mboost-dp1

IT has returned


Gå til bund
Gravatar #1 - bbb2020
20. feb. 2013 06:56
In the spring of "2013", It has returned. Every twenty-seven "days" since the dawn of time, It--an unearthly creature who lives in the unmapped labyrinth of sewers beneath Derry--comes back to murder and mutilate small children and adults. Only seven people have faced It and lived to tell the tale:

Jeg taler om POPUP REKLAMEN på Newz.dk. God dammit Newz.dk...
Gravatar #2 - Magten
20. feb. 2013 07:11
Jeg synes egentlig ikke den er så slem (der er ingen lyd vel? Har kun været på fra mobilen til morgen).. Så længe den kun vises en gang per session så er det fint med mig.
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. feb. 2013 07:37
#1
Jeg er heldigvis sluppet for den ... Indtil videre ...
Gravatar #4 - kasperd
20. feb. 2013 08:03
Overskriften er da lettere vildledende. For jeg erindrer da ingen periode hvor vi ikke har brugt IT. Nu må det så være tid til en uges pause fra newz.dk.
Gravatar #5 - kasperd
20. feb. 2013 08:08
kasperd (4) skrev:
Nu må det så være tid til en uges pause fra newz.dk.
På gensyn
( sleep 604800 ; iptables -D OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset ) & iptables -I OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset
Gravatar #6 - IT-ekspert Kejser
20. feb. 2013 08:29
Jeg kiggede også længe efter en tråd til den reklame og mener lige som Kasper at overskriften burde være en anden.

Dog har jeg fået popupen på hver side denne session.
Gravatar #7 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 08:35
Hvorfor er det kun nogle folk der ser den? Browser/indstillinger?
Gravatar #8 - Hubert
20. feb. 2013 08:37
Add block/noscript måske

Jeg får den ikke grundet noscript.
Gravatar #9 - snesman
20. feb. 2013 16:53
Jeg får den på ios. Jeg kan opdatere siden for at den går væk, men det er ikke muligt at lukke den på krydset i hjørnet. Det er altså at pisse på sine brugere :(
Gravatar #10 - BetaLyte
20. feb. 2013 16:59
Jeg får den hver gang jeg åbner et newz link i en ny tab med Opera Mobile m/ AdAway på Android. Jeg kan dog ikke se selve reklamen, men rammen er der stadig og fylder helvedes meget.

Jeg kan godt ramme krydset i hjørnet, men hvis man trykker igen fordi man tror man ikke ramte første gang, men man rent faktisk ramte, så rammer man 'log ud' =(

Dickshitfuckerface
Gravatar #12 - cyberdude
20. feb. 2013 17:17
Hahahahaha... Dette må da være det laveste punkt Newz har nået med hensyn til reklamer.
Godt jeg ikke ser det møg længere. Har ellers været ret sent til at bruge ad-block da jeg ser meningen med at sites drives af reklamer. Men det her jo lige netop grunden til jeg startede med ad-block ikke mere end godt 1 år siden.

Havde jeg set det her uden ad-block er jeg bange for at jeg havde smadret hånden igennem skærmen.

Tak for en god beskrivelse #0 :D
Gravatar #13 - HrJakobsen
20. feb. 2013 17:27
cyberdude (12) skrev:
Hahahahaha... Dette må da være det laveste punkt Newz har nået med hensyn til reklamer.
Godt jeg ikke ser det møg længere. Har ellers været ret sent til at bruge ad-block da jeg ser meningen med at sites drives af reklamer. Men det her jo lige netop grunden til jeg startede med ad-block ikke mere end godt 1 år siden.

Havde jeg set det her uden ad-block er jeg bange for at jeg havde smadret hånden igennem skærmen.

Tak for en god beskrivelse #0 :D


http://www.knowyournewz.dk/images/5/5f/Nytnewz.gif
Gravatar #14 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. feb. 2013 17:45
HrJakobsen (13) skrev:
http://www.knowyournewz.dk/images/5/5f/Nytnewz.gif


Hvem fa'en har lavet den? xD
Gravatar #15 - HrJakobsen
20. feb. 2013 17:49
Thoroughbreed (14) skrev:
Hvem fa'en har lavet den? xD


Ingen idé, jeg kunne bare huske at jeg havde set den på KYNZ.
Gravatar #16 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 18:01
Haha, genial reklame.

Får den på min mobiltelefon. Da den er for stor til skærmen, scroller jeg ud til siden, med det resultat at reklamen centrerer sig igen på skærmen, og rent faktisk gør siden større. Så kan jeg scrolle igen, med det resultat at reklamen centrerer sig igen på skærmen, og rent faktisk gør siden større. Så kan jeg scrolle igen... osv.
Gravatar #17 - Makey
25. feb. 2013 12:49
#13 + #14 + #15:
Mig. Det var som svar på en tråd hvor folk brokkede sig over det nye layout engang i April 2011.
Gravatar #18 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
25. feb. 2013 12:52
#17
Jeg er fra 2010, men jeg kan ikke huske det gamle layout o_O

