mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (51351) skrev:....der har fået hentet den nye dyt.
Der lige skal vende sig til at den nye dyt ikke er en 20 årig gammel Toyota...
Husk nu at gi' den en undervognsbehandling når det bliver lidt varmere.
Manofsciencemanoffaith (51353) skrev:NioBe (51351) skrev:....der har fået hentet den nye dyt.
Edit: Tillyk'!
Yvossen (51352) skrev:#51350
Studiejob og muligvis praktikplads senere. Jeg var det i dag klokken 15.30 og starter nok næste uge. Det er i Esbjerg.
Hvorfor så interesseret?
Bare nysgerrig :D
...der http://www.cognachuset.dk/shop/el-dorado-rum-467p....
Den er go
Den er go
Ja. synes det er underligt at der ikke er et produkt på markedet der kan dette. Det ville være super nemt hvis man nu lige skulle hjælpe en kunde der kom ind med en Pc, uden at man skal fifle med skærm og kabler osv.
Ja. synes det er underligt at der ikke er et produkt på markedet der kan dette. Det ville være super nemt hvis man nu lige skulle hjælpe en kunde der kom ind med en Pc, uden at man skal fifle med skærm og kabler osv.
I win! Den havde fanme gemt sig godt i et af benene på mine cykelshorts >_<Magten (51321) skrev:...hvis hue gemmer sig for mig.. Det er fanme dårlig stil 2 døgn før jeg skal på skiferie!
...der glæder sig til imorgen.. Jobsamtale kl 8, videre på arbejde og ferie kl 16.30.. Så skal det sidste lige pakkes og så kører vi på skiferie natten til fredag.. Weee...
Manofsciencemanoffaith (51354) skrev:Manofsciencemanoffaith (51353) skrev:NioBe (51351) skrev:....der har fået hentet den nye dyt.
Edit: Tillyk'!
Jo tak.
Vi fik fuld undervognsbehandling og et sæt vintedæk på fælge påmonteret når vi fik den :)
Eftersom han kommer fra en præstefamilie, kunne jeg nemt forestille mig at det har bidraget til sagen.
Der er desuden nye undersøgelser, der påpeger en sammenhæng mellem om man er kristen og om man er forbryder.
I USA er der en større chance for at man er kriminel, hvis man er kristen. Man mener at sammenhængen, er at kristne er blevet opfostret med ideen om at kan kan få syndsforladelse for alt, bare man angrer før sin død og dette gør at flere kristne bliver kriminelle.
Eftersom han kommer fra en præstefamilie, kunne jeg nemt forestille mig at det har bidraget til sagen.
Der er desuden nye undersøgelser, der påpeger en sammenhæng mellem om man er kristen og om man er forbryder.
I USA er der en større chance for at man er kriminel, hvis man er kristen. Man mener at sammenhængen, er at kristne er blevet opfostret med ideen om at kan kan få syndsforladelse for alt, bare man angrer før sin død og dette gør at flere kristne bliver kriminelle.
Mort (51366) skrev:Fængselsstraf?
Den slags defekte mennesker burde humant aflives, så de ikke gør mere skade på andre.
Okay da, så en laaaaaaaang fængsels straf også aflives.
Jeg synes at han mere fortjener at hjernevaske sig selv med den uhyggelige oplevelse han har forsaget.
Jakob Jakobsen (51367) skrev:Man mener at sammenhængen, er at kristne er blevet opfostret med ideen om at kan kan få syndsforladelse for alt, bare man angrer før sin død og dette gør at flere kristne bliver kriminelle.
Eller måske muligheden for at han har boet hos ekstreme kristne.... Det er jo hel uhyggeligt hvad de mener som er en synd ect derovre... Det ville give bedre mening. Men at slå familien ihjel... Nu-urh! Det skal han sq ikke slippe godt fra.
Jakob Jakobsen (51367) skrev:dette gør at flere kristne bliver kriminelle.
Eller at flere kriminelle bliver kristen.
Fjolle (51369) skrev:Omkring 80 % af indbyggerne i USA er kristne...
Og ca. 80% af amerikanere er skøre i hovedet. Tilfælde?
Nu er demografien i amerikanske fængsler ikke den samme som i samfundet som helhed....
Er de ~2 procent flere kristne i fængslerne der fordi de er kristne og ikke fordi der er flere sorte personer i fængslerne og de generelt er mere kristne end den generelle befolkning?
Er de ~2 procent flere kristne i fængslerne der fordi de er kristne og ikke fordi der er flere sorte personer i fængslerne og de generelt er mere kristne end den generelle befolkning?
Det er jo svært at vide.
