mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det ved jeg. Men hvis du søger på Nizzle, så kommer Nigga.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=niz... som f.eks. her.
Og når jeg ved det, så har jeg svært ved at ignorer det :P
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=niz... som f.eks. her.
Og når jeg ved det, så har jeg svært ved at ignorer det :P
... der får grå hår af backups >_<
Af en eller anden årsag mener TimeMachine at min backup skal fylde 295 GB - selvom jeg har min download-folder på en blacklist ... what the hell?! Jeg har intet liggende længere! Har slettet alle spil osv...
Manuel backup FTW!
... der skal igang med operationen om lidt
Af en eller anden årsag mener TimeMachine at min backup skal fylde 295 GB - selvom jeg har min download-folder på en blacklist ... what the hell?! Jeg har intet liggende længere! Har slettet alle spil osv...
Manuel backup FTW!
... der skal igang med operationen om lidt
Som kasperd sagde: Enhver mand med respekt for sig selv har skrevet sit eget backupprogram.
Som kasperd sagde: Enhver mand med respekt for sig selv har skrevet sit eget backupprogram.
Well, når jeg sætter en blank disk i, trykker jeg bare CMD+R - og så ringer den selv hjem til moar og henter OSX 10.8 samt sync'er med mit Apple ID
Apple, det virker bar'! :P
Det er Kasper, havde man forventet andet?
- edit -
Der er forøvrigt "kun"15 13,9 GB i kø ifølge FileZilla ... Det tager jo kun 3 kvarter ... Jeg savner mit GBE >_<
(Og 11.060 filer)
Well, når jeg sætter en blank disk i, trykker jeg bare CMD+R - og så ringer den selv hjem til moar og henter OSX 10.8 samt sync'er med mit Apple ID
Apple, det virker bar'! :P
Det er Kasper, havde man forventet andet?
- edit -
Der er forøvrigt "kun"
(Og 11.060 filer)
...Der længe har overvejet at købe en lumia 920
...der i dag har fået en lumia 920 som firmatelefon :)
...der i dag har fået en lumia 920 som firmatelefon :)
... der hader Loctite >_<
... der var ved at ødelægge to skruer i min MBP ... Det tog længere tid at skifte harddisk/optisk drev, end det tog at skifte for/bagside på en iPhone 4S!
... der var ved at ødelægge to skruer i min MBP ... Det tog længere tid at skifte harddisk/optisk drev, end det tog at skifte for/bagside på en iPhone 4S!
... der elsker Apple igen - når det virker, så virker det sgu! (Gogo memecreator!)
... der ikke er ovenud imponeret på hastigheden af en SSD - enten holder jeg den forkert, og ellers er der større forskel på Windows?
... der ikke er ovenud imponeret på hastigheden af en SSD - enten holder jeg den forkert, og ellers er der større forskel på Windows?
.. Der har morgenmadsordning i firmaet. Og frokost. Og fri drikkevarer(Coca Cola, Pepsi, Cocio, Redbull osv.). :D
...hvis mor fylder 50 år til august.
...der har sagt at hun godt bare vil på ferie sammen med mig i fødselsdagsgave.
.... men hun ved ikke hvor og hvornår hun vil afsted...
...der er lettere forvirret.
....der lige haar snakket med lægen, og som ikke har celleforandringer/kræft!
...der er lidt lettet.
...der er lidt lettet.
Slet ikke ringe. :P
Naah, sidder lige i Supporten i dag så kan ikke lige smutte. Men kommer du forbi skal jeg nok smøre dig et. :P
Slet ikke ringe. :P
Hånter (51727) skrev:Kan du så ikke lige smutte forbi mig med et rundstykke?
Naah, sidder lige i Supporten i dag så kan ikke lige smutte. Men kommer du forbi skal jeg nok smøre dig et. :P
NioBe (51728) skrev:...hvis mor fylder 50 år til august.
...der er lidt lettet.
Er det ikke bare at du vælger et sted, som led i gaven og så kan hun lade sig overraske på den måde :)
og
Con grats.
Hamderbob (51733) skrev:NioBe (51732) skrev:Jo, men hun vil selv betale for rejsen :/
Ellers er jeg faktisk 90 % sikker på hvor jeg vil tage hende hen. :)
Så kan hun betale til dig, så køber du rejsen og komme med billetterne til hvor i skal hen, så det er en total overraskelse.
Men jeg er jeg ikke helt sikker om hun vil derhen. Også er det svært at bestille ferie fordi hendes arbejds dage er åbenbart ikke noget man bare lige får lov til at få fri for. :/
... der nu sidder nordøst for Danmark!
... der overvejer at bevæge hans røv udenfor at tage ind til byen for at mødes med kæresten.
... der overvejer at bevæge hans røv udenfor at tage ind til byen for at mødes med kæresten.
Kvinden har aldrig sat sin fod uden for Europa. Nu skal hun fandeme om jeg så skal tvinge hende! Ellers ved jeg at hun vil fortryde det.Hamderbob (51739) skrev:#51738
Du kan jo forespørge om hvordan hun har det med en rejse udenfor Europa, og hvordan hun tror hun ville have det med en storby ;)
Ellers er det jo bare at finde noget der kunne være spændende i Europa.
Ferier i Europa kan man altid tage på et andet tidspunkt.
Jakob Jakobsen (51741) skrev:...der scorede 20.
Online ColorIQ Challenge Results
You have perfect color vision!
[li]Your score: 0[/li]
.. Der vidste at det var dumt at tage den test
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.