mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
(Der skal være omvendt ordstilling, når en sætning indledes med visse adverbier (heriblandt 'måske').)Ronson (13646) skrev:Måske jeg bliver lidt sejere hvis jeg nu skriver noget om det i samtlige videoer.
Terra -- Så lær dog din grammatik 101 n00b ;)
(#13638)
Regnen?
Hernede sydpå har det kun været et par dråber... de er allerede så fordampet det ikke er at se.
Hernede sydpå har det kun været et par dråber... de er allerede så fordampet det ikke er at se.
...der overvejede at accelerere geologiske fragmenter igennem forruden på et par "Brian"-biler.
...der klokken 0100 blev vækket af et par "Brianer" der i deres biler uden lydpotter, synes de skulle køre forbi huset med omkring 150km/t.
...hvis hus blev forbikørt 5-6 gange til inden for den næste halve time, blandet med hornmusik og håndbremsetest.
...der så blev godt arrig, tog sit kamera og den store flash frem, stillede sig i vejkanten og tog 4-5 billeder af hver bil da de kørte forbi med omkring 120kmt.
...der ikke har hørt fra dem siden.
...der klokken 0100 blev vækket af et par "Brianer" der i deres biler uden lydpotter, synes de skulle køre forbi huset med omkring 150km/t.
...hvis hus blev forbikørt 5-6 gange til inden for den næste halve time, blandet med hornmusik og håndbremsetest.
...der så blev godt arrig, tog sit kamera og den store flash frem, stillede sig i vejkanten og tog 4-5 billeder af hver bil da de kørte forbi med omkring 120kmt.
...der skal skide.
...der er ved at dø i varmen.
...der sidder ved en blæser, der blæser mig lige ind på vesntre side af hovedet XD
...der drikker kold vand for ikke at dø.
...der snart skal pisse eller gylpe vand op hvis jeg skal blive ved at drikke vand.
...der er ved at dø i varmen.
...der sidder ved en blæser, der blæser mig lige ind på vesntre side af hovedet XD
...der drikker kold vand for ikke at dø.
...der snart skal pisse eller gylpe vand op hvis jeg skal blive ved at drikke vand.
gnarfsan (13661) skrev:...der sov udenfor i hængekøjen i nat indtil kl. 1:30, hvor jeg blev vækket af regnen. Øvbøv.
Niiiice
...Der lige igen blev vækket af varmen
...Der HADER at de eneste måder man kan rippe dvd'er ordentlig på er med et 7 år gammelt stykke software kaldet autoguardianknot....
Der satte 11 film i kø inden jeg gik i seng
der vågnede op til at den efter 2 film kom med en dialogbox med en "fejl" som jeg nemt kunne trykke fortsæt til... uden det gik i kage.
Så min bærbar har stået og kørt hele natten uden at lave en skid andet end boinc
til Avi
problemet er at man skal kunne lave en kø... så jeg bruger dagen på at lægge filmen ind på pc'en, og natten på at konvertere dem.
dvdshrink, til det ene, AGK til det andet.
problemet er at man skal kunne lave en kø... så jeg bruger dagen på at lægge filmen ind på pc'en, og natten på at konvertere dem.
dvdshrink, til det ene, AGK til det andet.
..der er pisse træt af at der ingen nyheder er kommet på Macnation i tre dage!
Godt lavet! Nu ryster de sikkert i bukserne, fordi de tror de får en bøde med posten en af dagene ;-)
..der bor 100m fra en strand, og synes det er lækkert at man bare kan gå ned og blive kølet af når man lystrer.
Jakob Jakobsen (13659) skrev:...der overvejede at accelerere geologiske fragmenter igennem forruden på et par "Brian"-biler.
Godt lavet! Nu ryster de sikkert i bukserne, fordi de tror de får en bøde med posten en af dagene ;-)
..der bor 100m fra en strand, og synes det er lækkert at man bare kan gå ned og blive kølet af når man lystrer.
Jonasdonbaek (13667) skrev:Godt lavet! Nu ryster de sikkert i bukserne, fordi de tror de får en bøde med posten en af dagene ;-)
Hvis ikke nummerpladerne var alt for overeksponeret, så havde den lokale politimester da også fået et par kopier af billederne.
...der er flov på hjemmehjælpernes vegne over denne sag.
...der aldrig har haft 4 timers pause på en dag, men i stedet ofte har måtte undvære middagspausen.
