mboost-dp1

Jeg er ham...


Gå til bund
Gravatar #70051 - CBM
30. jul. 2017 08:09
...der fik en nokia 9300i foræret for 3 år siden og som netop nu fandt tid til at lade den op og installere vnc plus ssh på den.

...der ikke kan få den til at forbinde til wifi pga den tilsyneladende ikke understøtter min valgte kryptering?

...der overvejer om der kunne bruges bluetooth i stedetfor

...der tænker at den kunne være god som pi terminal eller generel som en lille vnc terminal

...der ikke har haft problemer med andre ældre devices mht wifi... Bl.a. har en meget gammel Ericsson pda ( ældre end nokia 9300i ) fungeret fint

Gravatar #70052 - CBM
30. jul. 2017 08:10
...der undres over at man ikke stilles videre til sidste side når man poster?

...der er irriteret over mange småting som hver især øger risikoen for double posts
Gravatar #70053 - Ronson ⅍
30. jul. 2017 15:17
...der har testet mange PS2 og Xbox spil de sidste dage

...der ikke forstår at der overhovedet var en PS/XB-diskussion dengang om hvilken konsol der havde den pæneste grafik, da det er ret tydeligt at det var Xbox
Gravatar #70054 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. jul. 2017 04:37
... hvis ferie er slut nu

... der godt kunne bruge en uge mere
Gravatar #70055 - brostenen
31. jul. 2017 14:31
#53
Kan godt huske "krigen", men sådan har det jo altid været.

Amiga/Atari
Amiga/Pc
Pc/Mac
Windows/Linux
Sega/Nintendo
Playstation/Xbox

Jeg mener at alt har sine styrker og svagheder. Svaret på hvad der er bedst, er det som virker bedst for den indeviduelle. F.eks. så fungerer Linux bedst for mig, men Windows bedst for andre. Da jeg fortalte min far om fordelene ved en Orange PI Plus 2 (16gb eMMC model) som kører med Armbian. Så var han hooked på at få en til at skrive sine bøger, noveller og børnehistorier på.

Tekstbehandling? check... Google? check... Email? check... Lav strømforbrug? Check... Lydløs så man kan tænke dybt? Check... Men den er jo crap for en der skal spille nyeste FPS.
Gravatar #70056 - arne_v
31. jul. 2017 14:36
#70055

emacs vs vi
PL/I vs COBOL
DR DOS vs MS DOS
BSD vs SYS V
OSF vs UI
IBM vs BUNCH
Intel vs AMD
ATI vs NVidia
Java vs C#
iOS vs Android
Gravatar #70057 - Ronson ⅍
31. jul. 2017 16:00
newz.dk vs itstorm.dk

Nånej.
Gravatar #70058 - Manofsciencemanoffaith
31. jul. 2017 17:54
... der snarest muligt skal have skiftet bank. Jyske Bank tager åbenbart 2 kr. for betaling af indbetalingskort i både Jyske Netbank og Jyske Mobilbank.

Edit. Og så blev jeg tilmed logget af efter jeg havde betalt deres ågergebyr. Skodbank.
Gravatar #70059 - Ronson ⅍
31. jul. 2017 18:22
Hvem er det der sender dig girokort?
Gravatar #70060 - brostenen
31. jul. 2017 18:33
...der har købt en anden kickstart 37.350 rom. Den er original og har de rigtige antal ben. (fik penge tilbage for den gamle). Jeg har også lige købt et Scart kabel til min C64'er. Begge ting til under 70 kroner stykket. Uden fragtomkostninger naturligvis.
Gravatar #70061 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. aug. 2017 04:25
#60

Burde den ikke være i Kina-Junk tråden? ;)
Gravatar #70062 - brostenen
1. aug. 2017 12:44
#61
Jeg bestilte fra usa og tyskland.
Gravatar #70063 - Hånter
2. aug. 2017 11:24
#62 - Derfor er det vel stadig junk?

