mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der har gennemført main questen i Skyrim for første gang - det er første gang i noget TES spil faktisk, at jeg gennemfører main questen.
Fuck det var nedern.
"Jeg har lige reddet Tamriel fra sin undergang"
*Nobody cares*
Fuck det var nedern.
"Jeg har lige reddet Tamriel fra sin undergang"
*Nobody cares*
Rundede 7 timer idag. Det har været 70 gode timer. Men jeg er nået til det punkt hvor jeg bare fast traveller direkte til questen og tilbage igen.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63150) skrev:Well, jeg tog måske fejl af et bogstav, men kartoffel kartoffel, jeg havde en bærbar med en Pentium 4 desktop CPU en gang - den er ikke kompatibel. Og mht til ram, så står der flere steder at de ikke er kompatible, hvorfor så overhovedet prøve? Jeg sparer 200 kr på noget der måske, måske ikke, virker.
Hvorfor så slynge en bemærkning ud om det er en desktop processor spørgende når det tager dig 5 sekunder at tjekke det inden du skriver.... det samme i den anden tråd om rammene's latency hvor du siger det ikke passer med det din maskine bruger uden at sætte dig ind i de samme ram kan køre med forskellig latency som er højere såfremt maskinen ikke understøtter den lavere latency, bare sådan nogle små ting der irritere mig....
Fred være med det men har arbejdet med hardware siden 1994, så prøv at lyt engang imellem, istedet for at opfinde din egen virkelighed.
Se evt dig selv mundhugge med mig i den her tråd http://newz.dk/snak-med-haanden fordi du bare skal have det sidste ord....
der har skambudt på alt muligt lort på lauritz og håber at blive overbudt på alt på nær to ting...
Incidentally.. er der nogen, der kan hente en lampe i kolding og fragte den til KBH?
Incidentally.. er der nogen, der kan hente en lampe i kolding og fragte den til KBH?
XorpiZ (63153) skrev:. der synes Skyrim er vanvittigt fedt.
oh! bonus: Det er som om at 80% af tiden slås man mod enten Draugr eller Falmer.
Ville elske et spil, eller en expansion, der handlede mere om Dwemer.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63157) skrev:#55
Hahaha, du er sjov :D
Man skal ikke byde på ting, når man er lidt snalret. Nu er jeg heldigvis overbudt på alt end de to, jeg vil have :)
Magten (63159) skrev:...der synes Google Maps er blevet ulideligt langsomt... Skal man virkelig til at finde et alternativ til det også?
OpenStreetMap?
Oh god det er rodet. Hvad er punkter og ændringssæt, og hvad skal jeg bruge dem og alle de numre til? >_<Manofsciencemanoffaith (63161) skrev:OpenStreetMap?
Hvordan får jeg en rutevejledning?
Tak for forslaget dog :D
... der langt om længe fik opdateret min iPhone 4 fra iOS 6.x til iOS 7.1.2. Det virker faktisk rigtig godt. Dog er designet fejlet et par steder, synes jeg.
... der dog er uforstående overfor, at min Garageband ikke virker mere - WTF?!! Da jeg købte det, indeholdt det alle lydene. Nu er selve GB blevet gratis, men man skal tilkøbe de ekstra lydbiblioteker som var en del af den v1.3 jeg købte.
... andre har i det hele taget problemer med GB 2.x såh, Apple - Tag jer sammen, det var en af grundene til at jeg netop købte en iPhone, Garageband :(
... der dog er uforstående overfor, at min Garageband ikke virker mere - WTF?!! Da jeg købte det, indeholdt det alle lydene. Nu er selve GB blevet gratis, men man skal tilkøbe de ekstra lydbiblioteker som var en del af den v1.3 jeg købte.
... andre har i det hele taget problemer med GB 2.x såh, Apple - Tag jer sammen, det var en af grundene til at jeg netop købte en iPhone, Garageband :(
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63167) skrev:#66
Køb en 5s så! GB er fantastisk på den :D
Yep yep, men ikke lige nu.
Din version, er det den nye gratisversion med tilkøbet ved siden af, for jeg tror noget af fejlen ligger der? Altså at min (opdaterede) er købt MED instrumenterne i fra starten og at det 'forvirrer' GB.
...Der sidder til lan på 6 dag.
... Der har drukket tæt på en flaske Red Label
...Der har det skidt :)
... Der har drukket tæt på en flaske Red Label
...Der har det skidt :)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63169) skrev:#68
Nej, mine køb fulgte med. Har du prøvet at kontakte æble?
Må jeg hellere prøve, for det virker lidt spøjst at det ikke virker. Jeg hæfter mig dog også ved at nogle alm. Mac-brugere har oplevet samme problem med 2.x updaten iflg. visse fora.
For ellers er iOS 7.2.1 fedt selv på en 4er og alle andre apps fungerer perfekt inkl. AKAIs SynthStation :)
Claus Jørgensen (63170) skrev:... der har et brugt Buk missilsystem til salg. Afhenting i det østlige Ukraine, kun brugt 1 gang.
Nå, jeg håbede ellers på at det var Ukraine der havde skudt den i sænk.
- er du forøvrigt stadig ansat hos Microsoft?
