mboost-dp1

Fejl under "Rating stats"


Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
26. sep. 2007 16:45
Er der andre der "oplever" det at når man går ind på(ved ikke om det gælder for andre brugere) http://newz.dk/~mortenff/ratingtime/1
Så først skriver den:



Matsui MATDVBT 1207E, hvor køber man den?
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

1 time og 55 min siden

Dem hifiklubben har til ca 300,- er kun antenner. Der skal du have en DVB-T tunerbox ved siden af.
Telmore-bredbånd testpilot
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

11. sep. 2007 14:53

#6

Har modtaget det i den forrige email, hvor man skal besvare de 5 spørgsmål. Citat af mail:

Vi tilbyder testpiloter gratis oprettelse og 6 måneders gratis abonnement på en 2048/512 kbit/s-forbindelse. Til gengæld forventer vi, at testpiloterne deler deres oplevelser omkring TELMORE Bredbånd med TELMORE, bl.a. oplevelsen af TELMOREs bredbåndshjemmeside, hvorfra den endelige tilmelding også skal foretages.

Telmore-bredbånd testpilot
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

11. sep. 2007 14:35

Jeg har modtaget en mail 10.45 om at jeg er med. Dejligt. Så må vi se hvad det er for noget.

Jeg ved ikke hvad de enedelige priser og hastigheder bliver. Men testlinjen bliver en 2048/512 kbit/s-forbindelse.




Men så efter nogen sekunder eller noget, så viser den en hel masse andre indlæg der ikke er skrevet af "MortenFF":











Matsui MATDVBT 1207E, hvor køber man den?
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

1 time og 55 min siden

Dem hifiklubben har til ca 300,- er kun antenner. Der skal du have en DVB-T tunerbox ved siden af.
Telmore-bredbånd testpilot
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

11. sep. 2007 14:53

#6

Har modtaget det i den forrige email, hvor man skal besvare de 5 spørgsmål. Citat af mail:

Vi tilbyder testpiloter gratis oprettelse og 6 måneders gratis abonnement på en 2048/512 kbit/s-forbindelse. Til gengæld forventer vi, at testpiloterne deler deres oplevelser omkring TELMORE Bredbånd med TELMORE, bl.a. oplevelsen af TELMOREs bredbåndshjemmeside, hvorfra den endelige tilmelding også skal foretages.

Telmore-bredbånd testpilot
MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Yderligere information

MortenFF

11. sep. 2007 14:35

Jeg har modtaget en mail 10.45 om at jeg er med. Dejligt. Så må vi se hvad det er for noget.

Jeg ved ikke hvad de enedelige priser og hastigheder bliver. Men testlinjen bliver en 2048/512 kbit/s-forbindelse.
MiniatureZeus

Middelværdi: Relevant

* Gem position
* Yderligere information

#4: MiniatureZeus

11. sep. 2007 14:37

Er også med, hvilket jo er kanon, havde dog håbet på en hurtigere forbindelse, men overlever jo nok :P

Jeg lyver altid.
MortenFF

Middelværdi: Neutral

* Gem position
* Yderligere information

#5: MortenFF

11. sep. 2007 14:40

Har på nuværende tidspunkt TDC 1024/512, som ikke lever helt op til sine forpligtelser mht upload hastighed. Så det kan jo kun blive bedre for mit vedkomende...

helsinghof

Middelværdi: Relevant

* Gem position
* Yderligere information

#6: helsinghof

11. sep. 2007 14:41

Nice at der bare i denne lille tråd er 1% af testpiloterne:-)

#3
Hvor har du set det henne?

#4
Jeg har clearwire nu. Så snart Telmore linien virker siger jeg det op - det er alligevel blevet for dyrt! Har 1024/256, så dobbelt op der koster gratis er kanon!

MortenFF

Middelværdi: Informativ

* Gem position
* Yderligere information

#7: MortenFF

11. sep. 2007 14:53

#6

Har modtaget det i den forrige email, hvor man skal besvare de 5 spørgsmål. Citat af mail:

Vi tilbyder testpiloter gratis oprettelse og 6 måneders gratis abonnement på en 2048/512 kbit/s-forbindelse. Til gengæld forventer vi, at testpiloterne deler deres oplevelser omkring TELMORE Bredbånd med TELMORE, bl.a. oplevelsen af TELMOREs bredbåndshjemmeside, hvorfra den endelige tilmelding også skal foretages.

siliankaas

Middelværdi: Neutral

* Gem position
* Yderligere information

#8: siliankaas

11. sep. 2007 15:52

#5 Uden at have læst om deres koncept, går jeg dog alligevel ret kraftigt ud fra Telmore bruger TDC som leverandør - eller sagt på en anden måde - jeg tror ikke du skal forvente at din upload blir bedrer.

Desuden - hvordan mener du TDC ikke lever op til sine forpligtelser? Kan du ikke sende hurtigt nok eller hva?

~Staveføjl for i mæd grætis
MortenFF

Middelværdi: Neutral

* Gem position
* Yderligere information

#9: MortenFF

11. sep. 2007 17:31

#8, Om det bliver bedre vil tiden vise... Men som du siger, så bruger de TDC.

Men nej, min hastighed når jeg sender, svinger meget. Alt fra 16kb/sek, som er det mest normale, til de ca 50kb/sek som man ønsker.

siliankaas

Middelværdi: Neutral

* Gem position
* Yderligere information

#10: siliankaas

12. sep. 2007 16:29

#9 Har du fejlmeldt din Linie? Det kunne jo godt være der var noget galt med den :-)

16K er selvfølgelig ik meget.





Er det en fejl? Eller skal det være sådan..?
Gravatar #2 - GormDK
26. sep. 2007 18:03
Når jeg klikker på dit link har jeg samme fejl som dig.
Gravatar #3 - trylleklovn
26. sep. 2007 19:36
Samme her.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 19:48
Har smidt den i tracen.
Gravatar #5 - hmn
26. sep. 2007 21:00
det skulle være rettet nu
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login