mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der er to skruer på min Asus G55 for at komme til HDD.. Men det er begge ødelagt og jeg har ikke den fjerneste ide om hvordan jeg løser problemet.
De skal bores ud, enner også kan man bruge en stærk, men meget smal skruetrækker for at greb et sted.
SlettetBruger (62950) skrev:Det er 4 skruer på en T61p så man kan løfte pladen til RAM-RUMmet.
2 skruer på en X230 til RAM, 1 skrue til 2,5" drev og 4 til at løsne drevet fra bay.
SlettetBruger (62952) skrev:De skal bores ud, enner også kan man bruge en stærk, men meget smal skruetrækker for at greb et sted.
Jeg må se om jeg kan låne min fars drimmel :)
IT-ekspert Yvossen (62949) skrev:Jeg er en nasserøv og min far har værktøjet. :-) Og min Mac mini har ingen stjerneskruer (PH skruer?)
Der findes (overordnet) fire flags skruer.
Flad - den gode gammeldags skrue
Torx - den velkendte 6-takkede stjerne. Fås også som en TX-Security, der har en pal i midten.
http://www.aerofast.com.au/tamperscrew/resis_torx_...
Phillips - også kendt som en almindelig stjerneskrue
Pozidriv - en forbedret version af en ph
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...
http://www.toolstop.co.uk/components/com_virtuemar...
Pozidriv (PZ) og Phillips (PH) minder rigtig meget om hinanden, og man kan egentligt godt bruge samme bitz til begge, dog anbefaler jeg at bruge den "rigtige"
PH og PZ går fra 0000 og opefter (000, 00, 0, 1 osv)
(Er lidt usikker mht. 0000 PZ dog)
Hængerøven (62951) skrev:Der er to skruer på min Asus G55 for at komme til HDD.. Men det er begge ødelagt og jeg har ikke den fjerneste ide om hvordan jeg løser problemet.
Du skal bruge en 'orne pille' (orne penis, kaldt dette grundet links- gevind) aka en uddriver
http://images.matthies.de/motomike/0ee/500_bild1_6...
Bor for med et mindre bor, og sæt ornepilleren i - kør "baglæns" med skruemaskinen, og når uddriverens linksgevind går fat, bliver skruen skruet ud, uden det går ud over det oprindelige gevind.
Ved siden af mig, ofc.Chewy (62958) skrev:Hvor er sprutten?
Vi var løbet tør for øl omkring kl. 19, men der var stadigvæk 2 flasker whisky tilbage.
... der ikke lader til at have problemer med W8.1u efter en geninstallation UDEN alt Lenovo software og drivere.
... der får drivere til alt undtagen hardware WiFi switch men den virker alligevel
... der nok er tilbage i W8.1-land
... der får drivere til alt undtagen hardware WiFi switch men den virker alligevel
Hvilke problemer har du oplevet med Tools? Der er flere i firmaet der har problemer med Lenovo tools på deres X1c.. BSOD, problemer med login og lignende.IT-ekspert Yvossen (62961) skrev:... der ikke lader til at have problemer med W8.1u efter en geninstallation UDEN alt Lenovo software og drivere.
... der slap for skybrud.
... der nyder det varme vejr.
... der skal have jordbærkoldskål med jordbær til aftensmad.
... der godt kan lide jordbær.
... der nyder det varme vejr.
... der skal have jordbærkoldskål med jordbær til aftensmad.
... der godt kan lide jordbær.
Claus Jørgensen (62971) skrev:... der forsøger at kurer sin hovedpine med Johnny Walker
Har du overvejet, om det ikke kunne være whiskyen, der var skyld i hovedpinen til at starte med?
Umuligt. Jeg har kun drukket Belgisk munkeøl indtil videre i dag (og lidt rødvin)Manofsciencemanoffaith (62972) skrev:Har du overvejet, om det ikke kunne være whiskyen, der var skyld i hovedpinen til at starte med?
Skittles kan da findes mange steder? De er bare dyre :(
Tyskland og Amazon.co.uk to the rescue!
