mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der undrer sig over at hans forældres PC, pludselig påstår den kører en uægte Windows 7, på trods af at det er en fuld ultimate, købt fra amazon.
... som lige fik 7 i astronomi... ): ... Nøj, hvor gik jeg dog kold...
# 53
Der har lige været en opdatering til opdagelse valideringsmodulet. Det har nok været en false-positive så.
# 53
Der har lige været en opdatering til opdagelse valideringsmodulet. Det har nok været en false-positive så.
NioBe (13255) skrev:...der savler over den nye Xbox 360...
glossy... plastic. drev larmer ligeså meget som Jasper generationen, ingen slotin loading som ellers kunne være lavet fedt.
ekstern PSU som kun er svagt mindre end den tidligere...
´
Ved ikke. måske når den bliver billigere. tjek anand's gennemgang
SlettetBruger (13256) skrev:Ved ikke. måske når den bliver billigere. tjek anand's gennemgang
Det var netop den jeg sad og så på. Bare det at den er lidt mindre en tideligere hjælper jo meget på den store klods... også er den....uuuuh....sort!
BTW: Hvorfor er du altid så negativ... Du forventer mega revolution over småting, før du er tilfreds!?
^^ måske rør det mig ikke med størrelsen fordi mine konsoller - da jeg havde nogen var gemt væk. Sådan een skal da ikke ødelægge det smukke TV alter :P
Det er bare så mange andre muligheder som ville give så meget mere klasse. især det glossy værk :P det får det til at ligne noget kinapjalt.
Forventer ikke en kæmperevolution.. men der er jo næsten ingen forskel på de 2...
Det er bare så mange andre muligheder som ville give så meget mere klasse. især det glossy værk :P det får det til at ligne noget kinapjalt.
Forventer ikke en kæmperevolution.. men der er jo næsten ingen forskel på de 2...
...der tidligere i dag fik at vide at hans bror var kørt ihjel på motorcykel.
...der 2 minutter efter, fik at vide at det var en på alder med sin bror i stedet.
...der 2 minutter efter, fik at vide at det var en på alder med sin bror i stedet.
...der har fundet den opgraderede version af iPad, nu med fysisk tastatur.
Jakob Jakobsen (13259) skrev:...der tidligere i dag fik at vide at hans bror var kørt ihjel på motorcykel.
Der er eddermanme nogen der skal have en røvfuld efter sådan fadæse!!
... der nyder en limfjordsporter inden fredagsmusak i tivoli.
...Der griner af at ipad har halvt så meget ram som Iphone 4...
Der skal betale 400kr for yousee kabeltv for at få de programmer han vil ha, og en masse skrammel ved siden af
Der skal betale 179 for det samme ved Boxer.. bare med mindre skrammel. og ingen HD kanaler
Der skal betale 400kr for yousee kabeltv for at få de programmer han vil ha, og en masse skrammel ved siden af
Der skal betale 179 for det samme ved Boxer.. bare med mindre skrammel. og ingen HD kanaler
Der ville købe Motoroi xt710... men kunne ikke finde en dock til den
Der fandt en dock til Motoroi xt720... men det viser sig at for at putte telefonen i dock skal man åbne en beskytte låge der sidder for usbporten.
Belastende, og retarderet.
Milestone kunne sættes direkte i dock uden problemer
der lige linker til hvor man kan forudbestille telefonen
http://www.expansys.se/d.aspx?i=195242&partner... ( skift selv til dansk )
Der fandt en dock til Motoroi xt720... men det viser sig at for at putte telefonen i dock skal man åbne en beskytte låge der sidder for usbporten.
Belastende, og retarderet.
Milestone kunne sættes direkte i dock uden problemer
der lige linker til hvor man kan forudbestille telefonen
http://www.expansys.se/d.aspx?i=195242&partner... ( skift selv til dansk )
Tumleren (13226) skrev:..der gik i seng kl 5 i morges og lige nuppede et 10-næsten-12 i teknologihistorie. 5 dage til næste, sidste og værste eksamen - Gogo et 02/00 i studenterhuen
Hvad skal du op i?
..der var oppe til årsprøve i mundtlig dansk igår, og er vældig stolt af sit 10 tal, for et klamt uforståeligt digt :D
Rasmus064 (13270) skrev:Tror jeg ikke på. Har været i Esbjerg, det er endestationen.
Esb er dk's 5. største by :S der er ok gang i den. måske var du bare uheldig...
Du skulle besøge Åffenråe istedet
SlettetBruger (13273) skrev:Meget.. han er en idiot... ikke mere end den typiske københavner der melder sig syg for intet dog xD
Hvis du er syg, så skal du blive hjemme. Det er misforstået loyalitet hvis du møder op på arbejdet mens du er syg. Så smitter du en masse kollegaer som så også bliver syge, hvilket er meget dårligt for produktiviteren og gør dig til en dårlig (Og egoistisk) medarbejder.
Det er meget vigtigt at nævne her, at det kun er polakker, som kravler på hvaler.Jakob Jakobsen (13271) skrev:...der synes dette er 100% WIN!
Er det en sygdom?SlettetBruger (13277) skrev:En brækket lilletå?
...Der har leget med 3D i 2 dage nu ^^
I sony center og Fona. og jeg må sige det har været en oplevelse til den positive side.
Det fungere overraskende. men det hænder at det går galt. igår crashede jeg i motorstorm, og landede bag en busk. og så fik jeg følelsen af som om man kan se noget med det ene øje som det andet ikke kan. og det højre løb i vand. kunne mærke det i flere timer bagefter...
Men ellers ^^
I sony center og Fona. og jeg må sige det har været en oplevelse til den positive side.
Det fungere overraskende. men det hænder at det går galt. igår crashede jeg i motorstorm, og landede bag en busk. og så fik jeg følelsen af som om man kan se noget med det ene øje som det andet ikke kan. og det højre løb i vand. kunne mærke det i flere timer bagefter...
Men ellers ^^
Der ser EVE - Alliance Tournament 8
http://www.eveonline.com/events/alliances/tourname...
http://www.eveonline.com/events/alliances/tourname...
...der lige er vendt hjem fra sommerhuset og en hyggelig aften foran bålet i selskab med en dejlig tøs.
...der lige smider et link til yankodesign
http://www.yankodesign.com/2010/06/18/skip-to-more...
man lader overstående op.. så den kan vibrere senere mon?
http://www.yankodesign.com/2010/06/18/skip-to-more...
man lader overstående op.. så den kan vibrere senere mon?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.