mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
kinaholm (63000) skrev:så, 35 grader er den magiske grænse.. What det er meget!
På min arbejdsplads er der nogle steder der er oppe omkring de 40
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63001) skrev:kinaholm (63000) skrev:så, 35 grader er den magiske grænse.. What det er meget!
På min arbejdsplads er der nogle steder der er oppe omkring de 40
Det bliver vel også varmere end det, når du render rundt inde i flammer og des lige?
...der fik en spam mail fra "Amazon" - i kildekoden var denne liste gemt:
fallout flammable.clubroom rooftop atheist laurence file. romp cornet.telephonic weekday emitting sledge thallophyte. school telemeter.affluent plausible mercantile volkswagen thallophyte. misspelled thallophyte.sheridan matchmake beirut weep marshmallow.
Er det mon for at komme forbi spam filtre?
fallout flammable.clubroom rooftop atheist laurence file. romp cornet.telephonic weekday emitting sledge thallophyte. school telemeter.affluent plausible mercantile volkswagen thallophyte. misspelled thallophyte.sheridan matchmake beirut weep marshmallow.
Er det mon for at komme forbi spam filtre?
...Der ikke kan anbefale "The 100"
Havde måske høje forventninger, (Fallout i serie format!!!!11oneone) Men det hele bliver ødelagt af at det hele handler om teenagere der skal overleve på jorden, med teenager politik og teenager drama. ffs.
Havde måske høje forventninger, (Fallout i serie format!!!!11oneone) Men det hele bliver ødelagt af at det hele handler om teenagere der skal overleve på jorden, med teenager politik og teenager drama. ffs.
Hånter (63004) skrev:Det bliver vel også varmere end det, når du render rundt inde i flammer og des lige?
... Nåja okay, hvis man tæller det med så ~1.000 grader
---
Teenage serier stinker værre end puha, du burde dog tage tid og se Red Dwarf hvis du kan lide SciFi og britisk
Det er noget gammelt noget - eller kan man nøjes med at se de nye?
Lydkvaliteten er iøvrigt elendigt i the 100 - alt for meget baggrundsstøj. og så har instruktøren haft Michael Bay-fili og kastet Lens-flare på absolut alt der kan lyse.
Lydkvaliteten er iøvrigt elendigt i the 100 - alt for meget baggrundsstøj. og så har instruktøren haft Michael Bay-fili og kastet Lens-flare på absolut alt der kan lyse.
Man burde nok starte fra S01E1
- hvis du vil, så kan du streame dem fra mig?
- hvis du vil, så kan du streame dem fra mig?
IMDb skrev:
Three million years ago, a radiation leak killed the crew of the mining ship, Red Dwarf. The only survivor was Dave Lister, the chicken soup machine repairman. He spends his time on the ship with a holographic projection of Arnold Rimmer (his dead bunkmate), Cat (a life-form that evolved from Dave's cat), Holly (the ship's senile computer), and Kryten (a neurotic android).
... der gør som sortseere fremover
... der stopper med at betale porto hvis min pakke ikke er kommet inden 13:45
... der stopper med at betale porto hvis min pakke ikke er kommet inden 13:45
Opfølgning!
Det nævnte eksempel er jeg dog kommet ud over ved at bruge en anden widget. LG har to der minder meget om hinanden, den der er som standard (der kan skrive ligegyldige anbefaler med stavefejl) og en anden uden teksten, der giver mere plads til ur/vejr og er pænere.
Jeg havde til gengæld et problem med at den slukkede af sig selv periodisk når den var i stand by. Den gjorde det ca. 1 gang om dagen. Har lavet en restore og den har ikke gjort det siden. Endnu.
Gælder stadig. Jo flere kroge af systemet man kommer ind i, jo flere tåbeligt og ekstremt mærkelige oversættelser støder man ind i.Ronson ⅍ (62876) skrev:...der har modtaget sin LG G3 og er godt tilfreds - men...
1. Der er op til flere mærkelige oversættelser. F.eks. har der på startskærmen i 4 timer nu stået "Det er for det mest skyet".
Det nævnte eksempel er jeg dog kommet ud over ved at bruge en anden widget. LG har to der minder meget om hinanden, den der er som standard (der kan skrive ligegyldige anbefaler med stavefejl) og en anden uden teksten, der giver mere plads til ur/vejr og er pænere.
Forsvand meget hurtigt efter jeg var kommet på wifi, har aldrig vist sig siden.Ronson ⅍ (62876) skrev:2. En download af "Kvinde på italiensk (italien)", "kvinde på portugisisk (rasilien)", spansk, fransk, tysk og spansk har nu været i gang i 4 timer. Ingen progressbar. Det er ikke play-downloads. Aner ikke hvad det er (noget navigationshalløj måske?) eller hvor det kommer fra. Har genstartet telefonen et par gange for at se om det stopper. Håber det fuldføres når jeg kommer på wifi...