...der synes det er super at bo op af et lokale der bliver brugt til at bede i.. Det er så hyggeligt at høre på en eller anden muslim synge/råbe her om aftenen når man gerne vil sove...
Tyskland og Amazon.co.uk to the rescue!
...der synes det er super at bo op af et lokale der bliver brugt til at bede i.. Det er så hyggeligt at høre på en eller anden muslim synge/råbe her om aftenen når man gerne vil sove...
Hængerøven (62976) skrev:...Der overvejer at købe sin første tablet
...Der synes det er lidt en jungel af inde rundt i.
Har du et reelt behov? Min ligger mest bare og samler støv.
Pas på - man kan blive afhængig af det skidt! Der går nærmest ikke en dag uden jeg har min i hånden :)
Pas på - man kan blive afhængig af det skidt! Der går nærmest ikke en dag uden jeg har min i hånden :)
...Der mødte på arbejde kl 0730 - der er 16 grader udenfor, og overskyet i Esbjerg.
28 grader i lokalet - FML.
...Der var ude og se Varde Sommerspil i går - super godt, der har åbenbart været skybrud hele vejen rundt om Varde.
Det var naturligvis kærestens idé - men jeg var meget taknemmelig da første halvdel næsten udelukkende bestod af unge piger i frækt undertøj ("Byens bedste horehus" tror jeg det hed).
Meget apropos: Fik endelig set "Shame"
28 grader i lokalet - FML.
...Der var ude og se Varde Sommerspil i går - super godt, der har åbenbart været skybrud hele vejen rundt om Varde.
Det var naturligvis kærestens idé - men jeg var meget taknemmelig da første halvdel næsten udelukkende bestod af unge piger i frækt undertøj ("Byens bedste horehus" tror jeg det hed).
Meget apropos: Fik endelig set "Shame"
... der cyklede hjem i "skybrud" i går - det var skønt at blive kølet af!
... der har skiftet CPU i en Mac Mini på 18 minutter - 8 af dem var fordi en skrue drillede da den skulle i hullet igen >_<
(FYI Yvossen, 4 phillips og én Torx 15)
... der har skiftet CPU i en Mac Mini på 18 minutter - 8 af dem var fordi en skrue drillede da den skulle i hullet igen >_<
(FYI Yvossen, 4 phillips og én Torx 15)
IT-ekspert Kejser (62861) skrev:er ude at sejle???
Danish Dude (62862) skrev:.. der mere gætter i retning af en borerig.
Tyra Feltet, Gas produktions platforme
Ronson ⅍ (62863) skrev:Er det Seafox 5?
Jeg fløj hjem fra Seafox 5...
Vi har ikke A/C, det er en gammel bygning som skulle have været renoveret men det projekt blev stoppet da man fandt ud af at der var asbest i loftet.
RE: Varde Sommerspil med tøser i undertøj:
NSFW:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
NSFW:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
En bruger har lige afleveret en bærbar hvor tastaturet var kradset itu af hans katte - den var så fyldt med kattehår og snavs at min kollega fik en allergisk reaktion (han slår normalt ikke ud på katte).
Zombie Steve Jobs (62989) skrev:der er ved at dø af varme, fuck hvor er der varmt, mand.
Hvor er du henne?
... der har det dejligt køligt på kontoret, mens solen bag ned udenfor, og nyder at vores receptionist har sørget for at der er is i fryseren.Zombie Steve Jobs (62989) skrev:der er ved at dø af varme, fuck hvor er der varmt, mand.
Ifølge arbejdstilsynet må der maks være 25 grader på et kontor, gerne 20-22, medmindre det er hedebølge.
SlettetBruger (62995) skrev:Ifølge arbejdstilsynet må der maks være 25 grader på et kontor
Så fremt at varmen ikke skyldes en hedebølge eller lignende vejrlige forhold. høj luftfugtighed og en almindelig sommerdag, er vel nok til at ramme det krav
jeg har faktisk spekuleret på det med arbejdstilsynet før. På McD rammer temperaturen i køkkenet gerne 28 grader på en sommerdag.. Kan ikke forstå, at det ikke er noget der bliver gjort noget ved..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.