mboost-dp1
har et par wave invites i overskud
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#21Mange tak! :-)
... kan dog ikke se der er kommet nogen invite endnu på [email protected] ? :-(
Måske man bare skal væbne sig med tålmodighed?
... kan dog ikke se der er kommet nogen invite endnu på [email protected] ? :-(
Måske man bare skal væbne sig med tålmodighed?
Det skal nævnes at #25 har fået en invite af undertegnede, i følge denne post.
er der flere tilbage, i så fald modtager jeg gerne (altså invite), på [brugernavn] hos dem der google mail dot kom ;-)
edit: Ahh PIS da også, havde ikke set man skulle være lækker.
edit: Ahh PIS da også, havde ikke set man skulle være lækker.
#30 + 31 sendt
Man får 20 når man kommer ind via deres sigup, men jeg er ikke sikker på at man får nogen når man bliver invited. Jeg i al fald hørt om nogen der er blevet inviteret, kommet ind, men ikke selv kan invitere andre.
Emmoss65 (24) skrev:hvor mange invites faar man ialt? saa kunne jeg dele videre
Man får 20 når man kommer ind via deres sigup, men jeg er ikke sikker på at man får nogen når man bliver invited. Jeg i al fald hørt om nogen der er blevet inviteret, kommet ind, men ikke selv kan invitere andre.
Hvis der skulle være flere til overs, og jeg evt. kunne modtage en, ville jeg blive mægtig glad :)
Hilsen George Clooney!
mawape (a med snabel) gmail.com
Hilsen George Clooney!
mawape (a med snabel) gmail.com
milandt (32) skrev:#30 + 31 sendt
man får 8 invites hvis man er blevet invited. =)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.