mboost-dp1
Hvad laver du dog?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der arbejder jeg også :-(AO (46) skrev:Jeg arbejder i øjeblikket på en mega skodfabrik hvor hver mand bliver tvnget til at arbejde for tre, og det er tilmed til en skodløn.
Windcape (51) skrev:Java *shivers*
Interessant at den eneste ting der er blivet nedgjort, er at arbejde med Java. :-D
Især med de alternativer der er, jeg nævner i flæng: (Og der er intet personligt i det)
vandfarve (8) skrev:Studerer statskundskab
Spiderboy (12) skrev:Jeg studerer anstrakte koncepter som f.eks. kvantiteter, strukturer og rum
XorpiZ (14) skrev:har som sådan ikke ret meget med IT at gøre
MetteVoldum (15) skrev:Jeg er Butikselev
Jakob Jakobsen (24) skrev:jeg har valgt at uddanne mig til SOSU-Assistent
BluepaiN (26) skrev:værnepligtig soldat
pewbe (31) skrev:de fleste aftener kommer jeg over, sover, giver ham mad og følger ham i børnehave
demitio (32) skrev:Jeg nasser på staten og lever af min SU og mine forældre
Jeg er natholdet på et Arla mejeri, der producerer dekorationsflødeoste. Men kun indtil jeg finder et andet arbejde som giver det samme.
Vil du tage min opvask? Den er ikke særlig stor. Regn med en 2-3 timer. Måske 4 eller 5. Plus minus et par timer eller tre.
Caek of Doom (60) skrev:Jeg laver intet.
Vil du tage min opvask? Den er ikke særlig stor. Regn med en 2-3 timer. Måske 4 eller 5. Plus minus et par timer eller tre.
Hjælper præsten med at holde styr på 3 klasserne når de er til mini-konfirmand = nej ik rigtig nogen penge
Det er faktisk osse noget de går til i fritiden efter skole de gale unger som gerne vil bruge 2 timer på det hver onsdag :)
Musiker og lydtekniker. HAR arbejdet som IT-supprter for år tilbage, men firmaet gik konkurs. (Direktøren havde for dyre vaner :O )
Samt VST-plugin programmør/grafiker:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
Samt VST-plugin programmør/grafiker:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.