... der savner en RIGTIG sommer med + 25 grader.
Gravatar #70064 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
2. aug. 2017 11:59
... der er kommet ned på 25 grader på kontoret, takket være et par åbne vinduer og propeller i loftet

... der overvejer at sætte sig op i serverrummet i en halv times tid
Gravatar #70065 - brostenen
2. aug. 2017 19:04
#63
Jeg vil ikke mene at et tyskproduceret C64 Scart kabel og en original Amiga 37.350 kickrom er junk.
Gravatar #70066 - Claus Jørgensen
2. aug. 2017 22:44
... der nyder at det er køligt om natten
... der ville sige at han glæder sig til vinter, men istedet forventer at være på den sydlige halvkugle fra Oktober til April
Gravatar #70067 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. aug. 2017 18:58
... der er glad for at Danmark ikke vandt EM i kvinde fodbold.

Havde ikke magtet at høre om det i endnu 25 år >_<
Gravatar #70068 - CBM
7. aug. 2017 03:37
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70067) skrev:
... der er glad for at Danmark ikke vandt EM i kvinde fodbold.

Havde ikke magtet at høre om det i endnu 25 år >_<

Jeg tror ikke vi havde hørt om det om vi så vandt VM i kvinde fodbold. Men vinder vi EM i herre fodbold så skal vi høre om det resten af livet
Gravatar #70069 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2017 03:43
#68
Hvor har du været de sidste par dage?
Also, jeg kan sagtens unde tøserne at vinde, det havde de næsten fortjent. Men Danmark som nation, kan simpelthen ikke tåle at vinde noget som helst i fodbold ...
Gravatar #70070 - CBM
7. aug. 2017 04:10
#69: enig i at vi som nation ikke kan tåle at vinde i fodbold. Jeg ser heldigvis meget sjældent TV og har haft ferie laaaaangt væk fra sport og sports fanatikere, så det må være derfor. Jeg skal igang i dag efter ferien. Skal jeg forvente at høre en masse om fodbold i denne uge?

Jeg syntes bare det virker som om at kvinde sport negligeres. Se bare på kvindehåndbold?

Jeg syntes at man hørte meget om herre håndbold en overgang selv om vi aldrig har klaret os lige så godt der som i kvinde håndbold?

Vi burde høre en masse om alt det vi vandt i kvinde håndbold, men nej... det er stadig EM i herre fodbold man hører om.

Min opfattelse er dette:

Diverse sportsgrene < fodbold
Kvinde < herre

Gravatar #70071 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2017 04:29
#70

Jeg vil give dig til dels ret - der var noget i TV i går om de danske kvindehåndboldslegender, jeg så det ikke, men det var vist noget om at vi i en periode sad med både EM, VM og OL guld.
Men ja, vi vandt OL tre år i træk med kvinderne, og har aldrig vundet en skid i foldbold bortset fra den snoldede EM i 1992.

Men mht kvindefoldbold, så vil jeg igen sige at jeg undede dem at vinde, hvad jeg har hørt spillede de faktisk fornuftigt - og er da på en måde også glad for at de trækker overskrifter i dag (kvinder kontra mænd)

Men når det så er sagt, så burde vi som nation droppe fodbold, og satse på det vi rent faktisk kan finde ud af.
Gravatar #70072 - CBM
7. aug. 2017 05:28
#71: helt enig. Fx kvinde håndbold.
Gravatar #70073 - CBM
7. aug. 2017 05:31
...der har brugt den sidste uge på oprydning både hjemme og i sommerhuset.

...der sagtens kunne bruge et årstid mere bare på oprydning :O
Gravatar #70074 - Ronson ⅍
7. aug. 2017 05:38
...der hader når alle vender tilbage fra ferie og skal sammenligne hvor mange dage med regn/sol de havde

Hvis du rejste til et varmt land så havde du med 98% sandsynlighed overvejende solskin, blev du i danmark ved vi udmærket hvordan dit vejr var. Jeg gætter på det er de samme mennesker der tjekker vejrudsigten hver dag uden grund.
Gravatar #70075 - CBM
7. aug. 2017 06:27
...der tænker at det er fordi folk elsker at tvære deres solskinsferie i hovedet på andre
Gravatar #70076 - Ronson ⅍
7. aug. 2017 09:46
...der ikke bryder sig om sol

Sol har 2 fordele: mindre tøj på kvindfolk og mindre penge brugt på opvarmning.