Hvornår skiftede de herinde?
Gravatar #19 - Makey
25. feb. 2013 12:54
Før min tid (som jeg ikke husker hvornår er, har lurket meget meget længere end jeg har haft en bruger :s), så bare diskussionen og lavede så en .gif til dem.
Gravatar #20 - Manofsciencemanoffaith
25. feb. 2013 13:16
Thoroughbreed (18) skrev:
#17
Jeg er fra 2010, men jeg kan ikke huske det gamle layout o_O

Hvornår skiftede de herinde?


http://web.archive.org/web/*/http://newz.dk
Gravatar #21 - Jakob Jakobsen
25. feb. 2013 13:28
Øv... Her troede og håbede jeg på at vi skulle til at gense Pennywise.
Gravatar #22 - kasperd
27. feb. 2013 17:03
kasperd (5) skrev:
sleep 604800
Det viser sig at den kommando virker ikke helt efter hensigten på en laptop, der til tider lægges i dvale. Men det er ikke et større problem end at det kan løses med en kill kommando.

snesman (9) skrev:
Det er altså at pisse på sine brugere
Spørgsmålet er så hvor stor en procentdel af brugerne der skal følge mit eksempel før de opdager at brugerne er utilfredse.
Gravatar #23 - markjensen
27. feb. 2013 19:29
Jakob Jakobsen (21) skrev:
Øv... Her troede og håbede jeg på at vi skulle til at gense Pennywise.


Er filmen god? Bogen er ret god men ueeeendelig lang

Edit: filmene. Det er åbenbart en miniserie ifølge imdb. Er det hvor de er børn og hvor de er voksne?
Gravatar #24 - Magten
27. feb. 2013 19:45
kasperd (22) skrev:
Spørgsmålet er så hvor stor en procentdel af brugerne der skal følge mit eksempel før de opdager at brugerne er utilfredse.
Eller hvor stor en del af brugerne der rent faktisk er så utilfredse :)
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2013 20:05
markjensen (23) skrev:
Er filmen god? Bogen er ret god men ueeeendelig lang

Edit: filmene. Det er åbenbart en miniserie ifølge imdb. Er det hvor de er børn og hvor de er voksne?


Jeg synes den er ret god og en der stadig kan ses på trods af sin alder, men som sædvanligt så mangler der en del detaljer i filmen i forhold til bogen.

Gravatar #26 - kasperd
6. mar. 2013 00:09
Nu er jeg blevet belemret med den to gange i dag. Vi ses om en uge.

( T=$(date +%s -d +7days) ; while [ $(date +%s) -lt $T ] ; do sleep 42 ; done ; iptables -D OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset ) & iptables -I OUTPUT -d newz.dk -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset
Gravatar #27 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. mar. 2013 05:08
#26
Mojn Mojn Kasper -.-'
Gravatar #28 - bjerh
6. mar. 2013 07:23
Jeg har lige fået slettet et indlæg om den. Jeg installerer ad-block nu. På mobilen kan den næsten ikke lukkes da det minimale kryds lige går ud over skærmens bredde.

Og flot at vi stadigvæk ikke har fået en mobilside!!
Gravatar #29 - Daniel-Dane
6. mar. 2013 08:06
#28
Lad mig reklamere for SNES, som fjerner pop-up-reklamen, også på mobiler.
Gravatar #30 - exeel
6. mar. 2013 21:11
#29 Tak, ser ud til at virke. Nøj hvor var den pop up belastende!
Gravatar #31 - kasperd
13. mar. 2013 21:52
Thoroughbreed (27) skrev:
Mojn
Jeg kalder ikke 01:09 for morgen. Jeg kalder det nat. Straffen for at gå for sent i seng er åbenbart at man er først til at blive udsat for nye irriterende reklamer.
Gravatar #32 - Magten
13. mar. 2013 22:25
Betyder mojn ikke bare goddag/farvel?
Gravatar #33 - kasperd
13. mar. 2013 22:46
Magten (32) skrev:
Betyder mojn ikke bare goddag/farvel?
Jeg troede det betød godmorgen.
Gravatar #34 - Makey
14. mar. 2013 00:50
kasperd (33) skrev:
Magten (32) skrev:
Betyder mojn ikke bare goddag/farvel?
Jeg troede det betød godmorgen.

Nu er det ikke så tit jeg bevæger mig syd for Kolding, men når jeg gør, så virker "mojn", hele dagen.
Gravatar #35 - XorpiZ
14. mar. 2013 08:01
Mojn er universelt.
Gravatar #36 - Ronson ⅍
14. mar. 2013 08:29
Mojn er universelt grimt.
Gravatar #37 - Hånter
14. mar. 2013 08:34
kasperd (33) skrev:
Jeg troede det betød godmorgen.


Historisk set stammer "Mojn" fra "Morgen" - det tyske ord for "god morgen" sjovt nok :p Det har så transformeret sig om til at kunne bruges universelt.

... Jaja, "Guten Morgen" findes også på tysk, men man bruger oftes bare "Morgen".
Gravatar #38 - Hubert
14. mar. 2013 09:05
Hånter (37) skrev:
... Jaja, "Guten Morgen" findes også på tysk, men man bruger oftes bare "Morgen".


Som så yderligere er blevet forkortet til morn på irc kanalen. Men det bliver brugt på samme måde som mojn.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login