig selv til at elske.
Det var sådan det gik til, at Shakira fik en plads i mit hjerte. Men igen; kun når jeg kører bil.
Der må være et eller andet ved biler som gør, at man mister al sans for anstændig opførsel. Mange piller f.eks. næse, når de holder for rødt, og SlettetBruger spiller pik - jeg har så valgt at høre 100 FM.
LinguaIgnota (13641) skrev:når de holder for rødt, og SlettetBruger spiller pik - jeg har så valgt at høre 100 FM.
Har egentlig tænkt på at en del lastbilchaufføre eller andre der sidder højt har fået et grimt syn når de kørte forbi mig ^^
...der mener at det er sådan noget her journalister skal lave... få skandaler og fup frem i lyset... og ikke bare hvad fru aniston nu har lavet af nykker. eller alt det andet copy paste
SlettetBruger (13644) skrev:...der mener at det er sådan noget her journalister skal lave... få skandaler og fup frem i lyset... og ikke bare hvad fru aniston nu har lavet af nykker. eller alt det andet copy paste
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1371600....
...der er kommet til at slå over på DK4 og får en umenneskelig lyst til at kneppe helene fischer.. synd hun er tysker :/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.