Sol har en mulliard ulemper: hudkræft, varme, umuligt at se noget, udgift til solbriller, udgift til nedkøling, udgift til alternativ påklædning, osv osv.
Gravatar #70077 - Ronson ⅍
7. aug. 2017 10:39
...der overvejer at bestille en bitt-boy efter ashens' review


Har skrevet til dem, de siger de aldrig har hørt deres produkt blive fanget af tolden da de skriver en lille værdi på. Det har jeg dog svært ved tro på, pakkens størrelse taget i betragtning.

...der synes nogle andre skulle bestille først for at prøve
Gravatar #70078 - Slettet Bruger [1325687806]
7. aug. 2017 10:48
Ronson ⅍ (70076) skrev:
...der ikke bryder sig om sol

Sol har 2 fordele: mindre tøj på kvindfolk og mindre penge brugt på opvarmning.

Sol har en mulliard ulemper: hudkræft, varme, umuligt at se noget, udgift til solbriller, udgift til nedkøling, udgift til alternativ påklædning, osv osv.


Sol har vel også den "lille" fordel at uden den ... ville al liv på jorden ... dø?
Gravatar #70079 - Ronson ⅍
7. aug. 2017 15:04
#70078 Dig og dine alternative facts.

...der ikke kan finde ud af det der linux. Hvorfor giver letsencrypt renew fejl via cron men ikke når jeg kør den manuelt (begge som root)?

edit: muligvis noget med PATH ..
Gravatar #70080 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2017 19:41
#77
Link for fanden, link!
Gravatar #70081 - brostenen
7. aug. 2017 19:47
#67+68
Jeg har godt set at der er skrevet en lille smule om noget fodbold her og der. Men hvem der spillede og om det var em, dm eller vm, anede jeg intet om. Jeg anede ikke engang at det var kvinder som spillede. Fodbold er noget jeg selektivt ikke læser om, og fjernsynet bliver udelukkende brugt til at streame youtube, netflix og viaplay samt dvd/blueray afspiller. En sjælden gang imellem bruges den til Ps3. Jeg har heldigvis heller ikke profil på facebook, så jeg slipper for en milliard opslag om fodbold og folks borgerlige selvfede bras om hvad de fik til aftensmad og hvor flot ligusterhækken står for tiden. ;-)
Gravatar #70082 - brostenen
7. aug. 2017 19:54
IT-ekspert Yvossen (70078) skrev:
Ronson ⅍ (70076) skrev:
...der ikke bryder sig om sol

Sol har 2 fordele: mindre tøj på kvindfolk og mindre penge brugt på opvarmning.

Sol har en mulliard ulemper: hudkræft, varme, umuligt at se noget, udgift til solbriller, udgift til nedkøling, udgift til alternativ påklædning, osv osv.


Sol har vel også den "lille" fordel at uden den ... ville al liv på jorden ... dø?


Bryder mig personligt heller ikke om "solen", eller rettere, jeg kan ikke lide hård solskin. Jeg får det fysisk mærkeligt, som om jeg får kvalme. Dog er der den fordel at man ser tonsvis af lækre kvindeben i korte kjoler. :-P :-P Hvad min kvalme angår, så tager jeg bare lange sorte bukser på, skinjakke og læderkasket. Det er ikke varmen men solens stråler jeg har det skidt med. Solen er trods alt en fantastisk ting generelt set.
Gravatar #70083 - Ronson ⅍
7. aug. 2017 20:25
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70080) skrev:
#77
Link for fanden, link!

https://www.bittboy.com/collections/handheld
Gravatar #70084 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. aug. 2017 04:38
brostenen (70081) skrev:
så jeg slipper for en milliard opslag om fodbold og folks borgerlige selvfede bras om hvad de fik til aftensmad og hvor flot ligusterhækken står for tiden. ;-)


Jeg har heller ikke facebook - jeg har Newz i stedet!

... der fik hotdogs til aftensmad i går

... der nok snart skal have klippet ligusterhækken

;)
Gravatar #70085 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. aug. 2017 04:41
Ronson ⅍ (70083) skrev:
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70080) skrev:
#77
Link for fanden, link!

https://www.bittboy.com/collections/handheld


Sanks ... Der står dog ikke så meget om den?
Men mht told, så har jeg endnu kun oplevet én ting fra Kina ryge i tolden. Men alt det fra USA er blevet fanget.

