mboost-dp1
Er du letere rataderet.... angående dine anklage pga. karma
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Folk er nogle kællinger, som burde lukke røven. Eller endnu bedre, åbne den lidt, så man kan presse dyret ind.csstener (101) skrev:Folk brokker sig da over det??
Folk kender mig, og vandfarve har sagt god for mig.csstener (104) skrev:rolig nu rolig nu...det ender bare med at der er nogen som rater dig Flamebait
Det ville være langt værre, hvis jeg sagde, at jeg har opnået samme status som vandfarve på siden. DET havde været blasfemi, og så ville alt min street cred være røget for evigt.
EDIT:
Nu sagde jeg det så alligevel, doh. Men I får mig aldrig til at skrive det.
Magten (111) skrev:Fair nok.
Hvad bliver det til med den sommerfest?
In the works.
Forvent en reel beslutning omkring juni eller juli. Jeg kan sagtens lægge hus til.
Jeg tænker grill og lignende, men jeg skal lige sikre mig, om vi har adgang til baggården. Ellers kan vi altid mødes i Kongens Have til togadruk, da jeg bor 100 meter der fra.
gnarfsan (113) skrev:Der er god tid. Men der er slet ikke noget i vejen for at i kan "partie" lidt privat, inden da.
Hvor mange kjøvenhavnere har vi egentlig, som der er cåål nok til at blive inviteret til Syssers, Magtens og vandfarves fest?
Bemærk venligst, at Dee-Dee er prædiskvalificeret, og at Lingies deltagelse er obligatorisk.
Wait, whaaaaaaaaaaaat?
Fuck jer, nu går jeg i seng, så jeg er frisk og udhvilet til eksamen i morgen. Efter eksamen kommer jeg på newz.dk igen og brokker mig.
Bare vent!
Fuck jer, nu går jeg i seng, så jeg er frisk og udhvilet til eksamen i morgen. Efter eksamen kommer jeg på newz.dk igen og brokker mig.
Bare vent!
Forresten, at det nu, at man skal kræve, at deltagelse kræver en newz.dk-t-shirt?
Ikke at jeg selv har en, men hvis crewet gider at sende en til mig (Studiestræde 14 st, 1455 København K, jatak), så skal jeg nok arrangere...
(trommehvirvel)
... den officielle...
(vildere trommehvirvel)
... newz.dk...
(jeg-får-snart-krampe-i-armene-tænker-trommeslageren-trommehvirvel)
NEWZ.DK FAG FEST 2011!
Ikke at jeg selv har en, men hvis crewet gider at sende en til mig (Studiestræde 14 st, 1455 København K, jatak), så skal jeg nok arrangere...
(trommehvirvel)
... den officielle...
(vildere trommehvirvel)
... newz.dk...
(jeg-får-snart-krampe-i-armene-tænker-trommeslageren-trommehvirvel)
NEWZ.DK FAG FEST 2011!
Magten (123) skrev:Med den adresse forventer jeg i den grad modstand i den obligatoriske ølstafet.
Jeg er ikke så hardcore, som jeg var, da jeg startede på studiet for over tre år siden. Din titel vil sikkert ikke blive udfordret synderligt, men jeg noterer bestemt ideen.
Magten (123) skrev:Jeg ville drikke alle mine penge op hvis jeg boede der.
Jeg lever og ånder stort set for mit studie, hvorfor jeg ofte ikke kommer længere end fredagsbaren.
Jeg har aldrig været god til delen med at løbe, så det var mest i tømme-flaske-for-indhold-delen jeg forventede modstand.vandfarve (127) skrev:Jeg er ikke så hardcore, som jeg var, da jeg startede på studiet for over tre år siden. Din titel vil sikkert ikke blive udfordret synderligt, men jeg noterer bestemt ideen.
Puh, det må være svært at gå forbi så mange fadølsskænkende lokaler hver dag uden at gå derind.vandfarve (127) skrev:Jeg lever og ånder stort set for mit studie, hvorfor jeg ofte ikke kommer længere end fredagsbaren.
Kommer hun? Både på den ene og den anden måde.vandfarve (128) skrev:Systrans søster.
Magten (129) skrev:Jeg har aldrig været god til delen med at løbe, så det var mest i tømme-flaske-for-indhold-delen jeg forventede modstand.
Jeg har aldrig taget tid, men en varm DP eller Harboe burde kunne klares på 3-6 sekunder. Mayhaps.
Vi bliver NØDT til at afholde en ølstafet. EOD.
Du mener ikke det hører sig med til studiet at tømme en kasse øl, for derefter at kunne stille sig oven på den og holde valgtale?vandfarve (127) skrev:Jeg lever og ånder stort set for mit studie, hvorfor jeg ofte ikke kommer længere end fredagsbaren.
Og at få smag for god rødvin, så man kan være med i det fine selskab på Borgen.
@126
/me føler sig glad for at han gav 400kr for at kunne streame playoff via nfl.com... Kommentatorer der rent faktisk har forstand på det de snakker om..!!
GO STEELERS!!!
Nå.. Så er det Tommy "T" Time.. så skal jeg finde på noget andet at lave i de næste 2 minutter..
/me føler sig glad for at han gav 400kr for at kunne streame playoff via nfl.com... Kommentatorer der rent faktisk har forstand på det de snakker om..!!
GO STEELERS!!!
Syret....
Jeg lod siden stå ved bunden af denne tråd i en 5 minutters tid uden at røre computeren. Hvorefter den pludseligt sendte mig til toppen af side 2..
Jeg trykkede tilbage til bunden af 3. side. Hvorefter jeg blev smidt tilbage til toppen 2. side.. Dette skete en 3-4 gange i træk... Mystisk...
Og nu til midten af 3. side... Jeg flyver rundt!!
Jeg lod siden stå ved bunden af denne tråd i en 5 minutters tid uden at røre computeren. Hvorefter den pludseligt sendte mig til toppen af side 2..
Jeg trykkede tilbage til bunden af 3. side. Hvorefter jeg blev smidt tilbage til toppen 2. side.. Dette skete en 3-4 gange i træk... Mystisk...
Og nu til midten af 3. side... Jeg flyver rundt!!
@101
http://newz.dk/forum/newz-dk/test-nyt-login-system...
#99 du har enlig ret han burde lave en test side også spørge hvad folk syndes før han ligger det ind som standard
http://newz.dk/forum/newz-dk/test-nyt-login-system...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.