Teknisk set stadig et issue, men ikke noget jeg har mærket til siden. Det er dog lidt bekymrende at de overhovedet har bygget en funktion ind der fortæller at man ikke kan køre 100% lysstyrke hvis telefonen er overophedet. Godt jeg ikke spiller meget på telefonen..Ronson ⅍ (62876) skrev:3. Overophedning.
Jeg blev glædeligt overrasket. Stock apps, som de tilsyneladende kalder "LG Apps", kan afinstalleres. Om de er 100% væk ved jeg ikke, men det er ikke bare en deaktivering i Google Play. Oven i købet bliver de IKKE geninstalleret ved restore! Faktisk viser den hvilke "LG Apps" man har afinstalleret og skriver man selv skal installere dem igen. Her kunne de andre producenter lære noget.Ronson ⅍ (62876) skrev:4. Der er installeret mcafee security.
Skærmen virker meget bedre end i HTC Sensation (det var så heller ikke IPS), jeg var ellers bange for springet fra AMOLED til LCD. Der kan stadig anes et form for mønster når man kommer ekstremt tæt på (5 cm). Jeg tror dog ikke engang SlettetBruger vil tude over det..Ronson ⅍ (62876) skrev:Skærmen er god, på trods af det kun(!) er IPS. Kameraet virker fornuftigt. Meget responsivt UI.
Jeg havde til gengæld et problem med at den slukkede af sig selv periodisk når den var i stand by. Den gjorde det ca. 1 gang om dagen. Har lavet en restore og den har ikke gjort det siden. Endnu.
... der synes folk på Newz er skøre
Porre sender et tomt snickers papir og Hånter sender aflagt tøj o_O
Bare fordi jeg bor i Tønder, betyder det ikke at jeg er en genbrugsplads!
Porre sender et tomt snickers papir og Hånter sender aflagt tøj o_O
Bare fordi jeg bor i Tønder, betyder det ikke at jeg er en genbrugsplads!
...Der har den hidtil værste dag i sit liv
...Der venter på nyt omkring det barn der blev ramt af en bil idag.
...Der blander lidt i sin the og håber at kunne sove i nat.
...Der venter på nyt omkring det barn der blev ramt af en bil idag.
...Der blander lidt i sin the og håber at kunne sove i nat.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63019) skrev:#18
Dit barn? Din bil?
Mit ansvar.. Jeg arbejder i en børnehave.
Hængerøven (63020) skrev:Mit ansvar.. Jeg arbejder i en børnehave.
Nå for fanden, ja det gør det ikke bedre ... Var det slemt?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63022) skrev:Nå for fanden, ja det gør det ikke bedre ... Var det slemt?
Jeg ved det ikke rigtigt endnu.. Vi var 3 på arbejde da ulykken skete, og da jeg er studerende har en af de fastansatte taget sig af kontakten med politi og sygehus, osv.
Jeg kørte dog ned til ulykkestedet efter jeg fik fri og overhørte en politi "teknisk mand halløj" sige at barnet havde været heldig ved ikke at ryge igennem foruden, og mængden af tabt blod var "forholdsvis" småt.
Hængerøven (63026) skrev:http://politiken.dk/indland/ECE2338094/fem-aarig-stak-af-fra-boernehave-og-blev-koert-ned-af-bil/
Til de nysgerrige.
Fem-årig dreng slipper heldigt fra trafikulykke
Manofsciencemanoffaith (63027) skrev:Hængerøven (63026) skrev:http://politiken.dk/indland/ECE2338094/fem-aarig-stak-af-fra-boernehave-og-blev-koert-ned-af-bil/
Til de nysgerrige.
Fem-årig dreng slipper heldigt fra trafikulykke
Takker..
Qw_freak (63032) skrev:du glemte at lægge et billede ved....
http://max.macnn.com/news/1108/macmini2011-review7...
...der måtte nyde dette gyldne opkald igår.
”Jeg kan ikke komme på G: drevet”
”Nå, hvorfor ikke?”
”Der kommer en fejl”
”Hmm, dine rettigheder ser ellers gode nok ud – hvad siger fejlen”
”Your password has…” og så gik det op for ham ”..Expired and must be changed before you can login”
Han var ikke engang logget på pc’en..
Hvordan fanden får man fejlmeldt det som ”Kan ikke komme på et drev” ?
”Jeg kan ikke komme på G: drevet”
”Nå, hvorfor ikke?”
”Der kommer en fejl”
”Hmm, dine rettigheder ser ellers gode nok ud – hvad siger fejlen”
”Your password has…” og så gik det op for ham ”..Expired and must be changed before you can login”
Han var ikke engang logget på pc’en..
Hvordan fanden får man fejlmeldt det som ”Kan ikke komme på et drev” ?