Mon ikke der kommer så ufatteligt mange pakker fra Kina som er labeled "Gift" og "$10", så de ikke kan se dem alle igennem?
Gravatar #70086 - CBM
8. aug. 2017 04:49
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70084) skrev:
brostenen (70081) skrev:
så jeg slipper for en milliard opslag om fodbold og folks borgerlige selvfede bras om hvad de fik til aftensmad og hvor flot ligusterhækken står for tiden. ;-)


Jeg har heller ikke facebook - jeg har Newz i stedet!

... der fik hotdogs til aftensmad i går

... der nok snart skal have klippet ligusterhækken

;)


Jeg MÅ bare se et billede af din hæk og hvad du skal have at spise i aften!1one
:-)
Gravatar #70087 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. aug. 2017 04:54
... der mangler en ny mus til arbejdet

... der overhovedet ikke aner hvad jeg skal købe?!

... der brækker mig over de nye designs:



Helt seriøst, hvad er der af gode alternativer til Logitech MouseMan og G400? Jeg vil gerne have en med den form (let skæv) og minimum en programmerbar tommelfingerknap
Gravatar #70088 - Ronson ⅍
8. aug. 2017 07:06
hvad med den nye master 2s?
Gravatar #70090 - CBM
8. aug. 2017 10:12
...der overvejer om man skulle købe sig en extra samsung galaxy note 4?
(min nuværende har fået en revne henover skærmen fordi konen tabte den og den ikke havde beskyttelses glas på)

...der tænker at den "gamle" kunne dedikeres

* til VR ( via headset ),
* til DOCK ( har nu 3 samsung multimedia docks der passer til en del samsung modeller herunder note 4 + s3 mv... og som er meget ligesom docken til S8 ),
* som fallout 4 pip-boy ( via app og WIFI ),
* som roccat powergrid ( via app og WIFI ),
* til DLNA ( via apps og WIFI ),
* til anlægget ( styre musik via BT ),
* som "ur" ( via swapplink klient tilstand og BT ),
* som video afspiller ( via apps ),
* som musik afspiller ( via apps ),
* til mails ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* til internet ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* til VNC ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* til SSH ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* til RDP ( via apps og WIFI eller
mobildata ),
* til drone ( via apps og BT ),
* til fjernstyring af android stick ( via app og WIFI ),
* til håndholdt spille maskine af native spil ( via BT og joypad ),
* til håndholdt spille maskine af emulerede spil ( via BT og joypad ),
* til netflix ( via app og WIFI eller mobildata ),
* til at styre chromecasts ( via apps og WIFI ),
* til internet radio ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* til spotify ( via apps og WIFI eller mobildata ),
* som PDA ( via apps og stylus ),
* som GPS ( via apps og GPS ),
* som ebogslæer ( via apps ),
* som mobil office enhed ( via apps ),
* som mobile pay terminal ( via app mm ),
* som telnet terminal ( via app og WIFI eller mobildata ),
* som scanner ( via apps og kameraer ),
* som WIFI kamera ( via apps og WIFI ),
* som lommeregner ( via apps ),
* som FTP server ( via apps ),
* som FTP klient ( via apps ),
* som vejrstation ( via apps mm ),
* til SDR ( via apps og dongle ),
* til eboks ( via apps mm ),
* til IRC ( via apps mm ),
* til test,
* til nyheder + RSS ( via apps mm ),
* til podcast ( via apps mm ),
* til tilbudsaviser ( via apps mm ),
* til tekst tv ( via apps mm ),
* til tegneplade ( via apps + stylus mm ),
* som ekstra skærm ( via apps mm ),
* som ekstra virtuelt BT keyboard ( via apps og BT ),
* som ekstra virtuel BT mus ( via apps og BT ),
* til youtube ( via apps mm ),
* til internet TV ( via apps mm ),
* til kamera ( via apps ),
* til graf-regner ( via apps ),
* til emulator ( via apps ),
* til PC ( via virtualiserings apps ),
* til mini linux computer ( via apps ),
* til skype ( via apps mm ),
* til discord ( via apps mm ),
* til TORQUE ( via apps mm ),
* til bil HUD ( via apps, GPS mm ),
* til bil infotainment center ( via apps mm ),
* til optager ( via apps mm ),
* til video kamera ( via apps mm ),
* til VU meter ( via apps mm ),
* til tonegenerator ( via apps mm ),
* til oscilloscop ( via apps mm ),
* til WIFI remote ( via apps og WIFI ),
* til tegne serier ( via apps som marvel m.fl. ),
* til virtual DJ ( via app ),
* til piano ( via app ),
* til mod player ( via app ),
* til håndholdt amiga ( via app ),
* til håndholdt C64 ( via app ),
* til håndholdt ZX81 ( via app ),
* til håndholdt gameboy ( via app ),
* til håndholdt SNES ( via app ),
* til håndholdt NES ( via app ),
* til håndholdt ??? ( via app ),
* til DSB ( via app ),
* til notesblok ( via app ),
* til skakur ( via app ),
* til barometer ( via app ),
* til at scanne stregkoder ( via app ),
* til at scanne QR-koder ( via app ),
* til at fejlfinde via WIFI ( via apps ),
* til kompass ( via app ),
* til rollespil ( via apps ),
* til konvertering i mellem alt fra valuta til måle enheder ( via apps ),
* til elektroniske terninger ( via app ),
* til billetter ( via apps ),
* som BT joystick ( via apps og BT ),
* som måler af magnetfelter ( via apps, sensorer mm ),
* som spejl ( via apps ),
* til at måle alverdens ting som puls osv (via apps, sensorer mm),
* til at måle internet hastighed,
* som lommelygte ( via apps ),
* eller IR ( fjernkontrol )

