mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
HVAD HAR DE LAVET OM??
Hvis det er google søgning midt i det hele kan det slås fra.
chrome://flags/ -> Aktivér Instant Extended API -> sæt til Deaktivér
SlettetBruger (60499) skrev:Hvad har de lavet om?
Den nye new tab page har et kæmpe, ubrugeligt Google logo og søgefelt, samt jeg kan ikke vælge at have en "Apps" side som default, men skal hjernevaskes til at se på det kæmpe Google logo i en ny tab.
Det er bare endnu en ændring i UI'et som jeg ikke har været enig i. Hurra for det frie valg of Firefox. Nu prøver jeg den lidt, så må jeg se hvordan det går.
SlettetBruger (60501) skrev:HVAD HAR DE LAVET OM??
Den mulighed er fjernet i version 33.
XorpiZ (60507) skrev:Kan IE11 ikke det?
Noget a la: http://www.howtogeek.com/131249/how-to-synchronize...
... der mangler en gammel dokumentar
En handicappet kvinde - hun hedder muligvis Helle - som hele tiden har en hjelm på, da hun ellers smadrer hovedet ind i alt muligt.
Ronson, sæt igang!
En handicappet kvinde - hun hedder muligvis Helle - som hele tiden har en hjelm på, da hun ellers smadrer hovedet ind i alt muligt.
Ronson, sæt igang!
Claus Jørgensen (60511) skrev:... der bliver to uger mere i USA.
De kløgtige kan måske gætte hvorfor :P
Arresteret for drunk driving?
...Der godt kunne tænke sig et stykke software der kan lave en raid løsning ud af gratis cloud storage - det ku da være smart.
SlettetBruger (60519) skrev:...Der godt kunne tænke sig et stykke software der kan lave en raid løsning ud af gratis cloud storage - det ku da være smart.
Redundans eller hastighed?
SlettetBruger (60522) skrev:Raid 5-agtig
Ville det ikke være spild af hastighed? Man må næsten forvente at de Cloud Storage udbydere har en hvis form for redundans i deres system. Tænker mere at striping nok ville være vejen frem.
IT-ekspert Yvossen (60523) skrev:Ville det ikke være spild af hastighed? Man må næsten forvente at de Cloud Storage udbydere har en hvis form for redundans i deres system. Tænker mere at striping nok ville være vejen frem.
Så, det du siger, er at i Porres idé ville det være fjollet at spilde tid og plads på at lave redundans lokalt?
Hvis man gad, så ville det vel være muligt at lave en klient der splitter en fil ud på de forskellige API'er i dele efter hvor meget plads man har på de forskellige services.
F.eks.
OneDrive: 5 GB
Google Drive: 5 GB
Dropbox: 10 GB
Så ville klienten smide en 25% part på OneDrive og Drive og en 50% part til Dropbox
F.eks.
GemMig.RAR på 100 MB
GemMig.RAR.25.part1 på 25 MB går til OneDrive.
GemMig.RAR.25.part2 på 25 MB går til Google Drive.
GemMig.RAR.50.part3 på 50 MB går til Dropbox.
Så, det du siger, er at i Porres idé ville det være fjollet at spilde tid og plads på at lave redundans lokalt?
Hvis man gad, så ville det vel være muligt at lave en klient der splitter en fil ud på de forskellige API'er i dele efter hvor meget plads man har på de forskellige services.
F.eks.
OneDrive: 5 GB
Google Drive: 5 GB
Dropbox: 10 GB
Så ville klienten smide en 25% part på OneDrive og Drive og en 50% part til Dropbox
F.eks.
GemMig.RAR på 100 MB
GemMig.RAR.25.part1 på 25 MB går til OneDrive.
GemMig.RAR.25.part2 på 25 MB går til Google Drive.
GemMig.RAR.50.part3 på 50 MB går til Dropbox.
Men hvad så hvis Google Drive har et nedbrud? Eller Dropbox lukker?
Jeg ville ikke stole alt for meget på at dele min data op mellem services. Det ville være ærgerligt at miste alt, fordi at det er delt.
Men hvad så hvis Google Drive har et nedbrud? Eller Dropbox lukker?
Jeg ville ikke stole alt for meget på at dele min data op mellem services. Det ville være ærgerligt at miste alt, fordi at det er delt.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60512) skrev:... der mangler en gammel dokumentar
Ronson, sæt igang!
Hun hed helt sikkert Helle. Gentagne gange bliver der sagt til hende: 'Spænd hjelmen, Helle'.
Det var et hit på mit arbejde tilbage i 90'erne. Ja altså, eleven Helle var ikke så vild med den dokumentar, men vi andre syntes, at det var pænt sjovt. B-)
Se på mig? Synes det siger mig noget..Danish Dude (60530) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (60512) skrev:... der mangler en gammel dokumentar
Ronson, sæt igang!
Hun hed helt sikkert Helle. Gentagne gange bliver der sagt til hende: 'Spænd hjelmen, Helle'.
Det var et hit på mit arbejde tilbage i 90'erne. Ja altså, eleven Helle var ikke så vild med den dokumentar, men vi andre syntes, at det var pænt sjovt. B-)
...der er på telefon på 10.minut med en bruger der insistere på at skrive webadressen på vores support portal, ind i søgefeltet på google.
Det er så dejligt med de brugere!SlettetBruger (60535) skrev:...der er på telefon på 10.minut med en bruger der insistere på at skrive webadressen på vores support portal, ind i søgefeltet på google.
Jeg havde en der gjorde det samme, og da han endelig fattede at skrive i det rigtige felt kunne han ikke forstå han ikke skulle skrive www...
...der snart ikke gider være syg mere..
Magten (60538) skrev:Det her er bare min 10. sygedag på et år så jeg er ved at være lidt træt af det ^^
...der er misundelig.
...der godt kan lide den nye Glance screen på Lumia telefonerne..
...der har over 20 liter væske for meget i kroppen.
...der netop har fået en stor sprøjte kraftigt vanddrivende.
...der tror det bliver en lang nat.
...der netop har fået en stor sprøjte kraftigt vanddrivende.
...der tror det bliver en lang nat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.