Men jeg studser over at der er 8-16% ateister i usa, men kun 0,2% ateister i fængslet.
Dog kunne jeg forestille mig at nogen ateister vil påstå at de er kristne, for at undgå forfølgelse i fængslerne.
Det er jo svært at vide.
Men jeg studser over at der er 8-16% ateister i usa, men kun 0,2% ateister i fængslet.
Dog kunne jeg forestille mig at nogen ateister vil påstå at de er kristne, for at undgå forfølgelse i fængslerne.
Jakob Jakobsen (51377) skrev:#76
Det er jo svært at vide.
Nu har jeg set en eller anden dokumenter på natgeo, hvor det var en fordel at blive religiøs for at vise, at man forsøger at blive et bedre menneske. Og/eller var der noget med, at de skiftede religion alt efter, hvad de kunne få ud af det den måned.
... der ikke tror det er så smart at smide sit pas på nettet.
http://dl.dropbox.com/u/3243656/fbpas.png
Men, hvad ved jeg.
http://dl.dropbox.com/u/3243656/fbpas.png
Men, hvad ved jeg.
...som lige fik sin pakke fra DHL idag...ret skal være ret, selvom de ikke gav mig cance for at vide at de ville aflevere den igår. så var der ikke de store problemer for jeg lavede bare en fullmagt på at de måtte smide den i opgangen også gjore de det idag. så alt i alt har der ikke være de store problemer.
og tillykke til Magten
og tillykke til Magten
NioBe (51365) skrev:Der synes at denne møgunge fortjener en meget lang fængselstraf hvor han kan sidde resten af sin tid og tænke på de forfærdelige ting han har gjort ved sin familie.
Hvis han er pshygisk( bla bla bla....)syg, så er det fandme en syg måde at råbe om hjælp på.
Jeg bemærker at det lyder som om at drengen kendte sin vej omkring et våben. Hvem har lært ham det?
SlettetBruger (51388) skrev:NioBe (51365) skrev:Der synes at denne møgunge fortjener en meget lang fængselstraf hvor han kan sidde resten af sin tid og tænke på de forfærdelige ting han har gjort ved sin familie.
Hvis han er pshygisk( bla bla bla....)syg, så er det fandme en syg måde at råbe om hjælp på.
Jeg bemærker at det lyder som om at drengen kendte sin vej omkring et våben. Hvem har lært ham det?
Og at han har ok let adgang til dem
apkat (51390) skrev:SlettetBruger (51388) skrev:NioBe (51365) skrev:Der synes at denne møgunge fortjener en meget lang fængselstraf hvor han kan sidde resten af sin tid og tænke på de forfærdelige ting han har gjort ved sin familie.
Og at han har ok let adgang til dem
DailyMail. Han var hans plan at køre til et nærliggende Wal-Mart og skyde tilfældige mennesker der og også selv blive dræbt af politiets skud.
ville den helt rigtige straf ikke være at torturere ham resten af hans liv? når nu han havde planer om at skyde flere så har jeg ikke noget for sårdan person.
csstener (51391) skrev:ville den helt rigtige straf ikke være at torturere ham resten af hans liv? når nu han havde planer om at skyde flere så har jeg ikke noget for sårdan person.
Jo, jo det var det. Vi kan jo næsten være tilbøjelig til at sige "Jeg håper han døøøøøøøøør" ;)
--
... der næsten lige er stået op -.-
... der satte sit vækkeur til 06:45 istedet for 16:45 >_<
csstener (51391) skrev:ville den helt rigtige straf ikke være at torturere ham resten af hans liv? når nu han havde planer om at skyde flere så har jeg ikke noget for sårdan person.
Siger vist mere om dig, end det gør om ham.
Kan forstå dødsstraf i ekstreme sager, men tortur er vist noget man skal holde sig fra.
... der får/giver stød næsten hver gang jeg rører nogen/noget metal og el. mennesker..
Der er flere gange kommet gnister imellem metallet og min hånd når jeg har rører det.
... som frygter at få stød hver gang jeg skal røre noget metal.
Der er flere gange kommet gnister imellem metallet og min hånd når jeg har rører det.
HrJakobsen (51397) skrev:... der får/giver stød næsten hver gang jeg rører nogen/noget metal og el. mennesker..
Skift fodtøj...
Jakob Jakobsen (51393) skrev:csstener (51391) skrev:ville den helt rigtige straf ikke være at torturere ham resten af hans liv? når nu han havde planer om at skyde flere så har jeg ikke noget for sårdan person.
Siger vist mere om dig, end det gør om ham.
Kan forstå dødsstraf i ekstreme sager, men tortur er vist noget man skal holde sig fra.
Vist?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.