mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der er lidt små træt. Jeg har hele tiden den her ide at jeg kan gøre tingene bedre end andre og tænker at folk er dumme. :P
...der snart modtager en reciever så jeg kan slutte xbox controllere til min pc.
+ snes8x
+ Project64
+ Dolphin (PS2)
= guld
+ snes8x
+ Project64
+ Dolphin (PS2)
= guld
HrJakobsen (51397) skrev:... der får/giver stød næsten hver gang jeg rører nogen/noget metal og el. mennesker..
Der er flere gange kommet gnister imellem metallet og min hånd når jeg har rører det.
Lad være med at gå i plastic tøj. Det oparbejder lettere statisk elektricitet end f.eks. bomuld.
Manofsciencemanoffaith (51403) skrev:HrJakobsen (51397) skrev:... der får/giver stød næsten hver gang jeg rører nogen/noget metal og el. mennesker..
Der er flere gange kommet gnister imellem metallet og min hånd når jeg har rører det.
Lad være med at gå i plastic tøj. Det oparbejder lettere statisk elektricitet end f.eks. bomuld.
.. eller aflad energien ved at røre ved andres øreflipper jævnligt. Så er I flere om at dele dine kvaler! B-)
... der tidligere på aftenen gav mig selv en ufrivillig voksbehandling af låret.
Havde været i gang med at lime et eller andet tidligere på dagen (kan ikke huske hvad det var) og havde efterfølgende proppet tuben med sekundlim i bukserne. Op ad aftenstid sad jeg så og surfede lidt frem og tilbage på nettet. Efter en times tid ville jeg bevæge mig nedenunder for at hjælpe de gamle med at lave mad, desværre havde jeg i løbet af den time siddet med min albue ned i tuben med sekundlim, presset forårsagede at limen flød ud i mellemtiden og gjorde at det havde bredt sig ud over hele min bukselomme, og dermed et godt stykke af låret, den eneste løsning på at få bukselommen væk var at fjerne det hurtigt, av :-(
Havde været i gang med at lime et eller andet tidligere på dagen (kan ikke huske hvad det var) og havde efterfølgende proppet tuben med sekundlim i bukserne. Op ad aftenstid sad jeg så og surfede lidt frem og tilbage på nettet. Efter en times tid ville jeg bevæge mig nedenunder for at hjælpe de gamle med at lave mad, desværre havde jeg i løbet af den time siddet med min albue ned i tuben med sekundlim, presset forårsagede at limen flød ud i mellemtiden og gjorde at det havde bredt sig ud over hele min bukselomme, og dermed et godt stykke af låret, den eneste løsning på at få bukselommen væk var at fjerne det hurtigt, av :-(
Fik på et tidspunkt en 250 ml. flaske sekundlim til at "eksplodere" i hånden på mig.
Den kunne ikke lige tåle at stå i firmabilen, natten over i frostvejr.
Heldigvis var det udenfor og det ramte kun hånden, så det meste kunne heldigvis fjernes relativt nemt med limopløser og resten mekanisk, med lidt tynd hud til følge.
Fik på et tidspunkt en 250 ml. flaske sekundlim til at "eksplodere" i hånden på mig.
Den kunne ikke lige tåle at stå i firmabilen, natten over i frostvejr.
Heldigvis var det udenfor og det ramte kun hånden, så det meste kunne heldigvis fjernes relativt nemt med limopløser og resten mekanisk, med lidt tynd hud til følge.
... der skal flytte 34 GB dokumenter, optagelser og billeder fra en død laptop tilbage til ejeren. Ejerne er computer analfabeter og deres internet forbindelse er langsom. Mit største flytbare medie er et 16 GB USB-drev.
Hvad gør jeg?
Hvad gør jeg?
#HrJakobsen
Velkommen til min verden, det er altid en spændende dag for mig når jeg møde på arbejde hver vinter.
Jeg bliver så statisk ladet at jeg har prøvet at få stød fra en banan.. Hvilket jeg mener skulle være rimeligt umuligt.
Røre jeg plastikken på en computer får jeg stød. Røre jeg min stol får jeg stød. Vasker jeg hænder..... Tja af alt.
