mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (51546) skrev:SlettetBruger (51542) skrev:...der har fået brev om prisstigning fra SE
Fra 199 til 219.
Æv at sådan noget er tilladt.
Teh interwebz? Jeg har ikke hørt noget?
på le fiber yes
sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Hvordan vidste hunden at du skulle til Løgstør?
Mort (51554) skrev:sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Den vidste heller ikke at jeg skulle lige til netop den by, men da jeg begyndte at trække i sko og hente bilnøglerne blev den helt elektrisk.
sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Den er så super nuttet, jeg vil have den!
Mort (51528) skrev:Daniel-Dane (51523) skrev:Email.
Email bliver ikke leveret med det samme.
For det første kræver det at telefonen, billedet bliver sendt fra, synkroniserer med det samme.
Derefter kræver det at den afsendende mail server afsender dens mails med det samme.
Til sidst kræver det at den modtagende telefon synkroniserer sin mail med det samme.
Det er en masse betingelser som der ikke er nogen garanti for at opfylde.
Til gengæld ved jeg at min egen telefon ikke synkroniserer mails konstant. Jeg ved ikke om det sker hvert 15. eller 60. minut, men der er en del ventetid på det.
Derudover så er der ventetid på de fleste af de mail servers jeg har forsøgt at afsende mail fra. Jeg er så priviligeret at jeg kan konfigurere min egen mailserver, men det vil de fleste andre ikke være i stand til.
Jeg får emails med det samme (tak, push). MMS'er tager lidt længere tid. Problemet med MMS'er er også, at billederne skaleres ned.
Elskov (51556) skrev:sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Den er så super nuttet, jeg vil have den!
fyi så hedder den Amiga xD og jeg fandt ikke på navnet, min mor gjorde. Den er yderst selskabelig, og er ikke glad for at være alene mere end et par timer ad gangen, og så fælder den ikke !!
sgt.borup (51559) skrev:
fyi så hedder den Amiga xD og jeg fandt ikke på navnet, min mor gjorde. Den er yderst selskabelig, og er ikke glad for at være alene mere end et par timer ad gangen, og så fælder den ikke !!
race? Det er da ikke så mange racer, der ikke fælder :P
sgt.borup (51559) skrev:hedder den Amiga
[...]
så fælder den ikke !!
Best ... Dog ... Ever!
http://www.buildingalibrary.com/wp-content/uploads...
Elskov (51560) skrev:sgt.borup (51559) skrev:
Bichon Havanais :-)
sgt.borup (51562) skrev:Elskov (51560) skrev:sgt.borup (51559) skrev:
Bichon Havanais :-)
Synes nok den lignede sådan noget i den dur. Jeg kunne selv godt tænke mig en bichon frisé. Den skal bare ikke klippes boldformet, som mange vist gør :P
... der hører [url= konstant for tiden :P SCHMOYOOOHOOOO er da super awesome.
sgt.borup (51555) skrev:Mort (51554) skrev:sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Den vidste heller ikke at jeg skulle lige til netop den by, men da jeg begyndte at trække i sko og hente bilnøglerne blev den helt elektrisk.
Den ser også fuldstændig vild og elektrisk/excentrisk ud.
Minder lidt om My Faggot Dog.
Elskov (51563) skrev:... der hører [url= konstant for tiden :P SCHMOYOOOHOOOO er da super awesome.
[url=
Apropos ananas dybt i det blå - har du set mit link i Youtube-tråden? Spongebob-pr0n? o_O
Men ja - må åbenbart leve på 56k delen af detdersens Interwebz ... Det er jo awesome?!
...
... der skal have en SSD til sin MBP - NU!.. Lønnen er gået ind, hjælp mig?! Budget: 1.000 kr; størrelse: 100 gb MINIMUM
Apropos ananas dybt i det blå - har du set mit link i Youtube-tråden? Spongebob-pr0n? o_O
Men ja - må åbenbart leve på 56k delen af detdersens Interwebz ... Det er jo awesome?!
...
... der skal have en SSD til sin MBP - NU!.. Lønnen er gået ind, hjælp mig?! Budget: 1.000 kr; størrelse: 100 gb MINIMUM
Elskov (51563) skrev:[url=
Nevermind, fandt den
Ronson (51564) skrev:sgt.borup (51555) skrev:Mort (51554) skrev:sgt.borup (51552) skrev:... der skulle til Løgstør i dag, men da hunden opdagede at den ikke skulle med blev den lidt mut til mode
Den ser også fuldstændig vild og elektrisk/excentrisk ud.
Minder lidt om My Faggot Dog.
Jeg tror ikke du fangede at hunden fik det udtryk i hovedet EFTER at jeg havde sagt "nej Amiga"
Fjolle (51572) skrev:Samsung`? Hvis de dersens macbooks tager imod standard ssder...
Det tror jeg da den gør?.. Hvis alt andet fejler, så har jeg en stationær der godt kunne trænge til en upgrade også ;)
Samsung - som denne?