De betaler mig stadigvæk løn for at drikke deres øl, så det tror jeg nokPHP-Ekspert Thoroughbreed (63173) skrev:du forøvrigt stadig ansat hos Microsoft?
Ronson ⅍ (63176) skrev:...der syntes der var meget varmt i tyskland
Du tog lige en smuttur rundt i republikken?
...der drikker Tour De France...
...der synes det er varmt... Man glæder sig til hver gang næste øl bliver frigivet - også selvom der er hyggebajere...
...der synes det er varmt... Man glæder sig til hver gang næste øl bliver frigivet - også selvom der er hyggebajere...
...der ike kan se Netflix på min T61p i denne varme. efter 5 minutter ryger lyd ud af sync, og kort tid derefter går pc'en ud. :-(
Uanset browser.
Uanset browser.
Og her i det sydlige Danmark er der endnu varmere.
I går var det uudholdeligt.. I dag kunne det gå. Men kun lige.
I går var det uudholdeligt.. I dag kunne det gå. Men kun lige.
...Der er gået igang med Fallout for første gang..
I forhold til genren, indholdet og alderen, er grafikken bedre end Fallout 3, som jeg hadede fordi det ligner et endnu brunere udgave af oblivion.
I forhold til genren, indholdet og alderen, er grafikken bedre end Fallout 3, som jeg hadede fordi det ligner et endnu brunere udgave af oblivion.
...Der kom ud af grotten, blev overfaldet af 2 molerats, flygtede, fandt Vault 15, mødte én molerat, og døde.
Glemte at få lavet et save game... er nok ødelagt af Autosave.
For helvede, når man over 6 gange ikke kan ramme en stående rotte med en kniv, så går det sjove af spillet, det er for ulogisk.
For helvede, når man over 6 gange ikke kan ramme en stående rotte med en kniv, så går det sjove af spillet, det er for ulogisk.
SlettetBruger (63191) skrev:...Der kom ud af grotten, blev overfaldet af 2 molerats, flygtede, fandt Vault 15, mødte én molerat, og døde.
yeah starten på fallout er totalt weird. Ved ikke om RNG-jesus er anderledes på de moderne maskiner.
SlettetBruger (63188) skrev:...Der er gået igang med Fallout for første gang..
Altså det første Fallout?
Serien er mega awesome - men ikke noget man klarer uden en stak savegames :p
Ja det aller første, men jeg dropper det nok.
Jeg ledte i Vault 15 efter ting jeg kunne trykke på i lidt over en time. Hvor en walkthrough så fortæller mig at questen blev gennemført bare du gik ind i et bestemt rum. Det har nok stået på den 3 linier lille display ting nede i bunden.
Det har jeg ikke tålmodighed til :D ikke i et spil hvor der er timer på.
+ ens eneste quest er at finde en chip til det vand system. Men efter Vault 15 er der INGEN indikation på hvad man så skal, man kan vælge at gå i gang med den eneste anden quest: radscorpions.
Jeg ledte i Vault 15 efter ting jeg kunne trykke på i lidt over en time. Hvor en walkthrough så fortæller mig at questen blev gennemført bare du gik ind i et bestemt rum. Det har nok stået på den 3 linier lille display ting nede i bunden.
Det har jeg ikke tålmodighed til :D ikke i et spil hvor der er timer på.
+ ens eneste quest er at finde en chip til det vand system. Men efter Vault 15 er der INGEN indikation på hvad man så skal, man kan vælge at gå i gang med den eneste anden quest: radscorpions.
der fik bygget en mega awesome karakter i DayZ, havde både en eller anden tysk riffel, en MP5 K, en Colt 1911 .45 i PRISTINE, kampstøvler, en gasmaske, en bandana, sindssygt meget mad, kort, en awesome rygsæk, førstehjælpssager, Spring Hunting Trousers, en armbrøst og lidt andet lir.
Der
"I feel sick"'
"I feel unsteady"
"You are unconscious"
WHYYYY!
Fucking game...
Der
"I feel sick"'
"I feel unsteady"
"You are unconscious"
WHYYYY!
Fucking game...
Zombie Steve Jobs (63195) skrev:der fik bygget en mega awesome karakter i DayZ, havde både en eller anden tysk riffel, en MP5 K, en Colt 1911 .45 i PRISTINE, kampstøvler, en gasmaske, en bandana, sindssygt meget mad, kort, en awesome rygsæk, førstehjælpssager, Spring Hunting Trousers, en armbrøst og lidt andet lir.
Der
"I feel sick"'
"I feel unsteady"
"You are unconscious"
WHYYYY!
Fucking game...
Jeg kender det alt for godt.. Jeg bruger et par timer på at overleve og samle gear også kommer der en nar forbi og dræber mig.. :P
Caek of Doom (63189) skrev:...der har et billede af mit korte hår
...der overvejer at blive klippet skaldet.
Sådan en Straffe Hendrik er sku en god øl, og skaldet er sexet hvis man er Natalie Portman og Kiera Knightley, så hvis du føler dig i den liga, go for it :p
Caek of Doom (63189) skrev:...der har et billede af mit korte hår
...der overvejer at blive klippet skaldet.
Dot it!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.