Og det er nogle rappe nogle jeg får over fingerene, det er altid de kraftige man ender med at stå og bande og svovle over, hvor efter fingeren snurre i et par minutter efter det.
En dag ligger jeg vel på gulvet og raller....
...der sidder og studere hjemme.
Velkommen til min verden, det er altid en spændende dag for mig når jeg møde på arbejde hver vinter.
Jeg bliver så statisk ladet at jeg har prøvet at få stød fra en banan.. Hvilket jeg mener skulle være rimeligt umuligt.
Røre jeg plastikken på en computer får jeg stød. Røre jeg min stol får jeg stød. Vasker jeg hænder..... Tja af alt.
Og det er nogle rappe nogle jeg får over fingerene, det er altid de kraftige man ender med at stå og bande og svovle over, hvor efter fingeren snurre i et par minutter efter det.
En dag ligger jeg vel på gulvet og raller....
...der sidder og studere hjemme.
sgt.borup (51414) skrev:...som siden jeg tog hjem til mine forældre for at holde ferie (gratis mad!!) har haft mit eget personlige vækkeur som kommer og kradser på døren 7:45 sharp.
Nuttet!
... der har scoret personlighedstype INFJ (Indadvendt, abstrakt, følende, målrettet oversætter det vist til) i denne test, som siger at jeg er samme type som Hitler, Gandhi, Bin Laden og Platon. Interessant.
Elskov (51415) skrev:Nuttet!
... der har scoret personlighedstype INFJ (Indadvendt, abstrakt, følende, målrettet oversætter det vist til) i denne test, som siger at jeg er samme type som Hitler, Gandhi, Bin Laden og Platon. Interessant.
Hmm...
Elskov (51415) skrev:Interessant.
Nu tillægger du forhåbentlig ikke en random test på internettet al for megen betydning?
KopNudler (51412) skrev:#51411
Hvad er der galt med driverne?
At installere dem og få dem til at virke kan kræve flere forsøg.
Hvis jeg kigger rundt omkring på nettet er jeg langtfra den eneste.
Når det først virker, virker det dog uden problemer.
Jeg har ikke prøvet at installere den på Win8. Der findes kun drivere til win7 på MS' side, så opgav at kaste mig ud i det.
Jeg har desuden også en sort wireless Xbox controller i overskud.
... som fandt et godt køb i fakta.
http://peecee.dk/uploads/012013/WP_20130125_002.jp...
..der skal anskaffe sig et blåtandsheadset.. Men det er et marked jeg ikke har fulgt med i.. Er der nogen man skal holde sig fra? Er der nogen der kan anbefale nogen?
Jeg har selv kigget på http://www.pricerunner.dk/pl/94-2857968/Hovedtelef...
Jeg ville ikke have noget imod et lidt billigere et..
HrJakobsen (51421) skrev:... som fandt et godt køb i fakta.
Sådan noget tørt, afdanket, revet mozzarellaost kan aldrig blive et godt køb, ligegyldig hvor meget der er :)
minimuun (51422) skrev:..der skal anskaffe sig et blåtandsheadset.. Men det er et marked jeg ikke har fulgt med i.. Er der nogen man skal holde sig fra? Er der nogen der kan anbefale nogen?
Vi bruger dette på arbejdet og det fungerer uden problemer. Rigtig god støjfiltrering i mikrofonen (der sidder vist en mikrofon på ydersiden til at opfange støj og filtrere det fra).
FFs :P den ligger på posthuset idag.
...Der er enig med Ronson. Med en Voyager Pro vil man sjældent kunne høre at folk kører i bil på motorvejen.
...Der er enig med Ronson. Med en Voyager Pro vil man sjældent kunne høre at folk kører i bil på motorvejen.
...Der hørte larm inde fra chefens kontor efter arbejdstid.
En lampeskærm valgte at tage livet af sig selv.
Jeg dokumentere skidtet... og sender en udførlig, men sarkastisk, mail til Facility Management (vi er altid på nakken af dem), om at de snart må tage sig sammen.
"Heldigvis gik det kun ud over Morten..."
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn...
De elsker os i Facility Management.