eller en af de 1000 andre ting jeg har glemt at nævne...

en note 4 er åbenbart en 1000-i-1 enhed ;-)

Gravatar #70091 - Slettet Bruger [1325687806]
8. aug. 2017 11:30
Ronson ⅍ (70088) skrev:
hvad med den nye master 2s?


Jeg har lige købt den og den er nu ganske fantastisk. Den største klage jeg har er vel at den har FLERE features end jeg ved hvad jeg skal bruge til.

... der overvejer at købe et "tenkeyless" tastatur. Altså, et tastatur uden numpad.
... hvis data siger at han tæt på aldrig bruger numpad.
... der har en hypotese om at fjernelse af numpad kan give et smallere tastatur som vil give bedre sidde stilling ved computeren da musearmen vil udgå at sidde i en lidt skæv mod ydrestilling position.
Gravatar #70092 - CBM
8. aug. 2017 12:00
IT-ekspert Yvossen (70091) skrev:

Jeg har lige købt den og den er nu ganske fantastisk. Den største klage jeg har er vel at den har FLERE features end jeg ved hvad jeg skal bruge til.


ekstra knapper er altid godt, også til "kontor" arbejde... du kan mappe ofte brugte features som kopier, klip, sæt ind osv....

mx 2 ser godt ud men ville nu ikke undvære min naga eller nogle af mine andre "gamer mus", hverken til kontor arbejde eller spil.

jeg bruger også "regulære mus" og "retro mus", men mest pga nostalgi eller hvis jeg lige hurtigt skal bruge en mus, eller har behov for fx en "miniature mus" til rejsebrug

i sjældne tilfælde bruger jeg "special mus" pga ergonomi (det er sundt at skifte imellem mus med drastisk forskellig ergonomi af hensyn til at undgå musearm mv)


... som overvejer at anskaffe en LG G5 mobil til samlingen (IR, SD, udskifteligt batteri, moduler)
Gravatar #70093 - mrtb
8. aug. 2017 20:26
IT-ekspert Yvossen (70091) skrev:

Jeg har lige købt den og den er nu ganske fantastisk. Den største klage jeg har er vel at den har FLERE features end jeg ved hvad jeg skal bruge til.


Hvordan er scrollhjulet i "freewheel"-mode?
Jeg har haft ret forskellige oplevelser med de Performance MX og MX Master jeg har prøvet igennem tiden. På nogle fungerer det fremragende og stabilt, mens det på andre scroller på livet løs, når man bevæger musen, uden at røre selve scrollhjulet.