Ja, det er en Samsung. Hvis du kigger godt på billedet kan du se det står der.
Markeret med rødt
Markeret med rødt
fjols (51574) skrev:Ja, det er en Samsung. Hvis du kigger godt på billedet kan du se det står der.
Markeret med rødt
GUD! Ja, det gør der fandme da også! D'oh! Jeg giver kvajebajer ^_^
... der lige har købt følgende:
Hard-drive tray (til den nuværende)
Superdrive enclosure (til mit .. superdrive)
2,5" SATA/USB enclosure (den var billig, £5)
Nu mangler jeg bare at finde den "rigtige" SSD
Hard-drive tray (til den nuværende)
Superdrive enclosure (til mit .. superdrive)
2,5" SATA/USB enclosure (den var billig, £5)
Nu mangler jeg bare at finde den "rigtige" SSD
Thoroughbreed (51573) skrev:Fjolle (51572) skrev:Samsung`? Hvis de dersens macbooks tager imod standard ssder...
Det tror jeg da den gør?.. Hvis alt andet fejler, så har jeg en stationær der godt kunne trænge til en upgrade også ;)
Samsung - som denne?
Ja. Den eller 840 PRO (den er godtnok 7 kr for dyr).
Fjolle (51577) skrev:Ja. Den eller 840 PRO (den er godtnok 7 kr for dyr).
De
840 Pro er bestilt.
http://www.computersalg.dk skrev:
Tak for ordren.
Thoroughbreed (51568) skrev:#51567
...
Har set det. Skræmmende... o_o
...der lige har læst om generel Policys inden for IT sikkerhed, og disaster recovery ect. GUD HVOR ER DET KEDELIGT!!
...der drikker lidt mere Red Bull selvom det ikke rigtigt hjælper.
....der "kun" har over 160 sider tilbage af den bog.
....der råber "Pucca, vågn op!" til hunden, som snorker som en gris btw... Meget distraherende, når man sidder imellem en kedelig bog, og overvejelserne om at poke til hunden, og ruske lidt i hende for at drille hende.
...der drikker lidt mere Red Bull selvom det ikke rigtigt hjælper.
....der "kun" har over 160 sider tilbage af den bog.
....der råber "Pucca, vågn op!" til hunden, som snorker som en gris btw... Meget distraherende, når man sidder imellem en kedelig bog, og overvejelserne om at poke til hunden, og ruske lidt i hende for at drille hende.
.. der har en rabatkode på 20% til www.3gz.dk
RA10FB
De har lidt af hvert - jeg brugte dem til et R4 kort til en DSi'er og en ny strømforsyning til en Wii.
Koden gælder indtil d. 10/2-2013
RA10FB
De har lidt af hvert - jeg brugte dem til et R4 kort til en DSi'er og en ny strømforsyning til en Wii.
Koden gælder indtil d. 10/2-2013
Hmm... Gælder ikke for konsoller og varer på tilbud.
...mærkeligt nok er 3/4 af deres varer på "tilbud".
Hmm... Gælder ikke for konsoller og varer på tilbud.
...mærkeligt nok er 3/4 af deres varer på "tilbud".
... der muligvis kan blive nød til at skifte tilbage til Windows efter mit Linux eventyr.
... der har fundet ud af at driveren der skal holde styr på ladecyklusen på min ThinkPad ikke virker til min ThinkPad. Det medfører at hvis den sidder i dock/lader, så lader den selvom den er nået til 100%.
... der har fundet ud af at driveren der skal holde styr på ladecyklusen på min ThinkPad ikke virker til min ThinkPad. Det medfører at hvis den sidder i dock/lader, så lader den selvom den er nået til 100%.
Er du sikker på at der ikke er en Linux-workaround? Jeg mener at jeg faldt over noget lignende som løste problemet. Om det lige præcis virker på din bærbar, det skal jeg så ikke kunne sige :/
Min MBP stopper f.eks ved 95% hvis jeg bruger computeren - men måske holder jeg den bare forkert :P
Er du sikker på at der ikke er en Linux-workaround? Jeg mener at jeg faldt over noget lignende som løste problemet. Om det lige præcis virker på din bærbar, det skal jeg så ikke kunne sige :/
Min MBP stopper f.eks ved 95% hvis jeg bruger computeren - men måske holder jeg den bare forkert :P
Thoroughbreed (51592) skrev:... der har 103 faneblade åbne - og har endda lige lukket 15-20 stykker o_O
... der nu er nede på 41 - så bliver det ikke bedre!
Qw_freak (51589) skrev:http://3gz.dk/shop/frontpage.html skrev:TILBUD:
NINTENDO 3DS COSMOS SORT1.199,001.199,00 DKK
Aha.......
Det er fanme dårlig stil... det havde jeg misset.
Leveringen var ellers smertefri og hurtig, men det der er sgu ikke i orden.
Hmmnn.. det bliver nok mm-konsol en anden gang.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.