En lampeskærm valgte at tage livet af sig selv.
Jeg dokumentere skidtet... og sender en udførlig, men sarkastisk, mail til Facility Management (vi er altid på nakken af dem), om at de snart må tage sig sammen.
"Heldigvis gik det kun ud over Morten..."
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn...
De elsker os i Facility Management.
Rene, du er weird ... Men vi elsker dig stadig ^_^
... der skal til generalforsamling i brandværnet. Snaps, øl, grønlangkål, pølser og whatnot ad libitum!
Det skal nok blive en god aften ... Når vi får mad ved 22-tiden -.-
... der skal til generalforsamling i brandværnet. Snaps, øl, grønlangkål, pølser og whatnot ad libitum!
Det skal nok blive en god aften ... Når vi får mad ved 22-tiden -.-
...som har fundet et nyt stykke glass til sin tfl.
...som ikke tror han gider at betale 1600kr for at få et stykke rise fri glas i hans mobil.
...som ikke tror han gider at betale 1600kr for at få et stykke rise fri glas i hans mobil.
men er det sikkert at handle fra eBay? (sory for det dumme spørgsmål men har aldrig brugt det før)
...som nok ville give personen som har lavet den her: https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/fucki... på youtube, et blåt øje hvis jeg nogen sinde ser ham -__- fucking iriterende at den kommer frem ved ~10nd video.
men er det sikkert at handle fra eBay? (sory for det dumme spørgsmål men har aldrig brugt det før)
...som nok ville give personen som har lavet den her: https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/fucki... på youtube, et blåt øje hvis jeg nogen sinde ser ham -__- fucking iriterende at den kommer frem ved ~10nd video.
Det var mange spørgsmål... B-)
Den er i Alslev udenfor Varde.
Det er sådan en Kingston, om man selv kan sætte en disk i. Den er på 232 GB lige nu, og disken følger naturligvis med.
Var du ikke studerende? I så fald er der en betragtelig studierabat. B-) Med andre ord - den ligger bare og samler støv, så du kan få den.
Edit: Der er naturligvis fuld PrivatGaranti. Alt andet ville jo være useriøst!
Den er i Alslev udenfor Varde.
Det er sådan en Kingston, om man selv kan sætte en disk i. Den er på 232 GB lige nu, og disken følger naturligvis med.
Var du ikke studerende? I så fald er der en betragtelig studierabat. B-) Med andre ord - den ligger bare og samler støv, så du kan få den.
Edit: Der er naturligvis fuld PrivatGaranti. Alt andet ville jo være useriøst!
Man lærer nyt hver dag... Så, det er en ekstern harddisk? Godt så! :)
Jamen, du vil af med den og du vil ikke have penge for den? Det kan jeg jo ikke rigtigt sige nej til, men bør jeg ikke næsten selv komme og hente den så?
... der føler sig lidt stalket. :D
Man lærer nyt hver dag... Så, det er en ekstern harddisk? Godt så! :)
Jamen, du vil af med den og du vil ikke have penge for den? Det kan jeg jo ikke rigtigt sige nej til, men bør jeg ikke næsten selv komme og hente den så?
... der føler sig lidt stalket. :D
Jeg skal ind til Varde og vaske bilen i aften inden montering af skiboks alligevel, men det bestemmer du. Hvor bor du - Varde?
...der lige vil lave lidt reklame for sin gode ven Jarl, der lige har fået fremstillet sin første CD.
...der siger tak til Danish Dude.
...der vil se om han kan få stillet et kaffekort (6x gratis kaffe, brug den et sted hvor det koster dyrt at tanke op) og et termokrus frem til Danish Dude ved Shell Korskro når han er på arbejde søndag eftermiddag.
...med et termokrus kan der fremover tankes kaffe hos Shell Korskro til 7 kroner per kop. :)
...der vil se om han kan få stillet et kaffekort (6x gratis kaffe, brug den et sted hvor det koster dyrt at tanke op) og et termokrus frem til Danish Dude ved Shell Korskro når han er på arbejde søndag eftermiddag.
...med et termokrus kan der fremover tankes kaffe hos Shell Korskro til 7 kroner per kop. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.