mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der endelig blev færdig med sit studie. For denne gang, nu venter næste. Forhåbentligt i USA. Men jeg føler med godt med, Jakob siger at det bliver der.
Kris (13305) skrev:#NioBe
Det smager også bare udsøgt. :) Især i hvidsløgsmarinade og så lidt peberkorn oven i.
Uhmm, lyder rigtigt lækkert. Men tror første gang jeg vil prøve mig af med den hjemmelavede hvisløgssmør der er med opskriften. Så har jeg hvertfald noget at holde mig til når jeg handler ind. xP
...der spørger om der er nogen der kan anbefale noget godt stålrens!?
NioBe (13306) skrev:
...der spørger om der er nogen der kan anbefale noget godt stålrens!?
Hvis det er til ting af børstet stål så er den billige fra føtex ganske udemærket (kommer i en grå flaske med noget sort etiket mener jeg, heder måske noget med P), jeg har i hvertfald ikke kunne mærke forskel på den og nogle andre mærker der koster det dobbelte (mener f.eks kvickly kun har de dyre til 50+kr flasken).
edit: det er iøvrigt uundværligt i et køkken hvis man har børstede ting af stål. Har endnu ikke fundet noget andet end stålrens der kan få mit køleskab rent og har prøvet meget andet som eksempelvis opvaskemiddel, ajax, sprit, salmiakspiritus intet af det tager fedtfingre nær lige så godt som stålrensen gør.
oxxy (13307) skrev:Hvis det er til ting af børstet stål så er den billige fra føtex ganske udemærket (kommer i en grå flaske med noget sort etiket mener jeg, heder måske noget med P), jeg har i hvertfald ikke kunne mærke forskel på den og nogle andre mærker der koster det dobbelte (mener f.eks kvickly kun har de dyre til 50+kr flasken).
Vil kigge på det. Tak for rådet ;)
Rasmus064 (13309) skrev:...der er begyndt at få mere spam end normalt.
...der er glad for nogle tænker på ham :D
Fra Steam?
..JEG MAGTER IKKE HØRE MERE OM DEN FUCKING LORTE RØV HVAL!
Jonasdonbaek (13310) skrev:..JEG MAGTER IKKE HØRE MERE OM DEN FUCKING LORTE RØV HVAL!
Så hold dig fra sensationsjournalisterne... :)
Der lige fik WSPA bladet ind af døren. god læsningen
SlettetBruger (13311) skrev:Så hold dig fra sensationsjournalisterne... :)
Jeg synes det er noget svineri at de fælder så mange træer bare for at redde et par hunde :)
... som lige har færdiggjort 72 (minus søvn) timers matematiklæsning. Nu vil jeg få tolv ligegyldigt hvilket af de 20 spørgsmål, jeg får!
Jakob Jakobsen (13316) skrev:SlettetBruger (13311) skrev:Så hold dig fra sensationsjournalisterne... :)
Jeg synes det er noget svineri at de fælder så mange træer bare for at redde et par hunde :)
Men de er jo overladt til dere EGEN skæbne!!! Det kan man jo ikke byde dem! De skal redes!
... der er glad for der begynder at komme noget medieopmærksomhed om komprimering af TV signaler fra udbyderne. Så har VM da været godt for noget i det mindste.
... der også håber hans pakke kommer imorgen.
oxxy (13326) skrev:... der fik lun leverpostej og lun fiskefillet på friskbagt rubgrød til frokost!
... der nok overlever der ikke var lune dunser :P
Glemte jeg at sige at mit brød også var friskbagt (lige ud fra ovnen)? :P Men ville godt bytte min dunse for en fisk.
XorpiZ (13322) skrev:.. der har dummet sig og smidt et Micro-SD kort ind i en kortlæser, der ikke er beregnet til det
.. der nu har en adskildt kortlæser liggende på bordet foran sig :/
...der har gjort noget nær det sammen, men fik sig reddet med en sikkerhedsnål :P
Rasmus064 (13338) skrev:...der lige har været udsat for en strømafbrydelse på en 1½ time!
Rigtige nørder får ikke strømafbrud... de får bare tinitus af UPS'erne der hyler...
Der godt kunne købe sådan een her: http://www.dyson.com/store/productFan.asp?product=...
oxxy (13334) skrev:Hurrah! Der skal helst ikke stå noget pænt i sådan en hue.
.. hvorfor ik?
NioBe (13341) skrev:...der skal ind på arto.dk (<<<<----- AD!) og reseache... Møj opgave at få x___x'
Wut da fuk?
..der har arbejdet på værksted siden klokken 7 i morges.
Preteens med blottede boobies? Du kan outsource til LinguaIgnota, hvis det er. Det skal ikke koste mere end en troværdig pigekonto med min. 10 autentiske billeder, 20-30 reelle venner og en god stemning i gæstebogen.
Medierne har sgu gjort de små lamsebamser mistænksomme, så man skal have dækket alle baser, hvis man skal gøre sig håb om nudes og webcamshows på MSN...
Medierne har sgu gjort de små lamsebamser mistænksomme, så man skal have dækket alle baser, hvis man skal gøre sig håb om nudes og webcamshows på MSN...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.