mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (51499) skrev:...Der har nyt omkring Mothership-hacking.
Der er åbenbart en Phishing mail der har været heldig og lave noget ravage.
Vi er stadig under lock-down. men har fået lov til at lave en internet café, med 2 pc der ikke er i domænet, på en ADSL hvor der kun åbnes op for sider godkendt fra US - Så kan bogholderiet komme ind og lave bank-ting.
Nyeste nyt er at vi idag udtvinger en stærkere password politik. Hvor den før var 6 karaktére, indeholdende stort bogstav og tal. Skal den være 12 karaktére indeholdende tal, stort bogstav og specialtegn.
Det bliver helvede i morgen... Brugere hader "os" allerede fordi de har x antal forskellige passwords de skal huske.
Hvordanhar dit firma det med at du fortæller den slags her?? hvad hvis en eller anden journalist synes det kunne være sjovt at skrive om det?
Qw_freak (51505) skrev:SlettetBruger (51499) skrev:...Der har nyt omkring Mothership-hacking.
Der er åbenbart en Phishing mail der har været heldig og lave noget ravage.
Vi er stadig under lock-down. men har fået lov til at lave en internet café, med 2 pc der ikke er i domænet, på en ADSL hvor der kun åbnes op for sider godkendt fra US - Så kan bogholderiet komme ind og lave bank-ting.
Nyeste nyt er at vi idag udtvinger en stærkere password politik. Hvor den før var 6 karaktére, indeholdende stort bogstav og tal. Skal den være 12 karaktére indeholdende tal, stort bogstav og specialtegn.
Det bliver helvede i morgen... Brugere hader "os" allerede fordi de har x antal forskellige passwords de skal huske.
Hvordanhar dit firma det med at du fortæller den slags her?? hvad hvis en eller anden journalist synes det kunne være sjovt at skrive om det?
Der er ingen journalist der vil tro på hvad SlettetBruger skriver. Dertil er navnet for fjollet.
God ide; tvinge et passwordskift ud på alle brugere, uden at fortælle dem kravene :D
God dammit jeg har taget imod noget hetz som telefon-dame.
God dammit jeg har taget imod noget hetz som telefon-dame.
Der slæbte ca. 1800 Kg solceller frem for at slæbe ca. 1800 Kg solceller tilbage.
Godt der kun var en times kørsel hver vej, Grrrrrr
Godt der kun var en times kørsel hver vej, Grrrrrr
Det kunne jeg heldigvis :D
Chefen blev godt nok noget lang i masken da jeg sagde til ham at jeg afspadserede resten af dagen og afsluttede med ordene "Hvis der er en ting mere der går galt i dag, ryger jeg sgu nok i spjældet på ubestemt tid"
Chefen blev godt nok noget lang i masken da jeg sagde til ham at jeg afspadserede resten af dagen og afsluttede med ordene "Hvis der er en ting mere der går galt i dag, ryger jeg sgu nok i spjældet på ubestemt tid"
...der keder sig over at jeg skal trykke "Try again" hver gang jeg sender en mms (men kun første gang)
Jeg oplever det samme. Men i det mindste kommer fejlen så snart man trykker "Send" så man opdager det hver gang.
Jeg oplever det samme. Men i det mindste kommer fejlen så snart man trykker "Send" så man opdager det hver gang.
kan ikke lige se alternativet desværre. det er langtfra alle der aktiv benytter mail på telefonen.Ronson (51518) skrev:MMS'er? I 2013?
wc4 (51521) skrev:.. Som har fået skaffet sig et par halvsure veninder..
http://b.imgdrp.com/JpCH.jpg
Sandheden kan gøre ondt.
Daniel-Dane (51523) skrev:Email.
Email bliver ikke leveret med det samme.
For det første kræver det at telefonen, billedet bliver sendt fra, synkroniserer med det samme.
Derefter kræver det at den afsendende mail server afsender dens mails med det samme.
Til sidst kræver det at den modtagende telefon synkroniserer sin mail med det samme.
Det er en masse betingelser som der ikke er nogen garanti for at opfylde.
Til gengæld ved jeg at min egen telefon ikke synkroniserer mails konstant. Jeg ved ikke om det sker hvert 15. eller 60. minut, men der er en del ventetid på det.
Derudover så er der ventetid på de fleste af de mail servers jeg har forsøgt at afsende mail fra. Jeg er så priviligeret at jeg kan konfigurere min egen mailserver, men det vil de fleste andre ikke være i stand til.
...der har brug for koldt vand:
Mig: Jeg har lige brugt 1700 kr på bøger.
Far: Det var mange penge.
Mig: Jeg er bare glad for at jeg ikke læser medicin.
Far: Det er patienterne nok også ;)
...der normalt ikke er for selvtægt, men synes dette er godt gjort.
Jakob Jakobsen (51535) skrev:...der normalt ikke er for selvtægt, men synes dette er godt gjort.
...der selv lige havde læst artiklen. Er helt enig med Jakob.
