Newz.dk abonnement

Slip for reklamerne på newz.dk ved at oprette en bruger og tegne et abonnement.

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar

#69701 zymes 16. maj 2017 21:09

.. hvis kæreste snart får kørekort..
.. der regner med at hun skal skrives på forsikringen som "2. chauffør" eller lignende..
.. der er i tvivl om præmien så stiger pga. en ny bilist, eller om den stadig kun udregnes på baggrund af mig? hun falder ihvertfald ikke umiddelbart under nogen aldersgrænse for hvem der må "låne" bilen..
Ja, jeg blev tabt på gulvet.
Gravatar

#69702 brostenen 16. maj 2017 22:15

CBM (69699) skrev:
...der har spottet en Amiga 500 til 700 kr på DBA!

http://www.dba.dk/computer-og-spillekonsoller/spil...

og en 1541

http://www.dba.dk/commodore-spillekonsol/id-103298...

Ikke værst.... Ikke værst. Dog skriver sælgeren af 500'eren at han ikke kan få den til at fungere. Mon det er fordi han ikke har koblet den ordentligt til fjernsynet?
Hvis der havde været en små 100 disketter med drevet og jeg havde pengene til det, ville jeg have købt 1541 drevet. Bare synd det ikke er et 1541-II, da jeg ikke bryder mig om de store drev.

Men tak for tippet. :-)
Ballmer smutter..... HURRA, HURRA, HURRA!!! :-)
Gravatar

#69703 CBM 17. maj 2017 05:36

#69702: np :-) øv, havde ikke lige set at den ikke fungerede.
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gravatar

#69704 CBM 17. maj 2017 08:10

...som har valgt at blive forfatter på hobbyplan
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege
Gravatar

#69705 CBM 17. maj 2017 08:57

...der kan se at HP LANGT OM LÆNGE, har indhentet Amiga's fulde dynamiske ramdisk koncept med en "The Machine" prototype...

https://hardware.slashdot.org/story/17/05/16/21422...

...der tænker at fremtidens computer bliver et mix af "the machine" og kvantecomputere
Gravatar

#69706 Claus Jørgensen 17. maj 2017 15:17

... der er i Prag, hvor der er 23C og solskin, og hvor kontoret lige skulle bruge resten af "sjov og spas" budgettet før næste budgetår og derfor holdt beer&bbq på tagterrassen her til frokost.
Gravatar

#69707 CBM 18. maj 2017 10:32

...der tænker at Android telefon producenter der efterlader en telefon model ude i kulden (fx Samsung's Galaxy S3)... Burde være anstændige nok til at frigive et værktøj til at roote telefonen og måske endda hjælpe med at finde custom rom alternativer... og måske endda diagnosticering.

...der syntes der er kommet en fatal disrespekt for hardware, både fra producenter og brugere.
Gravatar

#69708 Claus Jørgensen 20. maj 2017 23:53

... der endeligt har fundet ud af hvilket land han kan besøge uden visa som Svensker, men ikke som Dansker.

2016:

1. Tyskland: 176 lande (Mongoliet, Rwanda uden visa)
2. Sverige: 175 lande (Rwanda uden visa)
3. Danmark: 174 lande

Så lidt fordel er der vel alligevel :D
Gravatar

#69709 PHP-Ekspert Thoroughbreed 21. maj 2017 09:01

Mongoliet - det kunne fandme være ret så interessant.

Hør, skal vi ikke bytte nu hvor du er arbejdsløs? Du ka' programmere lidt på mit arbejde og passe min gravide kone, og jeg rejser lige en smuttur østover ;)
Doner til Kræftens Bekæmpels i forbindelse med JJ's for tidlige afsked: https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk
Gravatar

#69710 mrtb 21. maj 2017 09:26

#09 Er du sikker på at din lever er bygget til den byttehandel?
Gravatar

#69711 Claus Jørgensen 21. maj 2017 14:15

Mongoliet er fantastisk :) Jeg kan absolut anbefale det.
Gravatar

#69712 Claus Jørgensen 21. maj 2017 17:34

... der sortere penge
Gravatar

#69713 PHP-Ekspert Thoroughbreed 21. maj 2017 19:24

Både og. Min er ikke blevet skadet endnu ;)
Doner til Kræftens Bekæmpels i forbindelse med JJ's for tidlige afsked: https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk
Gravatar

#69714 CBM 22. maj 2017 07:47

...der har gennemført Fallout 4.
...der har udskiftes et sanctuary mod med et scrapall mod
...der er begyndt at spille spillet forfra igen
...der brugte et mod til at ændre spillets start
...der vil alliere sig med institute denne gang
...der sluttede spillet med minutemen sidste gang
...der vil tilføje et mod til minutemen denne gang
...der skal i gang med at bygge de mods han har planlagt
Gravatar

#69715 brostenen 22. maj 2017 11:46

...der finder flere og flere programmer jeg bruger på Windows, som også findes på Linux. Jeg er et enkelt program fra at kunne skifte 100℅ til Linux nu. Det jeg mangler, er et program med nøjagtig samme features som SD Formatter fra SD association. Ellers kan Linux alt det som jeg har brug for på Win7, og der er stadig lidt tid tilbage. Før vi skriver 2020 og Win7 når EOL.

...der er meget tilfreds med Xubuntu. Det kører som en drøm og brugerfladen er perfekt til mit forbrug. Jeg gider nemlig ikke bling-bling og noget der suger for mange ressourcer. Da jeg vil have så meget regnekraft fri som muligt, til at redigere billeder og film.
Redigeret
Ballmer smutter..... HURRA, HURRA, HURRA!!! :-)
Gravatar

#69716 Ronson ⅍ 22. maj 2017 21:55

...der er godt træt af chili. Er det et fuskerfirma?

Vi har tidligere set på HOL at de reklamerer i det skjulte (fra anonyme brugere, både på HOL og trustpilet) og de sender konstant mails til mig og beder mig aktivere det lort der følger med waoo fibernet. Og i øvrigt påstår (på chilis egen side) at waoo anbefaler at lader chili kontakte en for yderligere salg af produkter, både via SMS og opkald.

Og i øvrigt, fordi jeg ikke aktiverede skidtet første gang, har jeg nu fået en undskyldning for at de havde lavet en fejl i første mail og derfor nu mener de skal sende mig en til, med samme aktiveringslink. De kunne også bare have skrevet "vi så du ikke aktiverede vores bæ ved første mail, men vi vil så gerne have lov til at ringe dig op og sælge en supportpakke til 499 kr/måned".

Kan også læse rundt omkring at de narrer ældre mennesker til at købe deres sikkerheds- og supportpakker.

Hvad fanden er det for et lortefirma? Hvorfor associerer waoo sig med sådan noget fis?
Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login