mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har spist den perfekte tilberedte Bison steak, med ovnbagte hvidløgskartofler, stegte grønsager og bearnaisesauce til.
Jakob Jakobsen (13394) skrev:...der lige har købt en bisonsteak på 400g... til 150Kr.
...der skal smovse her til aften.
Jakob Jakobsen (13402) skrev:...der har spist den perfekte tilberedte Bison steak, med ovnbagte hvidløgskartofler, stegte grønsager og bearnaisesauce til.
Du bor altså virkelig langt ude på landet hvis kl 16 er om aftenen =O
...der lige har bestilt et termometer til 600Kr.
...der håber det er så godt som mange påstår.
Der måtte hjælpe en bruger der mente at have tabt pen'en til hans HTC HD mini... idet hullet hvor den skulle sidde var tomt..
Det kunne jeg god ikke lige forstå da en HTC hd mini ikke har pen... det viste sig at hullet han troede skulle holde penen var 3,5mm jack sticket...
Det kunne jeg god ikke lige forstå da en HTC hd mini ikke har pen... det viste sig at hullet han troede skulle holde penen var 3,5mm jack sticket...
oxxy (13403) skrev:Jakob Jakobsen (13394) skrev:...der lige har købt en bisonsteak på 400g... til 150Kr.
...der skal smovse her til aften.
Du bor altså virkelig langt ude på landet hvis kl 16 er om aftenen =O
Jakob Jakobsen (13405) skrev:...der lige har bestilt et termometer til 600Kr.
Du går meget op i mad? :O
Ja, jeg elsker at lave og spise mad :)
Men mangler den "fornemmelse" som mange kokke har, så jeg vil gerne have et godt termometer til når jeg griller, steger osv.
Men mangler den "fornemmelse" som mange kokke har, så jeg vil gerne have et godt termometer til når jeg griller, steger osv.
doh09 (13414) skrev:Fixed
EDIT: sorry for double post -.-'
hm long time no see Doh09.. eller har jeg bare været uopmærksom.
Har spillet WoW mange gange før. altid kun noget hygge noget fordi jeg elsker looting og hygge :) ikke noget "blive op for at instance natten lang"
XorpiZ (13393) skrev:
Om de holder, hvad de lover, f.eks.
Og hvor "nem" opsætning er? Er godt klar over, at det er linux (der er dog også Win2008R2, men..) - men så vidt jeg kan forstå på dem, så skal man selv stå for al opsætning inkl. installation af Apache, ftpd osv.?
Er der et grafisk UI?
De holder hvad de lover.
Det er linux, så alt foregår over terminalen. Det er en debian maskine, så det er rimelig let at installere standard ting som apache, ftpd osv.
Der er dog grafisk UI (web) til opsætning af DNS/IP halløj og genstart/nulstille serveren.
fjols (13424) skrev:
De holder hvad de lover.
Det er linux, så alt foregår over terminalen. Det er en debian maskine, så det er rimelig let at installere standard ting som apache, ftpd osv.
Der er dog grafisk UI (web) til opsætning af DNS/IP halløj og genstart/nulstille serveren.
Ja, installationen er ikke ret kompliceret. Det er opsætningen, jeg er lidt nervøs for ;)
Der er ingen GUI-opsætning af ftp, web mv?
NioBe (13427) skrev:...der er hammer sulten!
så se hvad jeg har lavet og taget med på arbejde...
http://img153.imageshack.us/i/20100625091758274.jp...
SlettetBruger (13428) skrev:så se hvad jeg har lavet og taget med på arbejde...
http://img153.imageshack.us/i/20100625091758274.jp...
....dit lille svin! GIEF! Dem skal du da ikke bare side med selv!
Nej jeg har 2 kolleger..
og nogen favorit-kvindelige brugere ^^
Hende den gravide var især glad :P
Lettjente point.
Har en hel madkasse med jordbær uden chokolade også ;)
Det er godt nok kun Zephyr jordbær, men de er mere end gode nok.. Dem havde vi lige flest af ^^
Edit;
Der lige demonstrerede at han ER bonde :P
Senga sengana er kongen
og nogen favorit-kvindelige brugere ^^
Hende den gravide var især glad :P
Lettjente point.
