mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der tror terracide er et dårligt menneske;
http://epn.dk/teknologi2/computer/ECE6499661/inter...
http://epn.dk/teknologi2/computer/ECE6499661/inter...
Chewy (60447) skrev:https://plus.google.com/app/basic/102546610176311427060/photos?cbp=14pjdl1ncbduj&sview=27&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&pgpnum=1
.. Der kan se at han og Mille har en fælles bekendt pga. en kommentar på et billede o.O
Internet-Ekspert KopNudler (60453) skrev:.. Der kan se at han og Mille har en fælles bekendt pga. en kommentar på et billede o.O
Åh nej? :p
Magten (60465) skrev:...der tror min overbo har fået ny kæreste... Der bliver godt nok knaldet i gennem for tiden.. Så er det så heldigt at man kan høre alt og hans seng næsten kan overdøve hans stønneri... Meget hyggeligt at falde i søvn til >_<
Optag lyden, læg det på en usb og smid den i hans postkasse.
Internet-Ekspert KopNudler (60459) skrev:Emil Gydesen. Han har kommenteret på et par billeder.
Gik i folkeskole med hans storebror :b
Han læser vist datalogi eller software på AAU nu.
snesman (60471) skrev:Men jeg købte den Yvossen-style™. Ret velfungerende.
Det fungere rigtigt fint. Der er nu blevet købt godt 4 af dem i familien på den måde.
snesman (60473) skrev:Jeg sprang dog over den trådløse oplader. Den er lige pebret nok.
Jeg købte en Qi-lader til 200 kroner på Amazon.de
...Der drømte at MS gik all in i en patentkrig mod Apple. Der resulterede i at Apple måtte rulle Windows Phone 8.1 ud på alle iPhones.
Det var den bedste drøm.
Det var den bedste drøm.
Mareridt mener du vist >_<
Har aldrig rigtig fundet ud af hvad der er galt med WP 7, 8 og 8,1 - men jeg bryder mig bare ikke om det. Næh du, Windows Mobile 6,x var fandme sagen! ^_^
Har aldrig rigtig fundet ud af hvad der er galt med WP 7, 8 og 8,1 - men jeg bryder mig bare ikke om det. Næh du, Windows Mobile 6,x var fandme sagen! ^_^
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60478) skrev:#60476
Hvor snøvsen har du prøvet den?!
Formulerede mig vist forkert :)
Har, så vidt jeg ved, ikke prøvet en 8,1 - men forskellen er vel ikke så stor?
Det korte af det lange er, at jeg ikke rigtig kan finde ud af telefonen, den er mig lidt forvirrende.
Glæder mig dog til at prøve noget ubuntu-phone
Formulerede mig vist forkert :)
Har, så vidt jeg ved, ikke prøvet en 8,1 - men forskellen er vel ikke så stor?
Det korte af det lange er, at jeg ikke rigtig kan finde ud af telefonen, den er mig lidt forvirrende.
Glæder mig dog til at prøve noget ubuntu-phone
8.1 er ikke udgivet endnu, så det har du næppe :DPHP-Ekspert Thoroughbreed (60482) skrev:Har, så vidt jeg ved, ikke prøvet en 8,1 - men forskellen er vel ikke så stor?
...der bliver mobbet af chefen fordi jeg kom en time for sent i dag.. Det kommer nok til at koste kage >_<
Chewy (60466) skrev:@ Caek
Du har fået en N7 for at tage til game jam...
Det syntes jeg er unfair.... :-)
Det syntes Google Play at vi skulle have. Og vi var 500 deltagere! :D
Har så betalt 700 kr. for billetten til NGJ så helt gratis har det jo heller ikke været.
...Der for første gang har fundet en kanyle på en legeplads..
...Der troede han boede i en lidt mere uskyldig by!
...Der troede han boede i en lidt mere uskyldig by!
... der er helt smadret efterhånden...
... hvis arbejdsplads har været i en periode med flytterod da vi skulle flytte fra 1. sal til stue etagen
... hvis arbejdsplads har fået nylagt modular gulvtæppe fra Egetæpper
... hvis arbejdsplads har fået nye kontormøbler overalt - alt fra kontorstole, skriveborde, skabe, stole, mødeborde, sofaer og puffer
... hvis arbejdsplads har fået sig indrettet mega fedt
... der måske .... ej lad gå da.... her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39020984/nyt_i...
edit:
... der inden vi kunne flytte skulle lave en omrokering af 2 andre virksomheder = flytning af alt for meget inventar og udstyr og lager.
... hvis arbejdsplads har været i en periode med flytterod da vi skulle flytte fra 1. sal til stue etagen
... hvis arbejdsplads har fået nylagt modular gulvtæppe fra Egetæpper
... hvis arbejdsplads har fået nye kontormøbler overalt - alt fra kontorstole, skriveborde, skabe, stole, mødeborde, sofaer og puffer
... hvis arbejdsplads har fået sig indrettet mega fedt
... der måske .... ej lad gå da.... her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/39020984/nyt_i...
edit:
... der inden vi kunne flytte skulle lave en omrokering af 2 andre virksomheder = flytning af alt for meget inventar og udstyr og lager.
Der kommer en filtvæg i ca 130 cm højde op mellem plads 2 og 3. Chefen sidder tilfældigvis bag mig. :P
Fjolle (60496) skrev:NightZtorm (60495) skrev:...der har modtaget sin BlendTec HP3A blender, og sin 3D printer =)
...der har en god dag
Will it blend? :D
Har dog valgt ikke at smide min iPhone i den =)
edit: hov så ikke lige den var markeret med fed ^^ tror den får lidt problemer med pladerne, men det tynde alu skulle den nok kunne klare =)
... der bestemet ikke er glad for at Google har fjernet den "gamle" New Tab Page helt. Firefox, here I come...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.