Jeg har i øjeblikket en Performance MX både hjemme og på arbejdet - Den derhjemme fungerer fint, mens den på arbejdet er ved at drive mig til vanvid, fordi den bare scroller op og ned konstant, ved bare at bevæge musen.

Og ja, man kan bare slå det fra, men jeg er meget stor fan af funktionen.. Når den ellers fungerer.
Gravatar #70094 - Slettet Bruger [1325687806]
9. aug. 2017 05:40
mrtb (70093) skrev:
IT-ekspert Yvossen (70091) skrev:

Jeg har lige købt den og den er nu ganske fantastisk. Den største klage jeg har er vel at den har FLERE features end jeg ved hvad jeg skal bruge til.


Hvordan er scrollhjulet i "freewheel"-mode?
Jeg har haft ret forskellige oplevelser med de Performance MX og MX Master jeg har prøvet igennem tiden. På nogle fungerer det fremragende og stabilt, mens det på andre scroller på livet løs, når man bevæger musen, uden at røre selve scrollhjulet.

Jeg har i øjeblikket en Performance MX både hjemme og på arbejdet - Den derhjemme fungerer fint, mens den på arbejdet er ved at drive mig til vanvid, fordi den bare scroller op og ned konstant, ved bare at bevæge musen.

Og ja, man kan bare slå det fra, men jeg er meget stor fan af funktionen.. Når den ellers fungerer.


For mig har den kun virket som den skal, jeg har jursteret følsomheden lidt hurtigere aktivering og nu passer den mig rigtigt godt. Jeg oplever ikke at den løber løbsk på tilfældige tidspunkter. Ud over frem/tilbage knapper, så er det nok også den eneste funktion jeg bruger. Men musen passer nu bare godt i hånden og noget bedre end min tidligere Logitech MX 5.
Gravatar #70095 - Ronson ⅍
9. aug. 2017 07:05
Mit største problem med min mx master er at scrollhjulet bliver ret løst, jeg er nødt til at slå den over i freewheel og tilbage for at stramme den op. Der er åbenbart mange der har problemer med scrollhjulet på disse modeller.

Og så forstår jeg ikke man putter et bedre batteri i, musens størrelse taget i betragtning.
Gravatar #70096 - Slettet Bruger [1325687806]
9. aug. 2017 07:38
Ronson ⅍ (70095) skrev:
Mit største problem med min mx master er at scrollhjulet bliver ret løst, jeg er nødt til at slå den over i freewheel og tilbage for at stramme den op. Der er åbenbart mange der har problemer med scrollhjulet på disse modeller.

Og så forstår jeg ikke man putter et bedre batteri i, musens størrelse taget i betragtning.


Er det noget der kommer med tid? Det er endnu ikke noget jeg har oplevet med min MX Master 2S. Freewheel delen virker konsistent og pålideligt her.
Gravatar #70097 - Ronson ⅍
9. aug. 2017 09:42
Det er i hvert fald kommet over tid på min. At det gælder "mange" bygger jeg på alle de fix-hits/videoer der er på google/youtube. Nogle af dem nævner også 2s, men det kan jo være for at trække flere besøgende uden fejlen bør gælde den.

For min skyld måtte de gerne fjerne hele det freewheel-pjat. Et scrollhjul skal være præcist, stramt og give klik (i både øret og fingeren).
Gravatar #70098 - CBM
9. aug. 2017 09:49
jeg sidder pt med en logitech m310 (har haft den som arbejdsmus i over 1 år nu), den virker efter hensigten og scrollhjulet fungerer præcist og uden problemer... jeg tænker ikke over hvilken mus jeg sidder med når jeg bruger den. Den er anonym, hvilket jeg anser for en styrke for en god kontor mus
Gravatar #70099 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. aug. 2017 10:52
... der glemte at sige at min mus gerne skal have en hale

... der synes de ny er for "skrå"

... der nok ender med en master
Gravatar #70100 - Ronson ⅍
9. aug. 2017 10:55
...der byttede rundt på 2 tråde

...der bruger en M705 på arbejdet (marathon), har også brugt samme model derhjemme. Holder omkring ~57 år på ét sæt batterier. Derfor forstår jeg ikke at mx master skal lades op flere gange om måneden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login