...der aldrig har haft 4 timers pause på en dag, men i stedet ofte har måtte undvære middagspausen.
Jakob Jakobsen (13669) skrev:...der er flov på hjemmehjælpernes vegne over denne sag.
hende lederen i sidste klip har været et lækkert huk i hendes unge dage
Anyhow, jeg synes i forvejen at sådan noget hjemmehjælps værk er til grin.... hvis de ældre ikke kan klare sig selv skal de kremeres ellers sættes på udstilling ( plejehjem ) Men alligevel så er det her forkasteligt. det vil jeg sku da ikke punge ud til :S
Jakob Jakobsen (13668) skrev:Hvis ikke nummerpladerne var alt for overeksponeret, så havde den lokale politimester da også fået et par kopier af billederne.
Nice nok, kan det ikke redigeres så du kan se nummerpladerne?
Jakob Jakobsen (13669) skrev:...der er flov på hjemmehjælpernes vegne over denne sag.
Er du hjemmehjælper? :-)
Jonasdonbaek (13673) skrev:Nice nok, kan det ikke redigeres så du kan se nummerpladerne?
Desværre ikke, har forsøgt i en halv times tid med photoshop uden held.
Jonasdonbaek (13673) skrev:Er du hjemmehjælper? :-)
Ja, jeg blev godt træt af computer og det stillesiddende arbejde som IT-konsulent, så jeg tog uddannelsen som Social- og sundhedshjælper.
Jeg har dog fundet ud af at det ikke er det jeg skal arbejde med, da jeg lægger for mange følelser i det.
Det er ikke rart at have kvalme af stress når man går hjem om aftenen, da man ved at man ikke havde tid til at give fru jensen den service hun har krav/brug for.
Jakob Jakobsen (13674) skrev:Desværre ikke, har forsøgt i en halv times tid med photoshop uden held.
Nå okay, lidt ærgeligt!
Jonasdonbaek (13673) skrev:Er du hjemmehjælper? :-)
Ja, jeg blev godt træt af computer og det stillesiddende arbejde som IT-konsulent, så jeg tog uddannelsen som Social- og sundhedshjælper.
Jeg har dog fundet ud af at det ikke er det jeg skal arbejde med, da jeg lægger for mange følelser i det.
Det er ikke rart at have kvalme af stress når man går hjem om aftenen, da man ved at man ikke havde tid til at give fru jensen den service hun har krav/brug for. [/quote]
Det forstår jeg godt!
Det må være en trist følelse. :(
Jakob Jakobsen (13674) skrev:Desværre ikke, har forsøgt i en halv times tid med photoshop uden held.Jonasdonbaek (13673) skrev:Er du hjemmehjælper? :-)
Det er ikke rart at have kvalme af stress når man går hjem om aftenen, da man ved at man ikke havde tid til at give fru jensen den service hun har krav/brug for.
det samme siger min mor ^^, hun vil meget hellere give dem den tid de har brug for, men der var en thailænder på hendes arbejde der blev fyret fordi hun brugte for meget tid på hver person.
XorpiZ (13677) skrev:.. der har trænet sin krop op til at skulle tømmes, når han kommer hjem fra arbejde.
pff. gør det lige efter arbejdstid på arbejde.. så spare man penge på udskyldningen...
Frem laver en udmærket klar cola. Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland med 14 kasser sodavand og 4 kasser iste. <3
var også stor fan af frem, fordi det smager godt og er nemt at komme til. men så fandt jeg ud af der var sødestoffer i.
Helst så få tilsætningspis som muligt tak.
Hvor køber man cola i glas i store mængder?
Helst så få tilsætningspis som muligt tak.
Hvor køber man cola i glas i store mængder?
Ronson (13687) skrev:Frems cola uden farve smager noget så meget af sportsvand - og ikke rigtig andet :(
Ja, jeg blev også slemt skuffet tidligere.
Det er 15-20 år siden jeg sidst fik en klar cola, da stoppede vores brugs med at have det.
Den gang var det min favoritdrink, men Frem klar cola, har absolut intet med cola at gøre.
Jakob Jakobsen (13692) skrev:Ja, jeg blev også slemt skuffet tidligere.
Det er 15-20 år siden jeg sidst fik en klar cola, da stoppede vores brugs med at have det.
Den gang var det min favoritdrink, men Frem klar cola, har absolut intet med cola at gøre.
De fleste SPAR-butikker har Albino Cola. Jeg mener også, at det er fra Frem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.