Jamen, han skulle lige se opskriften han havde gemt på G:\
- also, hvorfor ind i helvede skal man ændre sin kode >_< det er simpelthen så belastende jeg skal finde på noget nyt hele tiden -.-
Jamen, han skulle lige se opskriften han havde gemt på G:\
- also, hvorfor ind i helvede skal man ændre sin kode >_< det er simpelthen så belastende jeg skal finde på noget nyt hele tiden -.-
"- also, hvorfor ind i helvede skal man ændre sin kode >_< det er simpelthen så belastende jeg skal finde på noget nyt hele tiden -.-"
Fordi vi ikke kan styre om brugere skriver deres passwords ned fysisk, eller nævner dem.
Fordi vi ikke kan styre om brugere skriver deres passwords ned fysisk, eller nævner dem.
SlettetBruger (63040) skrev:Fordi vi ikke kan styre om brugere skriver deres passwords ned fysisk, eller nævner dem.
God pointe, men derfor burde der være en option for folk der ikke er idioter ...
... der elsker Hollywood!
Bil kører på grusvej (SKRIGENDE dæk)
Bil falder 10-15 meter ned af en skrænt, bilen eksploderer i et fænomenalt flammehav
SlettetBruger (63043) skrev:Vi kan ikke stole på, at brugeren ikke lyver. ^^
Hvad så hvis i tilføjer en checkbox : "Sværger ved min mors grav" ?
Tja - på den anden side, flere komplicerede passwords der skal skiftes jævnligt, er også med til at det bliver svært for mange at huske.
Der går ikke et døgn uden vi skal rette/åbne konti for brugere der har glemtpassword/tastet forkert.
Vi er et godt stykke over den grænse, blandt andet fordi vores økonomisystem køres igennem moderselskabet, hvortil vi ikke har trusts imellem domænerne.
Den gennemsnitlige bruger skal huske:
SAP - 12 char, high complexity (brugernavn er anderledes end AD).
B&W AD - 12 char high complexity (brugernavn identisk med overstående, men alligevel ikke samme konti).
Vores AD - 12 char high complexity (brugernavne meget anderledes end overstående.
iOS låsekode- 7 char high complexity (Mange bruger udelukkende TouchID, og glemmer derfor hurtigt koden)
AppleID - kender ikke Apples krav
Pin til tlf/tablet, pin til dør-system.
Derudover har alle der arbejder med økonomi, yderligere 1-3 SAP systemer de skal huske password til.
Mange steder kan man selvfølgelig bare have identisk password, men dét i sig selv er et sikkerheds-gråzone andre brugernavne slår gerne brugeren ud af kurs.
Der går ikke et døgn uden vi skal rette/åbne konti for brugere der har glemtpassword/tastet forkert.
Vi er et godt stykke over den grænse, blandt andet fordi vores økonomisystem køres igennem moderselskabet, hvortil vi ikke har trusts imellem domænerne.
Den gennemsnitlige bruger skal huske:
SAP - 12 char, high complexity (brugernavn er anderledes end AD).
B&W AD - 12 char high complexity (brugernavn identisk med overstående, men alligevel ikke samme konti).
Vores AD - 12 char high complexity (brugernavne meget anderledes end overstående.
iOS låsekode- 7 char high complexity (Mange bruger udelukkende TouchID, og glemmer derfor hurtigt koden)
AppleID - kender ikke Apples krav
Pin til tlf/tablet, pin til dør-system.
Derudover har alle der arbejder med økonomi, yderligere 1-3 SAP systemer de skal huske password til.
Mange steder kan man selvfølgelig bare have identisk password, men dét i sig selv er et sikkerheds-gråzone andre brugernavne slår gerne brugeren ud af kurs.
.. Der endnu en gang er imponeret over den flotte support fra Nemid.
Q: Hvor er det kodeord jeg bestilte for 8 arbejdsdage siden, som skulle tage 3-5 arbejdsdage for at ankomme?
A: Jeg kan bestille et midlertidigt kodeord til dig, som vil blive sendt til dig pr. post inden for 3-5 arbejdsdage.
?!
.. Der hader kundeservice der tror at de kan klare alt med autosvar.
Q: Hvor er det kodeord jeg bestilte for 8 arbejdsdage siden, som skulle tage 3-5 arbejdsdage for at ankomme?
A: Jeg kan bestille et midlertidigt kodeord til dig, som vil blive sendt til dig pr. post inden for 3-5 arbejdsdage.
?!
.. Der hader kundeservice der tror at de kan klare alt med autosvar.
... der er træt af Harold Timmis' Indiegogo kampagne
... der har kontaktet PayPal og Attorney General i Florida
... der vil have mine penge tilbage!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63048) skrev:... der er træt af Harold Timmis' Indiegogo kampagne
Er det dig, der har lavet denne her side?
http://dimitrialbino2.wordpress.com/2013/12/13/mes...
Manofsciencemanoffaith (63049) skrev:Er det dig, der har lavet denne her side?
http://dimitrialbino2.wordpress.com/2013/12/13/mes...
Haha, dog ikke - men den er også gammel? Det undrer mig lidt, de må have lavet noget fusk før (tydeligvis på Kickstarter) - den jeg støttede havde est. delivery i februar
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.