...der synes at det er et tyndt grundlag at en hund skal lade livet fordi den har bidt en anden hund (som efter røgter skulle være den der løb løs og gøede af Thor.), det er jo ikke fordi Thor er kendt for at "skambide" andre lorte køtere folk ikke kan styre.
Hun skulle bare have fået en advarsel og han skulle gå med mundkurv på fremover.
Fjolle (51534) skrev:Please do tell?
SlettetBruger (51516) skrev:...der keder sig over at jeg skal trykke "Try again" hver gang jeg sender en mms (men kun første gang)
Tada? [/quote]
Sidst jeg havde den fejl var det pga en fejlkonfiguraiton af telefonen (Noget med at sætte operatøren og få en rigtig konfiguraitonsfil derfra).
Mig bekendt sendes MMS beskeder altid med det samme.
Mort (51537) skrev:Fjolle (51534) skrev:Please do tell?SlettetBruger (51516) skrev:...der keder sig over at jeg skal trykke "Try again" hver gang jeg sender en mms (men kun første gang)
Tada?
Sidst jeg havde den fejl var det pga en fejlkonfiguraiton af telefonen (Noget med at sætte operatøren og få en rigtig konfiguraitonsfil derfra).
Mig bekendt sendes MMS beskeder altid med det samme. [/quote]
Mig bekendt sendes emails også med det samme, med mindre man har "Fejlkonfigureret" sin telefon ;)
aLumia?XorpiZ (51526) skrev:Vent og se hvad Nokia viser frem til MWC. Mon ikke der kommer en aLumia (see what I did there?) og en Lumia 920 med 41 MPx kamera?
Vil prøve at høre dem om jeg kan vente til efter MWC med at bestille en tlf.
Hvis jeg ikke kan det bliver det nok en HTC 8S eller 8X, medmindre Lumia 620 når at lande og jeg kan prøve den inden.
Magten (51541) skrev:aLumia?
Vil prøve at høre dem om jeg kan vente til efter MWC med at bestille en tlf.
Hvis jeg ikke kan det bliver det nok en HTC 8S eller 8X, medmindre Lumia 620 når at lande og jeg kan prøve den inden.
En alu-lumia 920. Det siger rygterne ihvf.
NioBe (51536) skrev:...der selv lige havde læst artiklen. Er helt enig med Jakob.
...der synes at det er et tyndt grundlag at en hund skal lade livet fordi den har bidt en anden hund (som efter røgter skulle være den der løb løs og gøede af Thor.), det er jo ikke fordi Thor er kendt for at "skambide" andre lorte køtere folk ikke kan styre.
Hun skulle bare have fået en advarsel og han skulle gå med mundkurv på fremover.
Jeg kender ikke sagen, for jeg var ikke til stede. Jeg ved ikke om den ene hund tirrede den anden eller hvad der rent faktisk skete.
Jeg er dog glad for at det var en anden hund og ikke et barn der skræmte den pågældende hund.
SlettetBruger (51542) skrev:...der har fået brev om prisstigning fra SE
Fra 199 til 219.
Æv at sådan noget er tilladt.
Teh interwebz? Jeg har ikke hørt noget?
Da det er en løsgående hund, der løber hen til en hund i snor, kan det aldrig være hunden i snor der har skylden.
Folk med løsgående hunde, tænker sjældent på at der måske er en grund til at man har hunden i snor, eller at en hund i snor langt oftere vil forsvare sig, end en hund der ikke er i snor.
Desuden ville min schæfer/rottweilerblanding reagere på samme måde, ved hunde der kommer løbende og er aggressive eller for ivrige. Det er en naturlig reaktion og ikke noget der normalt er farligt.
Her er problemet så bare at markeringen har givet hul på huden, med efterfølgende infektion, som så er blevet meldt til politiet af forsikringsgrunde, hvorefter politiet har overvurderet situationen ret ekstremt.
Da det er en løsgående hund, der løber hen til en hund i snor, kan det aldrig være hunden i snor der har skylden.
Folk med løsgående hunde, tænker sjældent på at der måske er en grund til at man har hunden i snor, eller at en hund i snor langt oftere vil forsvare sig, end en hund der ikke er i snor.
Desuden ville min schæfer/rottweilerblanding reagere på samme måde, ved hunde der kommer løbende og er aggressive eller for ivrige. Det er en naturlig reaktion og ikke noget der normalt er farligt.
Her er problemet så bare at markeringen har givet hul på huden, med efterfølgende infektion, som så er blevet meldt til politiet af forsikringsgrunde, hvorefter politiet har overvurderet situationen ret ekstremt.
Magten (51544) skrev:...der vil gå ned på det lokale pizzaria og bagefter på den irske pub lige ved siden af for at se Real Madrid - Barcelona..
Pizzeria. Og skål.
Magten (51544) skrev:Ah, på den måde :D 920'eren synes jeg føles for stor.. 8X'eren føles meget mindre på trods af meget ens mål..
Fair deal. Det er også ting nummer to folk siger, når de ser min.
Først siger de enten "den er godt nok gul hva'" eller "det er fandme en fed farve", efterfulgt af "den er godt nok stor hva". Og ja, det er mest de gamle jyder vi har, der siger "hva" efter hver sætning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.