Har en hel madkasse med jordbær uden chokolade også ;)
Det er godt nok kun Zephyr jordbær, men de er mere end gode nok.. Dem havde vi lige flest af ^^
Edit;
Der lige demonstrerede at han ER bonde :P
Senga sengana er kongen
NioBe (13431) skrev:Men hun er jo gravid... Hende får du ikke meget sjov ud af!?
Så ved jeg at der er plads ^^
fjols (13426) skrev:Nu kender jeg ikke lige din erfaring med linux (debian), men det er ret let bare at skrive:
apt-get install apache
f.eks.
Opsætningen har jeg så altid lavet igennem configurationsfilen der til, men jeg kan ikke udelukke der findes et grafisk værktøj til det.
Jeps - installation har jeg fint styr på.
Det er også primært ftp-delen jeg tænker på. Det er lidt langhåret at sætte op via CLI'en.
... som gik i seng kl. 23 og satte vækkeuret til kl. 9 og vågnede kl. 10:30.
... som for første gang i denne uge er frisk og veludhvilet.
... som for første gang i denne uge er frisk og veludhvilet.
NioBe (13427) skrev:...der er hammer sulten!
der lige har indtaget;
1 karry pølle
2 oksekøds chili pøller
½ tallerken med salat
½ madkasse fuld jordbær :)
Woohoo.
Der installerede wow kl 19 igår
Der blev færdig med at opdatere omkring kl 0
Der nu har valgt en Blood elf warlock på ragnaros, men ved ikke lige hvordan hun skal spec'es
Anyhow.. jeg fandt lige ud af at kineser tøsen fra Amerika ikke er single :/ det er bare sådan noget man ikke vil vide...
Derfor er hun IKKE værdig til den sidste chokolade jordbær.. ^^
#oxxy
d. 24/7 spiller Bad Religion i store vega i København. Dsb billetterne er nødvendige når man bor i Fredericia og ikke har bil :P
Glæder mig sindssygt. Det er totalt ungdoms yndlingsband og har endnu ikke fået set dem live. Så da billetterne kom frem i marts skulle der laves overtræk på kærestens kort!
d. 24/7 spiller Bad Religion i store vega i København. Dsb billetterne er nødvendige når man bor i Fredericia og ikke har bil :P
Glæder mig sindssygt. Det er totalt ungdoms yndlingsband og har endnu ikke fået set dem live. Så da billetterne kom frem i marts skulle der laves overtræk på kærestens kort!
Kris (13442) skrev:#oxxy
aaah så fatter jeg noget igen! Tænkte DSB var blandet ind i billetsalget på en eller anden måde, nok bare mig der ikke har fået nok kaffe her i varmen.
Da jeg så dem i det sydlige broderland morede vi os ihvertfald godt nok til at helt at glemme hvad vi havde hørt og tilegne os en del blå mærker og skræmmer :P
Jakob Jakobsen (13411) skrev:#13409
haha okay :)
..der var til fest i går, og i dag har splinter og skræmmer jeg ikke aner hvor kommer fra!
Jonasdonbaek (13444) skrev:Jakob Jakobsen (13411) skrev:#13409
haha okay :)
..der var til fest i går, og i dag har splinter og skræmmer jeg ikke aner hvor kommer fra!
Har stadig sår i panden fra sidste weekend :) ved at følge fodspor i baggården kan jeg dog se jeg er løbet ( lange skridt ) ind i en lille traktor... hvor jeg også fandt min pung...
...Der har gang i et boinc/Climateprediction project der har kørt uafbrudt i 80 timer.. og stadig kun er 20% færdig :/
Nå, kærestens mor og papfar vendte hjem fra Florida i går aftes, og der har de så åbenbart købt en iPad. De er ikke hjemme endnu, men den ligger på en kommode og håner mig, det svin.
Anywho, nu får jeg så mulighed for at prøve den af - og jeg håber virkelig, at lortet sutter røv, for der er snart ikke mere plads på ønskesedlen. :(
Ihh, den har sådan et fint neoprencover med et æble på...
Anywho, nu får jeg så mulighed for at prøve den af - og jeg håber virkelig, at lortet sutter røv, for der er snart ikke mere plads på ønskesedlen. :(
Ihh, den har sådan et fint neoprencover med et æble på...
...der har lånt Rejsen til Saturn ud... Hvorfor skal jeg altid være så flink? :-(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.